ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 May 2010

alahaiiii....jembut Jamillll....!!!!




"Kita biasa dengar dengan nama KJ (merujuk Khairy Jamaludin). Tetapi kini ada pula spesis yang semacam dengan KJ iaitu JK pulak. JK (Jamil Khair, Menteri di JPM) yg di'senator'kan oleh Najib untuk diperalatkan sebagai penangkis serangan bertubi-tubi ke atas Umno/Bn oleh PR.

Sebagai ketua penerangan yang dilantik khas oleh Umno/Kedah (kerana Umno Kedah telah hilang segala tokoh) pasca PRU12 yang lalu, maka JK diletakkan di barisan hadapan pulak,kononnya untuk ambil semangat tentera yang ada pada JK.

Maka terpekiklah suara JK di bumi Kedah yang kononnya empayar PR dikepalai Ustaz Azizan akan berpecah dan terpecah, justeru mungkin JK nak buat serang hendap nak rampas konon.

JK terlupa, bahawa saat dia bertempik di K.Ketil ada pulak himpunan raksasa di Kota Sarang Semut yang telah menenggelamkan tempikannya itu. Kemana hilangnya rasa power tentera yang ada pada JK sehinggakan apa yang dikatakannya di K.Ketil menjadi bahan lawak murah di bumi Kedah.

Pesan untuk JK, sebagai tokoh (agamawan?) yang menjadikan Najib Razak (Bapa Judi Sukan Malaysia) sebagai ikutannya, diharap tinggalkan perjuangan sia-sia untuk bersama-sama Umno/BN menghancurkan Kedah dari PR.

Percayalah wahai JK, untuk semusim ini menjelang PRU13 bahawa Kedah di bawah Ustaz Azizan Razak masih diperlukan oleh majoriti rakyat Kedah. Janganlah atas tiket senator JK berlagak hero Juara Katak dalam membawa mereka yang mengaku setia dengan PR berpaling tadah (atau dikatakkan) dalam perjuangan PR.

Untuk JK, rakyat cukup meluat dan menyampah dengan nama KJ dan elakkan dari menular pada nama JK pulak.... Alaaaahaiiii..!!!!


hazik

No comments:

Post a Comment