ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 November 2009

setelah ternak UMNO dalam kelambu PAS...Hassan Ali Ternak Biawak pulak di Selangor ...???

Salahguna Kuasa Hassan Ali: Ternak Biawak di Selangor

Hassan Ali, Pesuruhajaya PAS Selangor merangkap Exco Kerajaan Negeri Selangor merangkap BARUA UMNO dalam PAS, bolehlah dikatakan seorang usahawan yang berjaya, kalau bukan di peringkat nasionalpun dia memang handal di Selangor.

Hassan Ali memang kuat berusaha ke arah kekayaan. Dulu dia menganjurkan segala hal berkenaan motivasi hingga dia menjadi jutawan. Ibu bapa berduyun-duyun hantar anak untuk dimotivasi oleh Dr PhD ni. Sehingga Kerajaan BN Selangorpun tertawan dengan kehebatannya dengan menganugerahkan sebidang tanah kepadanya. Hebat motivator islamis jenis kapitalis ni.

Dia juga popular menerusi Forum Perdana Ehwal Islam di RTM selama bertahun-tahun bersama Haron Din (Deputi Mursyidul Am PAS & Pengetua UG?), Ismail Kamus, Tuan Ibrahim (N/P PAS - Chairman J/K Disiplin.... boleh percayakah dalam kes Hassan Ali?)) dll ustaz lagi. Populariti ini digunakan untuk membodohkan pemimpin dan penyokong PAS.

Untuk menambahkan lagi kekayaannya (setelah gagal menjadi MB Selangor selepas PRU12 lalu) Hassan Ali telah menambah kagi perusahaannya. Kali ni perusahaan yang dijalankan oleh Hassan Ali adalah menternak BIAWAK.



BIAWAK ni kalau dah lama diternak akan jadi BUAYA.

Macam-macam jenis BIAWAKS (ada 'S' sebab plural) dibela oleh Hassan Ali. Hassan Ali dengan kebijaksanaannya membela biawaks ni tidak mengeluarkan modal satu sen pun. Tapi dia telah menggunakan WANG, BANGUNAN DAN FASILITI Kerajaan Negeri Selangor. Di samping diternak di tanah-tanah kosong, pejabatnyapun dijadikan lokasi ternak biawaks. Yang menariknya biawaks belaannya semuanya diberi nama.


Tapi yang menghairankan, Presiden PAS macam merestui saja sikap "enterprising" Hassan Ali ni. Ehem... ehem... ada apa-apa ka? Bagi ahli-ahli dan penyokong PAS serta Pakatan Rakyat jika ingain melibat biawaks ternakan Hassan Ali, silalah buat temujanji dengan Pejabat Exco dulu.

Untuk mendapat penerangan yang lebih lanjut tentang Usahawan Hassan Ali dan Biawaks nya sila klik sini....


leecopperten

No comments:

Post a Comment