ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 May 2010

Anwar mahu PM dedah perjanjian pindah stesen KTM Tanjong Pagar



Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim menggesa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak membuat penjelasan terperinci kepada rakyat berhubung keputusan Malaysia bersetuju memindahkan stesen KTM Berhad di Tanjong Pagar ke Woodlands, Singapura menjelang 1 Julai 2011.

Anwar (gambar) yang juga Ketua Pembangkang di Parlimen menegaskan negara tidak boleh menerima perjanjian secara “diam-diam dan berahsia”.

“Ini yang menjadi keprihatinan kita sekarang,” kata beliau ketika ditemui di pejabatnya di sini hari ini.

Di bawah persetujuan itu Malaysia akan juga menempatkan kemudahan kastam, imigresen dan kuarantin (CIQ) kereta apinya di Woodlands.

Keputusan itu dicapai pada pertemuan Najib dan rakan sejawatannya dari Singapura Lee Hsien Loong di Singapura semalam.

“Kita ada Brunei, minyak... meskipun ia awalnya dipersetujui oleh Perdana Menteri Tun Abdullah tetapi kemudian Najib membolehkannya dengan (persetujuan) Kabinet. Kita ada Singapura (sekarang), walaupun adalah sesuatu yang menggalakkan (kerana) kita ada melihat kemajuan besar dalam perundingan dengan Singapura, ini adalah kepentingan ekonomi dan nasional yang utama, dan saya merasakan beliau (Najib) mesti datang dengan butiran mendalam dan jelas mengenai kandungan perjanjian (ini),” kata Anwar.

Anwar berkata demikian ketika diminta mengulas persetujuan antara Malaysia dan Singapura yang diumumkan semalam.

Najib dan Lee berkata tanah yang akan dikosongkan itu akan dimajukan oleh sebuah syarikat usaha sama Malaysia-Singapura dikenali M-S Pte Ltd yang akan ditubuhkan sebelum 31 Dis tahun ini.

No comments:

Post a Comment