ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 August 2010

penjilat jubor UMNO nie kata MB Selangor cuba mengalih pandangan rakyat....!!!!

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang masih belum lagi membuat laporan polis setelah kamera perakam video djumpai di pejabatnya sejak dua minggu lalu dikatakan cuba mengalih isu yang sedang dihadapi kerajaan negeri.

Bekas Setiausaha Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor, Mohd. Nazmi Rosli mendakwa tindakan Abdul Khalid itu bertujuan mengalih isu daripada rakyat dan juga krisis dalaman yang semakin teruk.

Beliau berkata sekiranya Abdul Khalid ingin mencari kebenaran, perkara itu harus diserahkan kepada pihak polis termasuk perakam berkenaan supaya penyiasatan lanjut dapat dijalankan secara terperinci.

Beliau berkata demikian setelah kamera perakam video dijumpai dalam pejabat Abdul Khalid setelah berakhirnya mesyuarat Exco. UMNO Selangor mencabar Abdul Khalid untuk melapor polis berhubung perkara itu tetapi beliau masih belum lagi membuat sebarang laporan.

Sementara itu, Abdul Khalid menjelaskan bahawa beliau akan bertemu dengan Ketua Polis Negara untuk berbincang isu berkenaan.



penyapu sial


nak lapor terpulang kepada mangsa, yang tak berkenaan sibuk badan nak suruh lapor........... "pasal engkau yang letak ker?"

Jika Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim telah menyerahkan kes ini berserta bahan bukti kepada polis, pasti dalangnya sudah lama terlepas.. Kes ini akan disabotaj dan akhirnya akan ditutup atas alasan tiada bukti yang kukuh atau dengan alasan2 lain..
Kami tak kenal polis ke? Nak percaya polis? sorry la,, mereka ini lah hantu raya terunggul belaan Umno yang sanggup lakukan apa sahaja demi tuan mereka.

Mohd. Nazmi Rosli, kau adalah seorang manusia yang tiada prinsip dan pendirian sama spt pelacur politik ezam. Lebih baik kau tutup mulut dan mendiamkan diri..

No comments:

Post a Comment