ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 July 2011

selepas Altantuya ...BERSIH 2.0 kena C4 dengan najib pukimak...lidah keling jantan celaka tak ada kote...ada hajat nak berunding dengannya...mamposss...kena kencing...kita wajib istihar perang terhadap Najib dan juak juak haramjadahnya....bukan dengan berunding...!!!

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak berkata tidak semestinya beliau yang akan bertemu dengan pemimpin BERSIH 2.0 untuk berbincang mengenai perhimpunan di stadium, kerana ada orang lain yang boleh mewakili kerajaan.

Katanya, beliau tidak mengatakan yang beliau akan menemui BERSIH.

Semalam, katanya, beliau berkata kerajaan yang akan menemui
gabungan tersebut.

Bercakap dalam satu sidang akhbar di Klang petang ini, Najib berkata kerajaan tidak bermaksud beliau secara peribadi.

Beliau diminta mengulas cadangan pemimpin BERSIH untuk bertemu dengan beliau berhubung perhimpunan tersebut.

Najib juga berkata beliau masih belum menerima permintaan dari pemimpin BERSIH untuk bertemu dengannya.

Semalam, perdana menteri berkata beliau difahamkan yang BERSIH mahu mengadakan pertemuan dengan kerajaan mengenai perhimpunan di stadium "(dan) kita bersedia untuk bertemu dengan mereka."

tengok di bawah nie...lidah macam keling...natijah berguru dengan sami keling...berunding dengan dia alamak kena kencing selamanya...dah bunuh dan suntut orang tak kan dia tak tergamak nak kencing orang pulak...!!!