ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 May 2010

3 Malaun Muda...bapak borek anak rintik....!!!!



Sering kali kita terdengar kisah kisah tentang Ahli-Ahli politik tentang skandal mereka dan tentang hebat perdebatan mereka.Tetapi dalam kemegahan mereka yang lantang bersuara dan berkhidmat bagaimana pula dengan kisah anak anak mereka.



Sebelum ini kisah anak-anak pemimpin kita jarang di sebarkan kerana dianggap peribadi tetapi apabila telah dilihat dikhalayak umum apa lagi yang mahu diperibadikan?Sejak gambar-gambar liar anak Perdana Menteri tersebar dan juga gambar gambar Anak Nazri Aziz tersebar banyak maklumat yang sampai tentang ramai lagi anak pemimpin kepada saya terutamanya di Terengganu.

Terengganu mempunya 3 lelaki yang begitu terkenal dan nama mereka sering kedengaran di Terengganu juga Ibu Kota ini bukan lah sesuatu yang sepatutnya dibanggakan kerana mereka terkenal dengan sikap mereka yang sering bertukar pasangan dan bermesraan dihadapan khalayak ramai.Mreka adalah Jamil Jidin,anak kepada Ahli Parlimen Setiu,Aizat Fikri,anak kepada Ahli Parlimen Kuala Nerus dan Aliff Rosli,iaitu anak kepada Ketua Umno Dungun.Mereka ini dilihat sebagai remaja liar yang kini menjadi kebimbangan adakah ini rupa pemimpin masa depan negara yang sering dilihat dengan akhlak yang tidak berapa elok?



nak tengok perangai bapak dia tgk la perangai anak anaknya.....boleh jadi ini di katakan bapa borek anak rintik....tak mustahil perangai bapak dia di ikuti oleh anak anaknya...jahat masa muda dan tua bapaknya tak mustahil di ikuti oleh anak anaknya apatah lagi kalau dah terlibat dengan kerja kerja atau makan minum benda benda haram....

No comments:

Post a Comment