ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 November 2009

kolonel Mat...????....nasharuddin MAT isa.....?????.....sesuai dengan panggilan tu...ha ha ha....kolonel pembuntut UMNO...!!!!

"Kolonel Mat" tu Adalah Task Force 2010 laa.

Kalau nak sebut Task Force 2010 (TF2010), orang kampung susah nak ingat. Sebab perkataan dia bukan perkataan inggeris yang orang kampung biasa terdedah. Dan meman semenjak august tahun 2009 lagi kita sudah tahu pergerakan TF2010 memang mengarah kepada menjatuhkan Tok Guru. Dan sememangnya nama Arifahmi telah disebut oleh mereka berulang-ulang kali.


Segala penyiasatan dari SPRM ini dimulakan oleh pihak2 JPM atas respon kepada tindakan Tok Guru mempersoalkan serta meminta 3 orang agen perpaduang di Pusat dibersihkan sama sekali.

Dan yang amat mereka takut adalah agen utama mereka, yakni di Selangor itu, terkorban dahulu. Ini kerana beliau adalah komponen kepada perancangan mereka yang paling utama kerana tanpa beliau perancangan TF2010 akan menemui kegagalan.

BAgaimana mereka boleh menambah sokongan mereka di kalangan perwakilan dan pimpinan2 PAS Kawasan kalau tanpa "pengeras". Dan "pengeras" itu hanya boleh datang dari wakil Selangor mereka.

Demi melemahkan usaha membuang wakil Selangor TF2010, maka isu Arifahmi ini DIPERCEPATKAN meletupnya. Jadi, diharap orang akan melupakan isu pembersihan geng perpaduang dari PAS Pusat.

Sekarang nampaknya seperti Tok Guru berada dalam keadaan bertahan. Apa yang diharapkan oleh TF2010 dan geng Perpaduang adalah supaya isu kejahatan geng Perpaduang tidak lagi diingati oleh para perwakilan dan ahli PAS.

Bagi saya, Tok Guru mesti naikkan kembali isu pembersihan Geng Perpaduang ini demi menyelamatkan PAS.

Kemelut Kelantan dan "geng Perapaduang" di PAS Pusat adalah sepupu sepipit. Mereka adalah saling terkait dan kaitan mereka terletak di Jabatan Perdana Menteri.

Ia bukan isu yang berpisah antara satu sama lain. Maka Tok Guru tidak boleh menjadi lemah semangat atas isu PMBK ini. Ini kerana "target" utama TF2010 adalah di PAS PUsat dan bukannya Kelantan.

Kelantan adalah satu "diversion" semata-mata. Yang paling utama adalah menyelamatkan 3 agen Perpaduang yang telah dinamakan oleh Tok Guru dalam entri blog beliau tempohari.

Jangan hilang hala tuju, wahai Tok Guru. Pembersihan geng Perpaduang di PAS Pusat wajib diteruskan demi mengagalkan perancangan UMNO dan Barisan Najis.

Juga, artikel dari Kickdefella itu bagus kerana tujuannya untuk melindungi imej arwah bapanya. Tapi saya yakin, Tok Guru tiada niat untuk menamakan bapa Kickdefella sebagai dalang di belakang konspirasi ini.

Wallahualam bissawab

Tulang Besi

No comments:

Post a Comment