ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 June 2011

Tak payah siasat....PAS dah bungkus di Kelantan...500,000 penyokong PAS murtad kepada UMNOPORNO...!!!



tu dia ..mereka beramai ramai masuk UMNOPORNO...dah kemaruk dengan aksi seks rahim tamby kote kecik dan esgay abdullah


Seramai 50 penyokong PAS, termasuk Ketua Pemuda cawangan Kampung Kubang Telaga di sini mengisytiharkan keluar parti dan menyertai Umno kerana kecewa selepas menyedari mereka tertipu dengan slogan perjuangan PAS.

Sebahagian daripada mereka menyerahkan borang penyertaan kepada Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan Datuk Dr Awang Adek Hussin di kampung berkenaan hari ini.

"Selepas bertahun-tahun saya menyertai PAS tiada apa-apa yang dilakukan bagi kepentingan umat Islam di Kelantan," kata Jusoh Hamat, 63, bekas anggota jawatankuasa cawangan itu, kepada pemberita selepas menyerahkan borang berkenaan.

Beliau berkata lebih mengecewakan sekarang apabila PAS lari daripada perjuangan asal iaitu menegakkan sebuah negara Islam dan beralih kepada mewujudkan sebuah negara berkebajikan sedangkan Umno telah lama memperjuangkannya.

Bekas Ketua Pemuda cawangan itu, Wan Azuan Wan Mamat, 31, berkata selama lima tahun beliau menyandang jawatan itu sehingga sekarang tiada apa-apa projek yang berasaskan Islam dilaksanakan untuk membangunkan masyarakat kampung. Katanya pelbagai slogan yang diwujudkan seperti 'membangun bersama Islam' tetapi ia hanya sebagai retorik semata-mata sekadar untuk mendapatkan sokongan rakyat bagi memenangi pilihan raya.

Rakannya Mohd Nasir Jamil, 34, berkata pada pilihan raya umum 2008 lepas, PAS menabur pelbagai janji untuk membangunkan Kelantan tetapi selepas memenanginya tidak mempedulikan nasib rakyat miskin di kampung-kampung.

Ketika berucap pada majlis itu, Awang Adek yang juga Ketua Umno Bahagian Bachok dan Timbalan Menteri Kewangan, mahu lebih ramai lagi anggota PAS di Kelantan keluar parti itu berikutan dasarnya menyimpang jauh daripada perjuangan untuk mewujudkan sebuah negara Islam.

Beliau berkata dasar baru parti itu untuk mewujudkan sebuah negara berkebajikan telah lama dilaksanakan oleh Umno sejak negara mencapai kemerdekaan.

Katanya setiap tahun kerajaan pusat membelanjakan peruntukan lebih RM10 bilion untuk membantu rakyat miskin termasuk golongan petani, peladang dan nelayan dengan melaksanakan pelbagai program.-BERNAMA


penyapu sial

ha ha ha....tak payah nak siasat...kalau berita dari sumber meloya...pasti orang yang desperate aje nak menipu rakyat...agaknya ler...kalau betul...orang orang yang murtad ke UMNOPORNO tu...dah kebulor sangat dengan aktiviti porno...tak heran la makin menjelang PRU makin banyak cerita pembohong dan meloya...kalau hari hari macam itu sampai PRU yang ke 13...pastinya ahli PAS jadi kontang...kita tengok nanti di PRU 13.....yang hari hari buat cerita bohong keluar parti akan kena panggang di PRU ke 13 nanti...!!!