ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 January 2010

wa ka ka ka ka .......Harakah Daily dah jadi Suara umno......padah bila bersekelambu dengan UMNO haramjadah...!!!!




Gua nak cakap salah tak cakap pun salah, tapi dari persepsi gua yang gila nih… gua rasa Harakah Daily sebagai suara PAS janganlah mencapai tahap cibai haramjadah. Gua boring bila terbaca dalam Harakah Daily berkaitan kisah umno Rantau Panjang, Kelantan bergaduh.

Lain kali kalau kes-kes yang macam ni tak payahlah nak keluarkan dalam akhbar PAS mahupun akhbar2 PR yang lain. Tak perlu bagi liputan, diorang nak bergaduh ke…? dia nak terlungkup ke…? pergi mampus la dengan puak2 umno tu…

Sepatutnya dari segi peperangan biar diorang gaduh sesama sendiri dan hancur, sudah tentu dari puak2 yang dah benggang atau tak puashati tu akan beralih angin kepada parti PR mengikut pilihan masing2.

Tak perlu buat liputan bodoh macam ni, apa yang kita nak tahu tiba-tiba jer.. adanya sesi penyerahan borang kemasukkan keahlian PAS atau PR. Hebohkanlah satu Malaysia… biar semua orang tau umno dah semakin di tolak rakyat dan nak mampus…

Kalau PAS Kawasan Rantau Panjang ada otak dan tak bebal, sapatutnya mereka mengambil kesempatan ini, kasi cucuk jarum sikit berkempen kepada puak2 umno tu supaya tinggalkan umno dan masuk PAS, umno sebuah parti untuk orang gila kuasa jer…, kasi racun sikit fikiran ahli2 puak umno tu.

Sekurang-kurannya dalam keadaan huru hara dan berpuak-puak kat sana, paling minimum ada jugalah 5 ke10 peratus ahli yang kecewa masuk PAS dan menambahkan undi dalam PRU nanti. Ini akan menguatkan PAS dan Kerajaan Kelantan.

Ini tidak…, diberinya liputan dan di war-warkan supaya semua orang tau, apa kejadahnya Harakah Daily nak menyemak dalam hal ini, kalau isu parti haramjadah tu pedulikan ler…. apasal jadi bodoh sangat… banyak lagi bahan cerita yang boleh di muatkan dalam Harakah. Parti sendiri pun huru hara dalaman tak berkesudahan lagi… menyibuk pasal parti orang lain… bangang……….

Apakah Harakah Daily pun nak jadi penyambung lidah dan suara umno ke…., weiii siapa Editor dan Pengarang Harakah Daily…? Kasi tune sikit kepala otak diorang supaya jangan jadi barua umno la…. pundek… bodoh… nak mampus… itulah jadinya kalau dalam Harakah pun ada proxy umno… ni lah jadinya… suruh mamat tu berambus cepat…

PAS kawasan Rantau Panjang, tunggu apalagi… gerakkan jentera ahli semua pergi cucuk jarum pada puak2 umno yang tengah bertelagah tu

No comments:

Post a Comment