ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 August 2010

LIM GUAN ENG DI SABATOJ..........!!!!!

BENARKAH nama Lim Guan Eng disebut di dalam Khutbah Jumaat di P.Pinang? Jika benar, siapakah yang bertanggungjawab mengarahkan Khatib berbuat demikian? Dan, adakah kesemua masjid di P.Pinang melakukan perkara yang sama? Ini persoalan yang masih belum terjawab.

Amat menghairankan, jika perbuatan seperti ini diarahkan oleh Kerajaan Negeri P.Pinang, mengapa tidak semua masjid melakukan perkara yang sama? Kita sangsi dengan berita yang dilaporkan seolah-olah menunjukkan Kerajaan Negeri P.Pinang tidak lagi sensitif dengan Islam. Tetapi kita jangan lupa, tidak mustahil satu perbuatan sabotaj mungkin dirancang untuk memburukkan Kerajaan PR di P.Pinang. Majlis Agama P.Pinang wajib menyiasat perkara ini.

Akhbar Kosmo yang melaporkan berita ini turut menyebut bahawa Zahid Hamidi kesal kerana KM P.Pinang Lim Guan Eng turut hadir sewaktu penyerahan wang zakat. Adakah KM P.Pinang tidak boleh hadir di dalam majlis yang baik seumpama itu? Adakah Lim Guan Eng telah melakukan satu perbuatan yang boleh membatalkan syarat sah pemberian zakat? Apakah Islam menjadi hina semata-mata Lim Guan Eng hadir di dalam majlis pemberian wang zakat? Dalam laporan tersebut, tidak disebut Lim Guan Eng melakukan penyerahan wang kutipan zakat itu tetapi disebut beliau hanya hadir sahaja.

Apa pun, kita semua perlu menunggu hasil siasatan ke atas segala dakwaan ini. Isu sepanduk yang mempamirkan Sultan Johor yang kununnya dilakukan oleh PKR Johor mengajar kita terhadap semua perancangan musuh-musuh yang semakin iri hati dan dengki dengan PR. Jika terbukti Khatib dengan sengaja melakukan perbuatan yang bercanggah dengan hukum Islam, maka tindakan tegas mestilah diambil....!!!!!

No comments:

Post a Comment