ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 November 2009

puteri ronggeng UMNO trengganu dah mula mengoda ...ada can ke jadi bini muda PAS trengganu...????

Apa Muslihat Puteri UMNO Puji PAS Terengganu?

PAS Terengganu mungkin "terangkat" sikit apabila mendapat pujian dan diampu Puteri UMNO Terengganu.

Mengikut berita Sinar Harian edisi Terengganu, Pas Terengganu diakui mempunyai kelebihan dan kekuatan tersendiri di sini.

Ketua Penerangan Puteri UMNO Bahagian Kuala Terengganu, Farahida Fauzi (foto) berkata, Pas mampu bergerak sendiri dalam misi dan perjuangan mereka tanpa mengharapkan bantuan Parti Keadilan Rakyat (PKR) serta DAP.

Menurutnya, PKR dan DAP dilihat tidak membantu Pas menawan Terengganu, sebaliknya merosakkan parti itu dengan pelbagai kecelaruan yang sering ditimbulkan parti.

“Pas sebenarnya sudah tersilap langkah apabila menjalinkan kerjasama dengan PKR dan DAP kerana mereka hanya merosakkan Pas, bukannya membantu parti itu untuk sama-sama tawan negeri ini,” katanya.



Jika PAS Terengganu merasakan apa yang disebutkan oleh Ketua Puteri UMNO itu benar (kerana setakat ini belum ada sanggahan dari pemimpin PAS Terengganu), maka wajar DAP dan PKR tidak menganggu PAS Terengganu kerana keterlibatam PKR dan DAP dilihat tidak membantu Pas menawan Terengganu, sebaliknya merosakkan parti itu.

PAS Terengganu jangan cepat naikkan ekor, tapi hendaklah cepat jawab kenyataan Puteri UMNO itu sebelum PKR dan DAP berpersepsi memang sudah ada apa-apa PAS dan UMNO Terengganu terutama dengan Puterinya. Dan kemudian meninggalkan PAS Terengganu sendirian "bersanding" dengan Puteri UMNO yang ditugaskan oleh Bapak Puteri UMNO menghancurkan PAS Terengganu.

mungkinkah nanti  tidak lagi kelihatan bendera PKR dan DAP di dalam PRK dan PRU di Terengganu seperti yang kita saksikan di Kuala Terngganu tempohari.

Puteri ni dah hulur umpan, ada sesiapa nak makan? Geng UG tak terliur ke tengok umpan ni? kah! kah!! kah!!!

Kita cabar UG tawan terengganu dari UMNO, kalau ambil puteri UMNO jadi bini muda pun kita sokong...

No comments:

Post a Comment