ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 August 2010

mufti Perak berfatwa cibai .....Sesetengah sanggup berbuat apa sahaja demi memperjuangkan ideologi parti

Mufti Perak,Tan Sri Harussani Zakaria berasa gelisah kerana terdapat sesetengah pihak yang sanggup berbuat apa-apa sahaja demi memperjuangkan ideologi parti politik masing-masing. Beliau berkata tindakan menjemput orang bukan Islam ke dalam surau bagi tujuan ceramah membuktikan ketaksuban mereka terhadap perjuangan politik.

Justeru, Harussani berasa bimbang kerana menyifatkan tindakan berkenaan mungkin akan memudaratkan institusi agama Islam serta masyarakat. Oleh itu, perbuatan yang mencemarkan Islam perlu dihentikan serta-merta kerana orang kafir akan mencari peluang untuk memburukkan agama Islam.

Beliau berkata demikian mengulas perbuatan ahli Parlimen Serdang daripada DAP, Teo Nie Ching berkebaya pendek tanpa tudung yang masuk ke ruang solat dalam majlis penyampaian bantuan kepada ahli PAS.




penyapu sial

KENAPA KAMU TIDAK KOMEN PULA PASAL ISU JUDI  BOLA DULU ?

NAMPAK SANGAT KAMU NI "ANJING" KEPADA  UMNO.

DAH "ANJING" TU TETAP "ANJING" LAH.

No comments:

Post a Comment