ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 November 2009

pemuda UMNO memang cibai...menangguk di air keruh...Menantu nafi Nik Aziz arah letak jawatan CEO PMBK

Menantu Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, Abdul Ariffahmi Abdul Rahman menafikan yang beliau telah diminta oleh Menteri Besar Kelantan itu agar meletakkan jawatan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) yang kini menjadi tumpuan kontroversi.

"Itu (dakwaan) tak betul," kata Ariffahmi ketika dihubungi The Malaysian Insider hari ini.

Mengenai tulisan Syed Azidi mengatakan yang beliau telah diarah meletakkan jawatan, Ariffahmi memberitahu, "mungkin dia salah maklumat atau dia buat cerita, nak beri tekanan kepada Tok Guru."

Bagaimanapun beliau tidak menafikan ada mengunjungi Kuala Lumpur semalam tetapi ia tidak kena-mengena dengan urusan PMBK.

Dalam tulisan terbarunya, blogger Syed Azidi Syed Abdul Aziz yang minggu lalu telah dipecat oleh Ariffahmi sebagai Pegawai Perhubungan Korporat PMBK berkata, Nik Aziz telah menyampaikan 'arahan' itu semasa pertemuan mereka kelmarin.

"Pada 17 November 2009, Yang Amat Berhormat Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat, Menteri Besar Kelantan telah meminta Abdul Ariffahmi melepaskan jawatan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Menteri Besar Kelantan.

"Keputusan itu diambil Tuan Guru setelah menilai segala fakta dan hujah yang dibentangkan di hadapannya oleh semua pihak tidak kira pimpinan PAS Pusat dan negeri, pegawai-pegawai tinggi kerajaan negeri dan juga pegawai-pegawai tinggi agensi-agensi kerajaan," katanya lagi.

Syed Azidi yang turut dikenali sebagai Kickdefella juga menulis bahawa Ariffahmi telah menolak permintaan Nik Aziz"

"... dan hari ini (semalam) berlepas ke Kuala Lumpur atas sebab-sebab yang tidak diketahui oleh sesiapa," katanya.

Dalam mesej tambahan dalam blognya, Syed Azidi juga mendakwa Ariffahmi telah memaklumkan pegawai-pegawainya bahawa "beliau tidak diminta berundur" dari PMBK.

Ahad lalu, Pemuda Umno Kelantan menggesa Nik Aziz dan Ariffahmi meletakkan jawatan sambil mengemukakan memorandum kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia agar siasatan ke atas mereka dipertingkatkan.

Ketika ditanya sama ada beliau telah mengadakan pertemuan dengan Nik Aziz kelmarin, Ariffahmi berkata, "hari-hari meeting dengan Tok Guru (Nik Aziz)."

Sehubungan itu Ariffahmi menjelaskan, Nik Aziz meminta beliau agar bersabar menghadapi isu semasa.

"Dia suruh saya bertenang, sabar kerana ini sebahagian dari jihad, tak ada sebut soal letak jawatan," katanya.


penyapu sial

khir toyol.ali rustam dan kroni kroni UMNO haramjadah yang terlibat dengan pelbagai skandal kehilangan wang rakyat berjuta berjuta sampai berbilion ringgit wang rakyat tak di siasat dan di ambil tindakan...kenapa sibuk dengan rumahtangga PR/ PAS yang tidak melibatkan kehilangan wang rakyat...nampak sangat niat politik busuk pecacai ini...hanya menangguk di air keruh bukan membantu meredakan keadaan...bela demi perpaduan melayu kunun....kepala jubor hang...pandai buat repot sana sini nak cari publisiti murahan....!!!!

No comments:

Post a Comment