ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

31 August 2010

Tok Guru Minta Teo Lawat Lebih Banyak Surau



Nampaknya, Tok Guru Nik Aziz bukan sahaja Tok Guru pada orang Islam, tetapi sudah menjadi Tok Guru kepada masyarakat bukan ISlam di MAlaysia.

Ini kerana kalau di awal 80an, masyarakat Islam mulai sedar akan kegagalan sekularisma, di abad ke 21 ini, orang bukan Islam pula mulai sedar akan kegagalan sekularisma.

Baru minggu lepas, seorang pengacara TV terkenal di Amerika bernama Glenn Beck menganjurkan perhimpunan yang berjaya mengumpulkan ratusan ribu orang di perkarangan "Capitol Hill" di Washington DC. Tujuan perhimpunan tersebut adalah untuk memulakan gerakan supaya rakyat Amerika kembali kepada cara hidup keagamaan.

Glenn Beck menyatakan sepanjang 50 tahun Amerika membuang agama ke dalam longkang (yang bermula dengan gerakan "Hak Asasi" yang dipimpin Martin Luther King), Amerika telah membuang agama dari kehidupan sehari-hari mereka atas nama sekularisma. Setelah 50 tahun membuang agama, apa yang rakyat Amerika dapat hanyalah kehancuran dan kemusnahan semata-mata. Amat sedikit yang mendapat keuntungan dan ramai yang merana dan menderita.

MAka di Malaysia pun trend ini menular juga. Rakyat bukan ISlam di Malaysia juga merasa akan kesan dari kegagalan Sekularisma. MAka, dengan tindakan beberapa surau dan masjid serta PAS2 Kawasan, mereka telah menjemput pimpinan2 kaum bukan Islam dari DAP untuk turut serta majlis berbuka puasa atau apa-apa aktiviti surau.

Bagi saya, pimpinan2 DAP ini mendapat ketengan apabila mereka bersama-sama orang Islam berbuka puasa dan duduk dalam majlis kita. Bagi saya, kalau generasi kaum Cina dan India tidak memasuki ISlam pun, usaha yang kita lakukan sekarang adalah untuk memikat anak-anak serta keturunan mereka bersama-sama di dalam bahtera Islam di Malaysia.

Apa yang UMNO tahu pasal Islam dan dakwah. Mereka hanya tahu menghalalkan apa yang diharamkan Islam sahaja.

Wallahulam



tulang besi

No comments:

Post a Comment