ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 August 2010

presiden MCA selaku aktor pelakun DVD/VCD biru akur dengan teguran Najib

Presiden MCA, Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek akur dan menerima segala teguran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk menyelesaikan masalah yang timbul di kalangan pemimpin parti komponen Barisan Nasional (BN) melalui semangat permuafakatan.

Beliau berkata teguran dan nasihat yang disampaikan oleh Najib adalah selaras dengan pengalaman luas yang pernah dihadapi BN dalam pengurusan isu yang melibatkan kepentingan bersama.

Dr Chua berkata cadangan mengenai isu bumiputera yang disuarakan baru-baru ini hanyalah pandangan dan bukan desakan. Beliau menegaskan parti pimpinannya tiada niat untuk mempertikaikan hak dan keistimewaan orang Melayu seperti yang dinyatakan dalam Perlembagaan.

Beliau berkata demikian setelah diminta mengulas teguran Najib yang menyeru pemimpin parti komponen BN untuk menyelesaikan isu melalui semangat permuafakatan yang dipersetujui bersama.


penyapu sial


Diorang mau test market tapi planing tak jadi so, kena berakhirlah kisah ....

Drama dah habis dah? Pendek je cerita ni rupanya. Filem rugi nampaknya. Akur tapi Peluru sudah dilepaskan, utk siapa?

No comments:

Post a Comment