ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 May 2010

“ Saya Sudah Sangat Tua “ - Mahathir

""Saya sekarang sudah agak tua, tetapi saya tidak memerlukan tongkat untuk berjalan dan saya bebas berjalan ke mana sahaja.'' Kata Mahathir lagi tidak berhenti daripada membuat kerja& dan sentiasa senyum merupakan rahsia yang diamalkan perdana menteri keempat itu.Jika kita rasa gembira, kita akan kelihatan muda, dan bila anda sudah tua, tolong jangan berhenti daripada bekerja. .

Kata Mahathir lagi tidak berhenti daripada membuat kerja dan sentiasa senyum merupakan rahsia yang diamalkan perdana menteri keempat itu.Jika kita rasa gembira, kita akan kelihatan muda, dan bila anda sudah tua, tolong jangan berhenti daripada bekerja.
Buatlah apa-apa kerja. Fikirlah apa-apa yang boleh anda fikir. Tulis apa-apa yang boleh anda tulis tetapi jangan berhenti dari membuat kerja.
Ia akan membantu anda untuk kelihatan muda,


Selain itu Dr Mahathir turut memberitahu supaya melakukan perkara yang digemari supaya sentiasa kelihatan muda dan sihat.

Sebagai contoh, saya menggemari politik, saya sentiasa fikir yang saya boleh melakukan sesuatu yang lebih bagus dari orang lain. Sebab itu saya mengkritik orang dan ini membuatkan otak saya sentiasa bekerja, katanya secara berseloroh. KLIK

Renungan

Benarlah kata orang – orang tua , andainya amalan kita baik , ikhlas dalam hidup , bermanfaat kepada semua makhluk , tidak menipu , berlaku benar dan seumpamanya , maka kata – kata mereka itu biasanya selalu benar , doa mereka mudah saja makhbul , mustajab dan hijab dibuka Allah swt.

Begitulah nasib yang menimpa makhluk Tuhan , seorang manusia bernama Mahathir. Di akhir usia nya kini , berkat doa Almarhum Ustaz Fadhil Nor , Mahathir memikul beban , menanggung malu , menerima aib , dikutuk rakan dan musuh , walaupun masih berkira – kira tentang faktor muda atau tua , dan bukannya soal amal , musibah terbaru bagaimana MIC bergelora , berperang , berpecah dan menuju kehancuran hasil kerja tangan Mahathir selama 22 tahun , seperti kata S Vell Paari semua ini satu ‘pembunuhan politik’ tajaan UMNO. Baguslah kalau Mahathir sudah mengaku dia ni sudah tua !!!!

Siapa dia , kalau bukan Mahathir.


ulitmayang

No comments:

Post a Comment