ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 November 2009

kerja puak lahabau ...ADUN Sungai Puyu nafi kosongkan kerusi, tinggal DAP


Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan Sungai Puyu Phee Boon Poh menafikan beliau telah meletakkan jawatan sebagai Exco Kerajaan Negeri Pulau Pinang dan mengosongkan kerusi itu.

Phee, Pengerusi Jawatankuasa Kesihatan, Kebajikan, Masyarakat Penyayang dan Alam Sekitar menyifatkan khabar angin kononnya meletakkan jawatan, disebarkan melalui SMS sejak beberapa hari lalu, sebagai fitnah pihak-pihak tertentu.

"Saya tidak melepaskan jawatan saya sebagai ADUN dan juga sebagai Exco Kerajaan Negeri, dan juga dalam DAP.

"SMS yang disebarkan bertujuan menjatuhkan saya, melemahkan DAP dan memecahbelahkan pembangkang," kata beliau dipetik Bernama hari ini.


Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng yang turut hadir pada sidang media berkata, khabar angin bahawa Phee hendak meletakkan jawatan ekoran salah faham kedua-dua mereka adalah tidak benar sama sekali.

themalaysianinsider


penyapu sial

kerja kerja sms liar ni biasa nya di buat oleh lawan politik yang denan kerajaan PR di penang...ada dua parti utama aje kat negara ini yang bersaing untuk mendapat atau mengekalkan kuasa politik....tak kan lah nak tuduh ada parti lain pulak...tak kan parti LDP jepun buat angkara....

budak kecik pun tau sape yang selalu buli adiknya....dah tentu abang buli adik....abang tua umur 52 tahun ( UMNO -BN ) buli adik baru setahun jagung ( PR ).....mcm2 taktik buli di gunakan termasuk cara mcm ni....ada akal ka...???lahabau punya UMNO-BN....!!!!!

No comments:

Post a Comment