ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 November 2009

Anwar isytihar perang dengan Najib

Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan terbuka mengisytiharkan perang ke atas Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak berikutan dakwaan yang mengatakan Najib mahu merampas Selangor dari penguasaan Pakatan Rakyat."Serangan daripada pusat, Perdana Menteri (Datuk Seri Najib Tun Razak) kata nak rampas, walau tidak secara langsung tapi maksudnya begitu. Najib bukan saingan kepada menteri besar, Tan Sri Khalid Ibrahim."Sekarang silakan Najib. Masuk sahaja dan sentuh Selangor, kita bertempur habis habisan," katanya.

Anwar mendakwa Najib cuba melemahkan kepimpinan Pakatan Rakyat di Selangor yang diketuai oleh Tan Sri Khalid.Antara isu yang didakwa ialah perarakan kepala lembu yang berlaku sebelum ini.Anwar turut berjanji akan memastikan negeri Pakatan Rakyat itu dilindungi serta ekonomi akan dijaga.

penyapu sial

Nak rampas balik selangor lah. Kroni-kroni Najis dah tak boleh hidup. Harta menda semua kroni2 nak habis dah. Tak boleh hidup duit poket rasuah dah kering. TOYOL dan kroni2 dah nazak. Nak repair bunglow, tambah perabot baru semua tak boleh.

Najis pulak tak umumkan bajet untuk kroni2. Elok2 SPRM dok siasat kat Selangor, tiba2 beralih ke Pantai Timur plak. Takut TERKOREK buntut KRONI2 UMNO plak. Dah nampak macam isu UMNO tabur nak jejaskan PKR dan PAS. Isu pergi haji lah. Mana ISU KAKITANGAN KERAJAAN BELI PETROL RM300! Senyap je. SPRM terlupa nak siasat kot.

Biasa lah bila ba bi ba bi UMNO tengok PAS dan PKR berjaya, macam2 lah dia kata. Sedar lah pemimpin2 BUNTUT UMNO tu pentingkan diri sendiri. Nak kumpul harta. TINDAS RAKYAT.


yang nak bersekongkol dgn regime bee end... tu biarlah...

kalau dah regime nak buat apa2 suka hati diaorang... kalau kau nak sokong gak... terpulang lah...

besok besok... kau atau ahli keluarga kau terkena penangan regime ni... baru kau tau tinggi rendah langit dan tgk lah time tu.. dia pandang tak kau sbg rakyat marhain...

kalau dah byk kerosakan dan masih nak sokong regime nie... hilang akal ape?

1 comment:

  1. aku tak rela berada di bawah BN di selangor!!!!! Tidak!!!!!!!!

    ReplyDelete