ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 June 2011

Pemimpin BN/UMNO songlap wang dan rasuah itulah budaya kerja mereka...!!!



Memang dasar pemimpin BN, terutama pemimpin UMNOporno suka sangat wang rasuah dan menjadi penyamun dan perompak modern.

kepala Butuh  terbaru kes bekas menteri besar Selangor orang umno bernama Dr. Mohamad Khir Toyo ubahsuai banglo berjumlah RM6 JUTA. DIBAYAR SECARA TUNAI kepada pereka dalaman.

Khir Toyo sedang proses dibicara. Sebanyak lima kali bayaran tunai dibuat oleh pehak Ditamas Sdn Bhd, Dan baki bayaran dibayar sendiri oleh Khir Toyo sebanyak tujuh kali kepada pereka tersebut.

Jelas pemimpin UMNO mengumpul wang dan harta secaratidak sah, Cakap semua pemimpin UMNO bohong.

Rasuah, penipu, adalah makanan pemimpin UMNO. Rakyat dikampong tertipu oleh pemimpin UMNO.

Dimana Khir Toyo ambil dan kumpul wang sebanyak itu?. Hanya pemimpin UMNO ada jawapan.

Sedarlah orang Melayu dan penyokong UMNO, kita selalu ditipu oleh pemimpin UMNO.

Pemimpin UMNO bermula dari JKKKKKKKK sehingga perdana menteri dan menteri kumpul wang dan harta secara tidak sah dan hidup dalam alam rasuah.

Ayuh kita tumbangkan UMNO dan BN PRU13. Bicarakan di Mahkamah PM Najib Razak dan kuncu kuncunya. Itulah harapan kami pada rakyat Malaysia.

Pemimpin UMNO kayaraya, rakyat biasa menderita dan sengsara, terutama bangsa Melayu dengan harga barang tidak terkawal.

Pemimpin UMNO dan juak juaknya berkereta besar, rumah mewah, wang berjuta, rakyat dihimpit kemiskinan tidak dipedulikan. Memang dasar pemimpin UMNO jahat dan sombong.