ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 November 2009

Geng pemuda Dubuk buat demo....foto guan eng jadi mangsa....kenapa pulau batu putih tak buat demo....apa korang tak adaq teloq ka...!!!!

Pemuda BN demo, bakar foto Guan Eng

Sekumpulan kira-kira 100 penyokong Pemuda BN berkumpul di depan bangunan DUN Pulau Pinang dan membakar foto Ketua Menteri Lim Guan Eng bagi membantah kerajaan pimpinannya.

Ia dianjurkan sebagai membantah kerajaan negeri yang didakwa "tidak cekap dan teragak-agak membuat keputusan" bagi menyelesaikan masalah rakyat dan juga gagal menunaikan janji pilihan raya umum 2008.

Dikepalai oleh ketua Pemuda Umno Pulau Pinang, Norman Zahalan, tunjuk perasaan itu bermula kira-kira 12.15 tengah hari dan berakhir hampir sejam kemudian ketika sidang DUN Pulau Pinang sedang berlangsung hari ini.

Penunjuk perasaan menaikkan sepanduk anti-kerajaan berhubung dakwaan tidak cekap mengendalikan beberapa masalah seperti Kampung Buah Pala, Rumah Hijau Mak Mandin dan juga projek kontroversi menebus guna tanah.

malaysiakini

1 comment:

  1. Wahhhhhhh hari ini bakar gambar,esok pasti bagai C4 ,semua berlajar dari kepala Umno!

    Kenapa nak tunjuk keganasan macam orang yg tak sekolah? mungkin tak dapat project project yg senang cari duit atau tak jadi rasuah , si pemuda umnoooo ini malas sambil tamak nak ikut contoh kepala mereka yg rasuah, racist dan bodoh...itu hanya 1 malaysia mereka....tak malu.

    ReplyDelete