ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 May 2010

Timbalan Ketua Pemuda MIC dipecat

Timbalan ketua pemuda MIC, V Mugilan dipecat serta merta dari parti berkuatkuasa hari ini. Ketua pemuda MIC, T Mohan memaklumkan pemecatan tersebut dibuat oleh presiden parti, Datuk Seri S Samy Vellu selepas mendapat persetujuan daripada Datuk G Palanivel. Sementara itu, Ketua jawatankuasa disiplin parti, Tan Sri KS Nijhar berkata pemecatan itu tidak dilakukan oleh pihaknya.

Berdasarkan perlembagaan parti, pemecatan keahlian anggotaparti hanya boleh dibuat oleh jawatankuasa disipilin dan melalui kuasa presiden. Mohan menyifatkan pemecatan tersebut adalah bukan sesuatu yang mengejutkan kerana Mugilan sering mengkritik Samy Vellu. "V Mugilan mendakwa bahawa Datuk Seri Samy Vellu tidak membuat apa-apa untuk masyarakat India. Kedua, tindakan Mugilan berkempen demi kepentingan dirinya yang bertentangan dengan hasrat parti sebelum pilihan raya kecil Hulu Selangor," katanya



penyapu sial


Pecat jangan tak pecat, sesiapa yang didapati bersalah kerana mengutuk Dato'Samy mesti kna buang dari MIC. Tapi saya tabik pada Mugilan kerana berani menegur hal yang benar, dalam parti seperti MIC saya rasa tak da siapa pun yang berani menempelak Samy yang secara tak rasmi mahu menjadi Dewa bagi kaum India di M'sia nak harapkan Palanivel tu lagi tak berani silap2 tak merasa duduk kerusi Presiden.

Tapi parti UMNO boleh, dimana dulu Muhyidin dengan terbuka meminta PAKLAH letak jawatan, tak da apa2 tindakan disiplin pun apatah lagi pecat. Samy memang seorang diktator MIC, cepat2 lah padam lagi baik.

No comments:

Post a Comment