ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 August 2010

Cadangan untuk ganti perlembagaan akan membawa implikasi negatif

Mana-mana cadangan untuk menggantikan Perlembagaan Persekutuan akan membawa implikasi negatif. Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata tindakan berkenaan bagaikan membuka ‘empangan bah sosiopolitik’.

Justeru, ia mungkin akan memecahkan kontrak sosial sedia ada dan hanya merugikan pelbagai pihak lebih-lebih lagi orang Melayu dan kaum Bumiputera. Pindaan Perlembagaan negara bukanlah mudah dan ia juga bertentangan dengan konsep 1Malaysia.

Beliau berkata demikian bagi mengulas pendedahan Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria yang berkata ‘perlembagaan baru’ sudah dibuat oleh pihak-pihak tertentu untuk menggantikan perlembagaan sedia ada.

Harussani berkata pindaan perlembagaan baru menyisihkan orang Melayu dan kaum Bumiputera yang tergaris dalam perlembagaan sedia ada.



penyapu sial

Takut tukar Perlembagaan Persekutuan kerana bimbang hilang kuasa dan peluang makan rasuah.

ni semue temberang mufti pecacai tua supaye org melayu sokong um nooo

Ini Harusani aaahh banyak bahaya punya kenyataan. Lu hrusani ada pakai akal, lu tau ini bahaya, lu mesti hantar sana balai polis buat laporan. Lu HARUSANI tadak buat laporan Polis aahhh, lu banyak munafik punya, lu mau kasih hancur ini negara. lu mau buat fitnah? tadak fitnah, lu Harusani buat lapor Polis, biar polis tangkap itu orang buat perlembagaan baru.

KAlau tadak lapor, ertinya itu Harusani aaahhh, Keldai Tunggangan sama ini politik UMNO. Apa macam MUFTI punya orang boleh sekongkol sama ini RASUAH punya orang aah? Gua banyak hairan

No comments:

Post a Comment