ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 August 2010

celaka dan cilanat punya nik nazmi....patut di buang bangkai dia ke kolam najis babi....!!!!

Karpal Singh yang menyambut baik kenyataan pengarah komunikasi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Nik Nazmi Nik Ahmad bahawa hukum hudud adalah tidak sesuai dilaksanakan, berkata: " PAS patut menerima hakikat bahawa mengubah Malaysia menjadi sebuah negara Islam merupakan langkah sia-sia dan tidak akan dapat dicapai.

jelaslah kenyataan nik nazmi tersebut wajib kita tentang sehabis habisnya, pelecehan dan penghinaan nik nazmi wajar dibalas oleh ummat islam dan disematkan dalam hati bahawa manusia ini menghinakan hukum hukum agama kita.

yang tidak sesuai di sini adalah otak bodoh nik nazmi itu.. yang telah mendapat kemuliaan karena beragama islam.sesuai atau tidak hukum hudud itu dilaksanakan hanya tergantung pada kemahuan kamu?

orang yang seperti kamu ini hanya mengambil separuh agama dan meninggalkan separuh agama yang tidak kamu sukai..laknat terhadap kamu!!

No comments:

Post a Comment