ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 August 2010

PENIPU RAKYAT 1 MALAYSIA....APA PUNYA BANGGANG KACAU MASAKAN BUBUR LAMBUK TANPA GUNA API

Depa tak kira bulan puasa ka tidak, kerja depa nak menipu Melayu saja. Eksyen bagi nampak cantik, kononnya depa sanggup turun padang jadi macam orang awam. Cuba hangpa tengok gambaq ataih sana, kacau bubur lambuk tapi api pun tak dak.



Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin (lima dari kiri) dan Pengerusi Pembangunan Wanita dan Keluarga Wilayah Persekutuan, Azizah Samad (lima dari kanan) mengacau bubur lambuk pada Program Bubur Lambuk 1Malaysia Amal Media di Kondominium Rakyat, Pantai Dalam, Kuala Lumpur.....NAJIB PUN ADA TUMPANG GLAMOUR .....WAYANG KULIT NI DOK ULANG ULANG......ASAL BULAN POSA MESTI ADA...JUARA RAKYAT ....CUBA AMBIK GAMBAQ MASA TENGAH MASAK...NAMPAKLAH LOGIK SIKIT...MAU BERPELUH KETIAK....BARU ORANG RESPEK...APARAAAAA







yang dok tersengih pasal sukahati kunun dapat menipu....pergi mampossss daaaaaaa.....!!!

No comments:

Post a Comment