ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 November 2009

Wakil rakyat PKR mohon maaf kepada Dewan Rakyat

Ahli Parlimen pembangkang Chua Tian Chang (PKR-Batu) memohon maaf kepada sidang Dewan Rakyat kerana beliau hanya menggunakan maklumat laman web sahaja dalam membahaskan isu 'solar-hybrid'. Beliau mahu menarik balik kenyataan beliau termasuk pemilikan kontrak oleh syarikat Shorefield Sdn Bhd. "Saya telah mengatakan satu syarikat iaitu Shorefield Sdn Bhd telah dapat kontrak dan saya, mengikut 'website' syarikat ini, telah menyenaraikan nama Fadillah Yusof, Timbalan Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi sebagai pengarahnya.

"Kemudian saya dimaklumkan bahawa timbalan menteri itu telah 'resign' dari syarikat itu, jadi saya mohon maaf kerana saya hanya bergantung kepada maklumat dalam website," katanya. Chua mempertikaikan pemberian kontrak penjanaan elektrik dengan menggunakan tenaga solar di Sabah kepada syarikat yang ada kaitan dengan timbalan menteri.

penyapu sial


Selidik dan siasat dulu sebelum membuat kenyataan. Jangan terburu buru nanti makan diri
Dah tahu silap baguslah tu minta maaf secara terbuka.
Satu sifat yang mulia, bila tahu dah silap kita cepat2 minta maaf. Tapi menteri2 BN perasan mereka tak pernah silap.

No comments:

Post a Comment