ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 August 2010

pesta buang bayi merata rata...sepatutnya emak bayi nie kena pergi sekolah hamil ali rustam atau anak itu di serahkan ke jabatan kebajikan anak haram rahim tamby chik....!!!!

Terkejut kaki bayi terjulur dari beg



PETALING JAYA
– Lima sahabat yang leka menjala ikan terkejut apabila menemui satu beg galas yang hanyut berisi mayat bayi perempuan di Sungai Tambun di Kota Damansara di sini semalam.

Beg galas berwarna hitam itu dipercayai dicampak ke dalam sungai itu dan dihanyutkan air menghala ke kolam tadahan banjir tidak jauh dari situ.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner, Arjunaidi Mohamed berkata, mayat bayi berkulit gelap itu dipercayai telah dibuang beberapa jam sebelum ia ditemui pada pukul 11.30 pagi oleh lima sahabat yang sedang menjala ikan.

Menurut beliau, ketika ditemui mayat bayi itu dibungkus dengan kain sebelum dimasukkan ke dalam beg galas.

“Bayi itu dipercayai telah mati sebelum ia dibuang ke dalam sungai,” cerita beliau ketika ditemui di tempat kejadian semalam.

Katanya, polis tidak menemui apa-apa dokumen atau nota dalam beg pakaian tersebut.

No comments:

Post a Comment