ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 August 2010

si sembab cuba menipu....kroni sendiri tak tau urus ekonomi negara nak nasihat orang lain pulak urus ekonomi dengan baik sebagai resipi paling efektif untuk jadi umat yang maju

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata umat Islam di negara ini perlu mempunyai tahap pengurusan ekonomi yang baik supaya mereka berdaya saing sebagai umat yang maju dalam penguasaan pelbagai bidang.

Beliau berkata resipi yang paling baik untuk umat Islam maju dalam bidang ekonomi adalah melalui pengurusan yang baik. Sekiranya umat Islam dapat menguruskan bidang ekonomi dengan baik, ia dapat membantu kepada penguasaan bidang-bidang yang lain yang menjurus kepada kemajuan dalam ekonomi.

Pertumbuhan ekonomi sebanyak 8.9 peratus bagi suku kedua tahun ini menunjukkan pengurusan ekonomi negara berada di landasan yang betul. Setakat ini, negara mensasarkan untuk mencatat pertumbuhan ekonomi sekurang-kurangnya enam peratus untuk 10 tahun akan datang sehingga 2020 supaya Malaysia dapat menjadi negara maju.



penyapu sial


Goblok punya TPM, cakap cantik je tapi haprak.
Menteri sumber manusia kata 34% pekerja (1.3 juta) masih lagi bergaji RM700 ke bawah, apa hal? Macam ni ke nak jadi umat yang maju dan berdaya saing. Kenyangkan tembolok sendiri je, rakyat bawahan langsung tak mau pandang.

No comments:

Post a Comment