ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 June 2011

UMNOPORNO - APCO upah mat saleh mabuk dengan gambar palsu untuk fitnah Anwar dan tipu melayu....orang melayu otak dekat celah jubor najib dan rosmah lahanat aje mudah kena tipu...!!!

Lebih 10 dekad Anwar dicop ejen Amerika Syarikat, alat Barat dan alat Yahudi. Tiba-tiba saja dua orang Mat Saleh mabuk dari Amerika Syarikat menjadi dewa pujaan pengganut ajaran UMCO mengeluarkan kenyataan bahawa pelakon video lucah yang heboh satu dunia itu adalah Anwar Ibrahim.

Laporan Hany Farid and Lorenzo Torresani dari Dartmouth College di Hanover, New Hampshire, Amerika Syarikat, pada 4 Jun, terdapat persamaan 99.99 % lelaki dalam klip video itu, apabila dibandingkan dengan foto Anwar berdasarkan analisis pengenalpastian wajah.

;

Kedua Mat Saleh mabuk itu tidak syak lagi adalah individu yang ditunjukkan oleh APCO penasihat UMCO Be End. Kalau mai dari APCO, maka tak payah buat kajian pun dah tahu hasilnya. Lebih kurang Zul Kulim jugak, bayaq upah suruh dia cakap apa-apa pun.

Tandatanya yang timbul ialah bagaimana mereka mengenalpasti tubuh Anwar yang sebenar, sedangkan mereka tidak pun datang menyiasat jasad Anwar sendiri? Ia hanya berdasarkan beberapa foto yang dibekalkan oleh pihak tertentu. Tidak mustahil jika mereka dibekalkan foto yang diambil dari video fitnah itu sendiri sebagai rujukan untuk dua Mat Saleh mabuk itu. Jadi, memang samalah!

Hanya rakyat Malaysia yang pekak, bengong, bodoh, bengap, tolol, bahlol, wailon, tak dak akai, terencat, sembab, gila saja yang nak percaya konspirasi jahat bikinan Iblis Laknatullah hangpa tu.

1 comment:

  1. Yong tengok keratan video pun dah tahu pelaku bukan Anwar Ibrahim. Tak payah buat imbas apa2 pun. Ini kerje makhluk yang tak takut dosa memfitnah. Semakin demer buat cerita, semakin Yong tak caya.

    ReplyDelete