ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 November 2009

siapa siapa boleh teka angkara siapa....Pornthip di ekori




Bedah siasat kedua keatas mayat Setiausaha Politik Exco Selangor yang maut dibawah pengawasan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia bermula jam 1 tengahari tadi.

Bedah siasat dijalankan di Hospital Sungai Buloh, dan bermula sejurus selepas pakar patologis terbabit mengambil imbasan X-Ray dan CT keatas tinggalan mendiang.

Bedah siasat kali ini dikelolakan oleh ketua patologis di Hospital Sungai Buloh Dr shahidan Mr Noor dan dibantu oleh Dr K Saravanan.

Kerajaan negeri Selangor diwakili oleh pakar patologis antarabangsa Dr Pornthip Rojanasunand manakala SPRM diwakili oleh Prof. Dr Peter Vanezis dari United Kingdom.

Patologis dari pembedahan pertama Dr Khairul Azman Ibrahim dan Dr Prashant Naresh Samberkar turut menyertai bedah saisat ini.

Mayat Teoh Beng Hock disemadikan di Taman Peringatan Nirvana, Semenyih, dan selamat digali semula tengahari semalam untuk dibawa ke Hospital Sungai Buloh.

Bercakap kepada wartawan awal pagi tadi, peguam keluarga mangsa, Gobind Singh Deo mengumumkan pihak keluarga mahu bedah siasat dilakukan dengan lebih teliti, dan demikian itu bedah siasat hari ini dijangka mengambil masa 3 hingga 5 jam.

"Perbincangan bermula sekitar jam 10 pagi hingga 11 pagi. Sekitar jam 11 pagi pihak hospital memulakan prosedur mengambil imbasan x-ray dan CT. Kami jangka bedah siasat bermula sekitar jam 12 tengahari," kata Gobind di Kafeteria Hospital Sungai Buloh.

“Kita mahu keadaaan mereka tidak ditekan dengan satu had masa jadi kita beritahu masa bukan satu isu selagi mereka sedia bekerjasama supaya bedah siasat ini dijalankan secara rapi untuk tentukan semua aspek yang ditimbulkan dapat diselesaikan dalam bedah siasat ini,” katanya.

Pihak keluarga mangsa memohon mahkamah supaya mayat Teoh Beng Hock digali semula dan dibedah siasat bagi merungkai misteri kematian mendiang.

Permohonan ini dibuat dengan penemuan terbaru Dr Pornthip Rojanasunand yang mendakwa ada 80 peratus kemungkinan mangsa dibunuh.

Penemuan ini diumumkan berdasarkan kepada kecederaan yang ditemui sekitar leher, dubur dan tengkorak mendiang.

“Kehadiran Dr Porntip untuk melihat bedah siasat yang akan tertumpu pada isu yang dibangkitkan pada inkues terdahulu. pada hari ini bedah siasat dijalankan oleh Dr Shahidan, kalau ada tempat atau pekara yang beliau ingin penjelasan beliau boleh minta penjelasan dan penelitian mendalam dibahagian tersebut untuk dapat keputusan pasti,”katanya.

Dr Pornthip mengadu diekori beberapa kenderaan sejak dua hari lalu sehingga ke hotel penginapannya dan Nirvana Memorial Park semalam.

"Semalam beliau mengadu diekori. Polis bertindak pantas dan kami hargai kerjasama ini. Sesiapa yang mengekorinya sila tampil, beritahu dari mana dan mahu apa dari Pronthip. Jangan jadi pengecut," kata Gobind.

Gobind Singh Deo menggesa individu-individu misteri yang mengekori Dr Pornthip supaya tampil ke hadapan. -TVS

No comments:

Post a Comment