ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 November 2009

Tujuan Sebenar geng pengembara pembuntut UMNO....!!!!

Siri Pendedahan Rakaman Dialog Hasan Ali/NAsa Bersama Blogger UMNO/PAS: Tujuan Sebenar Kerajaan Perpaduan (UG)

DI bawah diberikan satu sebab berkaitan dengan Kerajaan Perpaduan (UG) yang selama ini tidak pernah diberitahu kepada kita oleh mana-mana pemimpin PAS. Yakni, tujuan asal UG ini adalah membolehkan PAS berbincang dengan UMNO. Ertinya, agenda Muzarakah adalah agenda di sebalik agenda UG. DEngan kata lain, Kerajaan Perpaduan = Muzakarah = Kerjasama PAS-UMNO di belakang Pakatan Rakyat.

Walaupun Ustaz NAsa kerap kata tiada cadangan langsung untuk bawa PAS masuk UMNO, harus disedari bahawa ini adalah trick juga. Tiada siapa yang kata ada usaha membawa ahli2 PAS masuk UMNO. Apa yang berlaku adalah usaha membawa PAS bersama dengan UMNO dalam satu bentuk kerjasama.

Ustaz Nasa juga cuba untuk menafikan isu UG ni dah mati sebelum Tok Guru mengamuk. Dia kata isu ni dah mati 5 bulan selepas ianya pertama kali diungkapkan oleh Presiden. Tapi, hakikatnya, Tok Guru marah pada kenyataan NAsaruddin yang ini:

“That is the opinion of Tok Guru, but in the organisation we take the party’s stance. Now there isn’t actually any concrete decision made by the party with regards Umno. The issue will be decided by the party,” he said (Petikan dari berita Malaysian Insider 7/6/09 bertajuk "No.2 says Tok Guru is not PAS")


Lantaran dari kenyataan Nasa ini menyebabkan Tok Guru menyuruh Nasa masuk UMNO kalau mahu meneruskan agenda Kerajaan Perpaduan.

Tok guru tahu agenda ini masih hidup dan segar bugar. Tok Guru terpaksa membunuh agenda ini dengan tangannya sendiri.

Sebelum mendengar rakaman di bawah, dinasihatkan supaya mendengar rakaman yang berkaitan dengan bermulanya MUZAKARAH dengan UMNO di sini.

Untuk download sila klik di sini. File ini boleh disimpan dalam handphone atau Blackberry





tulang besi

No comments:

Post a Comment