ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 August 2010

Tony Pua terima nota ugutan dan peluru M16

Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara Tony Pua membuat laporan polis kerana menerima nota ugutan berserta dengan sebutir peluru M16 yang dhantar dari Johor ke pusat khidmat beliau di Damansara Utara.

Nota ugutan itu ditujukan kepada Tony dan keluarganya. Ketua Polis daerah, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed tidak menolak kemungkinan bahawa nota berkenaan dihantar oleh pihak yang tidak berpuas hati berikutan cadangan Tony untuk memansuhkan diskaun kepada bumiputera bagi pemilikan hartanah komersial and mewah di negeri Selangor.



penyapu sial

ORANG YANG HANTAR PELURU DAN NOTA UGUTAN

BUNUH TU MEMANG PENGECUT DAN TIADA BIJI PELIR.

UMPAMA PONDAN SAHAJA

Bukan semua melayu yang melatah dengan pendapat peribadi Tony Pua. Cadangan beliau untuk memansuhkan diskaun bagi pemilikan hartanah komersial and mewah yang bernilai 500 ribu keatas di negeri Selangor sebenarnya ditujukan khas pada kroni2 dan orang2 umnoAPCO yang kaya raya hasil dari mengelapkan duit rakyat... Bumiputera mana yang mampu membeli hartanah yang bernilai lebih dari 500 ribu di selangor jika bukan kaum kerabat UmnoAPCO?

Ramai melayu diselangor masih berpendapatan rendah dan terus tersepit dengan kenaikan harga barang dan minyak tempoh hari... ramai lagi masih gagal untuk memiliki rumah sendiri dan hanya mampu untuk menyewa demi meneruskan kehidupan yang kian ditindas oleh Umno/APCO... Kenapa mereka2 ini tiada pula dibela oleh UmnoAPCO haram jadah atau PERKOSA??? Bila Tony Pua mengeluarkan kenyataan yang bersifat keperibadian beliau maka ramai pula berlumba lumba untuk menyerang beliau atas dasar membela nasib melayu? Adakah ini sahaja yang mampu dibela oleh mereka dan pembelaan mereka hanya tertumpu pada kenyataan peribadi seseorang...??? Melayu ditipu lagi dengan drama2 sebegini... Ini bukan pembelaan tetapi hanya sekadar retorik murahan setengah pihak untuk memperbodohkan minda yang kurang cerdik.

Nota ugutan dan peluru M16 adalah sekadar untuk menakutkan dan bukan pembelaan.. ini kerja penakut yang tidak berani tampil untuk membela dari segi praktikal... Jelas, ramai lagi masih jauh ketinggalan seperti hidup di era 70'an. Pembelaan terhadap bumiputera seharusnya bermula dari masalah yang dihadapi oleh mereka dari segi pendapatan, ekonomi, sosial dan pelajaran. Jika seseorang itu atau satu satu parti atau NGO hanya tahu berperang terhadap seorang individu kerana pendapat peribadinya, ini bukan membela tetapi mencabul hak seseorang...

Biarkan Tony Pua itu dengan pendapat peribadinya yang tidak akan mengusik walau sedikit pun perlembangan negara dan biarkan orang2 dan kroni2 UmnoAPCO menambahkan harta dan mengkayakan diri mereka hasil dari duit rakyat..

Kepada pembela pembela bumiputera dan sang penghantar nota ugutan dan peluru, tukarkan ideologi dan konsep demi membela bangsa melayu yang semakin terpinggir di bawa arus... Jangan membela dengan air liur sahaja...

No comments:

Post a Comment