ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 August 2010

banyak cantikkkk.....Dakwaan terhadap Umno Pulau Pinang perlu ditarik balik

Pihak yang menuduh sebarangan terhadap Umno Pulau Pinang dengan mendakwa cawangan itu terdesak sehingga membangkitkan isu penggunaan nama Ketua Menteri, Lim Guan Eng dalam doa khutbah Jumaat harus menarik balik kenyataan mereka.

Menurut Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi, cawangannya tiada niat untuk mempersoalkan hal ehwal agama di Pulau Pinang tetapi hanya bertujuan memastikan kesucian agama Islam dan masjid supaya tidak dicemari oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

Beliau berkata tindakan Zakaria Ahmad hanya akan mengelirukan dan menjatuhkan imej agama Islam. Sehubungan itu, Ahmad Zahid berharap Majlis Fatwa Kebangsaan boleh mencapai keputusan rasmi berhubung isu berkenaan.

Dalam satu majlis yang diadakan di Kuala Lumpur, Zahid menyeru agar khatib yang berkaitan dengan isu berkenaan memohon maaf secara terbuka kepada Yang di-Pertuan Agong. Beliau juga bertambah tindakan Zakaria Ahmad yang tidak menghormati Yang di-Pertuan Agong tidak boleh dimaafkan begitu sahaja kerana dengan sengaja tidak menyentuh nama baginda sebagai ketua negara dan ketua agama Islam



penyapu sial

Berapa ratus kali Umno memalukan dan menghina sultan dan YDPA? Boleh dimaafkan ke?? Ingat ke atau buat2 tak ingat..

Umno lah satu2 parti di malaysia yang mencabar YDPA dan orang Umno lah yang kata " NATANG' terhadap sultan terengganu, Umno juga yang meminta harta raja2 dan sultan disiasat, Umno juga yang meminda perlembangan dan mengurangkan kuasa raja2. Adakah Semua penderhakaan UMNO yang telah dilakukan boleh dimaaf begitu sahaja...????


APA PUNYA BENGGONG MENTERI SURUH ORANG MINTA MAAF TANPA SALAH, SEPATUT-NYA MENTERI YANG PATUT MINTA MAAF PADA ORANG MELAYU PULAU PINANG DAN YANG DI-PERTUAN AGONG

No comments:

Post a Comment