ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 August 2010

jangan di layan babi babi belaan UMNO hasil dari lendir kotor hasil buangan PKR yang membusuk sampai ke usus seperti ini.....

Wan Azizah perlu tampil untuk bersihkan nama daripada digelar 'presiden boneka'


Bersempena dengan Ramadan ini, Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail perlu mengambil kesempatan ini untuk membersihkan nama dan reputasinya daripada digelar 'presiden boneka'.

Pelbagai tohmahan wujud kerana Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dikatakan memberi keistimewaan kepada Naib Presiden parti, Azmin Ali sehingga menjadikan kuasanya melebihi kuasa yang dipegang presiden, kata bekas Naib Presiden PKR, Datin Saidatul Badru Tun Said Keruak.

Beliau berkata Wan Azizah sebagai presiden parti harus menjelaskan isu berkenaan kerana jika ia berterusan, ini menunjukkan bahawa Wan Azizah rela menerima tohmahan itu.

Beliau berkata demikian apabila diminta mengulas desakan bekas rakan baik Anwar, Datuk S. Nallakarupan yang meminta penjelasan mengenai kuasa istimewa yang dimiliki Azmin. Walau bagaimanapun, Anwar dan Wan Azizah hanya berdiam diri sahaja tanpa tampil memberikan apa-apa penjelasan.


penyapu sial

2 ekor babi nie tak perlu di layan...jadi barua UMNO....menguak nafas babi...jangan risaulah  tak ada sape  nak  hiraukan  celoteh sewel babi babi nie...kecuali puak puak babi aje...

Buang masa aje nak clearkan issue ni. Of course lah si Wan Azizah tu not the real person in power. Anwar Ibrahim lah in power. Yg sibuk sibuk nak kutuk si Wan Azizah tu kenapa? Lantaklah dia hal dgn suami dia. Bukannya dia kacau org pun. Tak rugi pun duit kerajaan berbillion bilion walaupun Wan Azizah tu boneka PKR. So, apa yg nak di kecoh kecoh kan?

Banyak hal lain yg boleh dikecohkan. Contoh kerugian MAS, PKFZ scandal etc.

No comments:

Post a Comment