ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 August 2010

najib tuduh Pakatan pembangkang cenderung menaburkan janji manis kerana pilihan raya umum semakin hampir

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata pakatan pembangkang yang semakin cenderung untuk membuat janji manis hanyalah demi meraih sokongan pada pilihan raya umum akan datang.

Beliau berkata pakatan pembangkang akan menjanjikan rakyat jelata melihatkan pilihan raya yang semakin hampir. Najib berkata demikian ketika mengulas pakatan pembangkang yang akan kian membuat janji untuk rakyat.

Janji terbaru yang dikemukakan oleh pakatan pembangkang termasuklah kenyataan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mensasarkan setiap rumah dapat menikmati pendapatan bersih RM4,000 sebulan dalam tempoh masa lima tahun sekiranya pakatan pembangkang dapat mengambil alih hal ehwal pentadbiran kerajaan pusat.

Walau bagaimanapun, Najib berkata pihak pembangkang tidak pernah mempertimbangkan atau meneliti janji manis yang ditaburkan sama ada ia boleh dilaksanakan ataupun tidak. Apa yang penting adalah untuk meraih sokongan rakyat sahaja demi mendapatkan kuasa pemerintah.


penyapu sial

BETUL KAH NI NAJIB ???

YANG NAJIB BERJANJI NAK BAGI PERUNTUKAN

RM5,000,000 BAGI TABATAN BANJIR SIBU SEMASA

PILIHANRAYA DI SIBU HARI TU MCMANA. ORANG SIBU

TETAP INGAT DAN "TIDAK MUDAH LUPA".

ALAHAI LA NAJIB, KAMU NI BERCAKAP MACAM LA RAKYAT TAK TAHU, DALAM SETAHUN KO ORANG MENYAMUN HARTA NEGARA BERATUS BILLION. KALAU LA IANYA DAPAT DISELAMATKAN SEBANYAK 20% SAJA, RAKYAT MALAYSIA DAH CUKUP MEWAH.

TENGGOK LA SYARIKAT PENERBANGAN MAS, MCM MANA BOLEH RUGI SAMPAI BERATUS JUTA SEDANGKAN IANYA SYARIKAT PENERBANGAN UTAMA NEGARA, WOI SI BODOH DAN PENYAMUN, BAGI SAJA LA PADA MINAH JUAL ETAK UNTUK MENGURUS SYARIKAT INI, TAK PERLU LAGI BAGI KEPADA MEREKA YANG TAK RETI NAK MENGURUS SAMPAI BOLEH RUGI.

Pakatan pembangkang cenderung menaburkan janji.

BIASA LA TU, BN JUGA TABUR JANJI SANA-SINI. MANA SLOGAN 1 MALAYSIA TU??? RAKYAT DIDAHULUKAN KONON, TAPI RAKYAT DIKENAKAN DAHULU...
1. SAMAN SANA, SAMAN SINI,
2. BARANGAN NAIK,
3. PETROL NAIK
4, PELIR NAIK (BUKTI RAMAI ORANG BUANG ANAK)

No comments:

Post a Comment