ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 June 2011

kepala Butoh PERPADUAN MELAYU di kala Jubor UMNO tersepit ....PerkOSA dakwa barisan baru PAS ‘suara’ Anwar..PerKOSA suara apa pulak...suara UMNO ke suara PUKIMAK...?????.

Perkasa dakwa barisan baru PAS ‘suara’ Anwar



presiden kepala butoh tengah cium keris plastik muncung tumpul...mangkuk kepala butoh yang berani berkokok pondan...dengan sebelah kaki berpaut kepada syarikat arak....pribumi kunun,,,kepala butoh pribumi....DI sebelah kiri tu mantan perdana mentri kepala butoh 1 malaysia....masing2 menyemai fahaman perkauman...pondan semua mereka ini...!!!


Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali mendakwa suara Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam PAS ekoran keputusan pemilihan 2011-2013 ditentukan dan dicerminkan oleh pengaruh Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

“Suara Anwar dalam PAS ditentukan oleh (Mursyidul Am PAS) Datuk Nik Aziz dan (Presiden PAS) Haji Hadi (yang) jadi pak turut... yang lain tidak releven... memang ada yang Erdogan, ulama dan macam-macam lagi.

“Tetapi semua tidak beri apa-apa kesan kecuali Datuk Nik Aziz dan pak turut Haji Hadi,” kata Ahli Parlimen Bebas (gamber) dari Pasir Mas, Kelantan ini dalam satu kenyataan SMS mengulas keputusan pemilihan pusat PAS yang diumumkan pagi tadi.

Pada pilihan raya umum 2008 Ibrahim bertanding di kerusi Parlimen Pasir Mas menggunakan lambang PAS.

Mohamad Sabu dipilih sebagai timbalan presiden menewaskan penyandang Nasharudin Mat Isa dan Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

Kerusi naib presiden dimenangi oleh Salahuddin Ayub, Datuk Paduka Husam Musa dan Datuk Mahfuz Omar.

Dalam pada itu, Setiausaha Agung Perkasa Syed Hassan Syed Ali pula berkata kemenangan Mohamad atau dikenali sebagai “Mat Sabu” pasti akan mengecewakan Nik Aziz, Hadi dan puak ulama dan puak Erdogan.

“Mat Sabu hanya belajar di ITM dan tidak tamat, bukan lulusan pengajian agama Timur Tengah. Ianya memalukan gulongon ulama PAS kerana Mat Sabu tiada kelulusan akademik manakala puak Erdogan juga lagi kecewa kerana Mat Sabu tidak sokong Anwar,” katanya dalam kenyataan berasingan.

“Malah Mat Sabu yang mengelar Anwar Al-Juburi... kehebatan Mat Sabu, namanya Muhamad sama nama Rasullulah, tapi nama bapa Sabu.. tiga naib presiden pula adalah tokoh duniawi iaitu dua ada ijazah dan satu lagi dikatakan hanya SPM saja.

“Pada pendapat saya barisan pimpinan PAS baru ini semakin menyukarkan usaha ke arah perpaduan Melayu,” kata beliau lagi.

Kata Syed Hassan, lebih dikesali Hadi terus mengajak ahlinya PAS menjauhi Umno sedangkan terus menegaskan akan setia bersama DAP dan PKR dalam Pakatan Rakyat.


“Tidak satu ayat pun semasa ucapannya pada majlis perasmian Muktamar PAS semalam boleh diertikan PAS sedia ke arah persefahaman seluruh umat Melayu dan Islam.

“Serangan Hadi terhadap Umno dalam ucapannya itu tidak menghairankan sebab pemimpin Umno juga kerap menyerang PAS di setiap kali perhimpunan Umno,” katanya sambil menambah, namun PAS dengan imej Islam sepatutnya memulakan langkah perpaduan kerana Islam menuntut umatnya mengikat dengan kukuh perpaduan semasa Islam.



penyapu sial

Setiausaha Agung Perkasa Syed Hassan Syed Ali aljuburi al rosmahmansuri......ni siapa punya binatang..???...binatang ni cakap pakai otak kat kepala butoh...aku kata  memang UMNO wajib di jauhi...tak masuk surga ahli UMNOPORNO.nie..sifat perkauman dan anti islam yang melampau...teroris umat islam yang melampau yang tergamak bersekongkol dengan yahudi...melelong hak umat islam dan melayu..ada harapan ahli syurga..ke...????

perpaduan melayu kunun...sape yang tersepit...nak suruh PAS mulakan dulu...pporaah..dah lama PAS anjurkan...tapi parti pukimak UMNO dan barua haramjadah perKOSA nie memang buta kayu...!!!

jenis manusia kurang ajar tak reti bahasa...setakat ijazah dan SPM.???..ha ha ha....UMNO lagi teruk....lebih separuh OKU ( ORANG KUAT UMNOPORNO)...guna ijazah dan sijil PALSU...dah perangai suka buat janji palsu....lagi teruk beb...!!!

lagi satu perangai buruk UMNO...wajib sungguh di jauhi...kaki / tukang fitnah,ceroboh kehormatan orang  dan lagi teruk larikan anak bini orang...anak sultan pun sanggup di larikan...dah di larikan  di sia siakan di buang di jalanan....tanya mat taik...ketua kepala butoh UMNO di selangor...

kepala penyamun negara 1 malaysia pulak ...larikan bini orang...kongkek kan dia...tak puas...ajak ziana zain berjubor di hotel port dickson...tak cukup panggil isa samad dan rahim tamby kote kecik jadi saksi...

bini pukimak 1 malaysia pulak bersekodeng dengan tokeh karpet  dari india...perasan kunun yang dia tu macam shah beruk khan ...bintang bollywood terkenal tu...

perangai ini ke yang mangkuk perKOSA nak PAS  kena dekati UMNO,....kalau demi kepentingan melayu...kenapa DSAI di fitnah dengan videoseks yang memalukan...di aibkan dengan saiful kaki peliwat...pondan 2 alam yang gila seks depan belakang...!!!

kalau PAS dekati UMNO...maka makin tergadailah maruah umat islam....maruah umat melayu dah lama kena gadai dek UMNO...tak payah cerita...pulau singapura,batu putih,pangkalan TLDM di woodland,tanah KTM di tanjung pagar dan akhirnya pulau pisang juga turut tergadai....