ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 August 2010

Bila beruk merapu....Laporan polis terhadap Nurul Izzah kerana 'melacurkan' keselamatan negara demi keluarga

Kenyataan Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar yang mempertikaikan kemampuan pasukan keselamatan negara dan kerajaan Malaysia kepada media luar negara menyebabkan bekas Naib Ketua Angkatan Muda Keadilan Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohd. Zahid Md. Arip membuat laporan polis terhadapnya.

Laporan polis itu dibuat setelah Nurul Izzah mempertikaikan kemampuan operasi kapal selam pertama negara, KD Tunku Abdul Rahman melalui wawancara dengan akhbar Indonesia, Harian Kompas.

Selain itu, Nurul Izzah juga berbohong mengenai Dasar Ekonomi Baru (DEB) kerana mempersendakan pelan ekonomi terbabit yang membantu dalam pembangunan negara sekian lama.

Kenyataan itu menjejaskan imej Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM). Oleh itu, Mohd Zahid meminta polis untuk melakukan penyiasatan terhadap Nurul Izzah yang dikatakan 'melacurkan' keselamatan negara dalam usaha mendapatkan simpati politik demi keluarganya.


penyapu sial


oh macam itu kira melacurkan negara...

yg kes kes macam sial dan merosakkan negara dan akan menjadi bukti sejarah dan fakta kepada umum dan masa depan tu... kira macam mana.. pelapor celakak?

(a) rasuah
(b) crimanal
(c) bunuh mongolia
(d) kehakiman negara?
(e) ekonomi fakta puki menipu
(f) kes beng hock, kugan, dsai, dan byk lagi lah
(g) oh... mcm mana pula kes lingam and video and co. tu?
(h) songlap duit rakyat

gua tak sanggup nak senaraikan ;agi... terlalu banyak,.... yg sipuki pelapor ni ada buat apa? ada lapor utk bela negara atau hanya nak tunjuk hero nak bela anjing anjing ampuan kamu?

musibah punya makhluq....

No comments:

Post a Comment