ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

31 August 2010

jamil khir , menteri yang terkena tempias air kencing firaun atau akalnya tersepit di celah jubor sayfool....!!!!

Tindakan pembangkang menggunakan tempat beribadat mencetuskan kemarahan umat Islam

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata tindakan pakatan pembangkang yang mempergunakan tempat ibadat seperti masjid dan surau sebagai tempat berpolitik akan mencetuskan kemarahan umat Islam di negara ini.

Beliau mengambil contoh nama Ketua Menteri Lim Guan Eng yang digunakan dalam solat khutbah Jumaat dan ahli DAP yang berucap di surau sebagai contoh yang bukan sahaja mengelirukan rakyat malah membangkitkan kemarahan pelbagai pihak.

Akibatnya, kerajaan terpaksa tampil untuk menjelaskan situasi sebenar supaya tiada masalah besar akan berlaku sehingga mencetuskan pergeseran.



penyapu sial

lancau la...khir...

Kata pandai agama tapi sebenarnya jahil bagi orang bernama Khir Johari ataupun cuma mengikut telunjuk pemimpin atas hingga sanggup merelakan diri menjadi jahil. Minta beliau rujuk hadis dan al Quran terlebih dahulu sebelum buat apa2 kenyataan untuk tatapan masyarakat, bukannya mengenepikan fakta demi survival pemerintah, agama wajib didahulukan dari segala2nya hatta terpaksa kehilangan gaji bulanan yang lumayan sekalipun.

Pembangkang tidak pernah menggunakan rumah ALLAH untuk kepentingan diri sendiri, cuma apa yang pengikut parti pembangkang lakukan cuma menjemput orang yang bukan Islam hadir ke surau dan masjid dengan harapan mereka lebih memahami tentang agama Islam juga jika ada memberi sedikit sumbangan berbuka dalam bulan yang mulia ini, apa isunya ?

Jika ada pengikut fanatik PAS atau PKR yang mendoakan untuk kesejahteraan pemimpin yang bukan Islam pun apa salahnya ? cuma mungkin tempat je yang tak sesuai, akan tetapi berdoa untuk orang yang bukan Islam tidak pernah pun melanggar hukum hakam dalam agama Islam selagi pemimpin tersebut tidak memerangi agama Islam, bagi tau sat bila pulak LIM GUAN ENG menentang Islam secara terang terangan selama ini ? Wahai Khir Johari, anda dianggap sebagai orang yang arif dalam agama di M'sia, jangan kerana pangkat dan jawatan yang dikejar hingga anda buat2 lupa tentang tuntutan dan batas2 dalam Islam yang sebenarnya.

No comments:

Post a Comment