ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 May 2010

Tanah Melayu (KTMB )Tergadai....PERKASA DI PERKOSA....!!!!

"“Kalau tiada keberanian jangan nak perlekeh perjuangan Perkasa. Bukan hendak bermusuh dengan mana-mana pihak, tetapi Perkasa proaktif, mewakili kepentingan orang orang Melayu di bawah pimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak,” sedutan Ucapan Presiden Perkasa di Mesyuarat Agung pertamanya di PWTC.

Hari ini,seluruh rakyat Malaysia maklum bahawa Ibrahim selama ini mengaku kononya beliaulah pejuang Melayu tulen.Tidak cukup dengan ucapan dan perbalahan dalam parlimen Perkasa juga turun berdemontrasi …Tapi untuk apa dan Untuk Siapa?

Setelah 48 jam berlalu Isu tanah pusaka orang Melayu yang diamanahkan keatas KTMB di Singapura yang telah dijadikan harta rompakan M-S Pte Ltd. dan dalam proses untuk diagihkan.Tak dengar pulak suara Perkasa…Tiada Demo..? Mana sensitiviti Perkasa yang sebelum ini berkokok seantero dunia kononnya merekalah pejuang Melayu ..

Persoalannya adakah selama ini Perkasa hanyalah boneka BN dalam agenda provokasi membuatkan orang melayu membenci Pakatan Rakyat..Dengan mengolah isu remeh dan cakap-cakap kosong yang tak berisi ? Contoh mudah dalam isu pergeseran dengan komponen BN bulan lalu .Permulaannya tampak gah bila ketua Wiranya Arman Azha Hj Abu Hanifah memberikan tempoh 48 jam kepada Timbalan setiausaha Pemuda MCA Low Chew Jun, Ketua Gerakan Pulau Pinang Datuk Teng Hock Nam, akhbar Sin Chew Daily dan China Press kerana didakwa melabelkan mereka sebagai "perkauman".

Sehari lepas itu, Teng dan Low dilaporkan enggan tunduk kepada desakan NGO Melayu tersebut dan tetap mempertahankan kenyataan mereka bahawa perjuangan PERKASA bertentangan dengan gagasan 1Malaysia. Manakala kedua-dua akhbar Sin Chew dan China Press - tidak memberikan sebarang respons berhubung tuntutan itu. Timbalan setiausaha Pemuda MCA Low Chew Jun, Ketua Gerakan Pulau Pinang Datuk Teng Hock Nam, akhbar Sin Chew Daily dan China Press tidakpun memohon maaf hatta menarik balik kecaman mereka keatas PERKASA dan TDM...sebaliknya mereka berkeras dengan kenyataan dan pendirian mereka..

Namun yang melucukan, sedang MCA dan Gerakan berkeras dengan pendirian mereka, PERKASA terlupa bahawa sikapnya saling tak tumpah seperti parti Umno, ekstrim dan pegangan asobiyah kebangsaan yang keterlaluan, Akhirnya mengaku kalah dan tunduk kepada MCA dan GERAKAN..Bila..tiada demontrasi, tiada perarakan, tiada makihamun, tiada aksi 'kencing' gambar, tiada aksi bakar patung, tiada laporan polis, tiada ISA dan lain-lain sepertimana yang dilakukan terhadap DAP.yang lebih berani hanyalah menyerahkan sebuah buku Perlembagaan Persekutuan sebagai 'pengajaran'..

Kesimpulannya Saya mencabar Perkasa dan Brahim Ali menunjukkan kejantanan mu.Turun berdemontrasi dalam isu membabitkan hak Melayu …kalau setakat macam sekarang Tak payahlah berkokok.. buat malu jer..Cakap Tak serupa Bikin.

No comments:

Post a Comment