ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 August 2010

Tindakan memijak Jalur Gemilang menyedihkan dan mencemar bulan Ramadan

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata tindakan memijak bendera Jalur Gemilang dalam demonstrasi di Kedutaan Besar Malaysia di Jakarta ketika Ramadan amat menyedihkan dan juga mencemar bulan menjalani ibadah puasa.

Beliau berkata tindakan memijak bendera negara jiran tidak mencerminkan Islam dan mencemarkan kesucian bulan Ramadan ini. Walau bagaimanapun, beliau menyeru rakyat Malaysia agar bertenang dan tidak melakukan apa-apa yang tidak rasional.


penyapu sial


pijak2 bendea...pijak2 maruah......ibrahim ali tak kata apa2 ke?????? jgn la pulak leka menyalak dlm rumah sndiri, tk sedar2 owang asing dah rosakkn reputasi bgsa kita plak
adoiyaiiii

HOI RAIS !!!!BUKAN NYA MENCEMARKAN BULAN RAMADAN TAPI MECEMARKAN MARUAH NEGARA LAH BANGANG .FAHAM TAK. YANG PENTING NYA APA TINDAKAN PEMIMPIN PEMIMPIN KITA NI,,ITU LEBIH MUSTAHAK
.
MANA PI SI BANGANG IBRAHIM ALI ? HANG MASUK DALAM SARUNG BINI TAK KELUAR KELUAR LAGI KE ? TELOR MASIH KECUT LAGI KUT ? PONDAN BETUL LAH HANG NI IBRAHIM ALI.

No comments:

Post a Comment