ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 May 2010

firaun besar tak mahu di ganggu....sedang mengira habuan RM 2 juta yang di terimanya....!!!!

Zulkifli Nordin Tidak Mahu Diganggu Ketika Ini !!! Harap Maaf



"Mungkin kah Anwar berbohong ???Bagi orang – orang UMNO dan pemimpin – pemimpinnya , boleh dikatakan , ya mereka memang mempercayai dan menuduh Anwar menipu dan berbohong.Bagi orang – orang PKR dan juga pucuk pimpinannya , ya Anwar bercakap benar

Manakala bagi orang – orang PAS dan peringkat kepimpinannya , rasanya berbelah bagi , ada sebahagian yang percaya Anwar menipu , iaitu bagi yang menyokong ‘Kerajaan Perpaduan’. Bagi sebahagian besarnya termasuk TGNA , Anwar tidak mungkin menipu.



Untuk DAP , secara solid mengakui Anwar tidak menipu , malah membenarkan semua kenyataan Anwar iaitu , kesemua ‘bekas’ MP dan DUN PKR yang melompat dibayar dengan sekurang – kurangnya RM2juta setiap seorang disamping projek – projek tertentu.

BERITA ASAL.............PKR hari ini berkata parti itu mempunyai 'bukti kukuh' bagi menyokong dakwaan bahawa ahli parlimen mereka yang berpaling tadah disogok sekurang-kurangnya RM2 juta dan ditawarkan kontrak kerajaan yang bernilai jutaan ringgit.Ketua Pembangkang, datuk Seri Anwar umum yang juga ketua umum PKR berkata pendedahan serta bukti yang bakal dikemukakannya akan menunjukkan rasuah politik yang diamalkan oleh pemimpin Umno dan agen-agennya.

“Kami masih menunggu reaksi mereka sebelum mendedahkan maklumat kepada umum. Yang pasti, keterangan tersebut jelas menggemparkan dan akan membuktikan rasuah politik pimpinan Umno dan agen mereka.

“Maklumat tersebut akan didedahkan kepada umum dalam tempoh terdekat inshaAllah,” Sejumlah lima ahli parlimen PKR telah meninggalkan Pakatan Rakyat tahun ini, empat daripda mereka berpaling tadah, manakala seorang lagi dipecat.
Terbaru, ahli parlimen Wangsa Maju, wee Choo Keong mengumumkan tindakannya kelaur parti pada 14 Mei lalu dengan alasan tidak berpuas hati dengan cara kerajaan negeri Selangor menangani rasuah pasir yang dikaitkan dengan anak syarikat kerajaan negeri, Kuala Semesta Sdn Bhd.

Mereka yang lain adalah ahli parlimen Bagan Serai, Mohsin Fadzli Samsuri yang meninggalkan parti pada 3 March, ahli parlimen Nibong Tebal Tan Tee Beng (1 Mac) dan ahli parlimen Bayan Baru Datuk Zahrain Mohd Hashim (12 Feb).

Ahli parimen Kulim Bandar Baru, Zulkifli Nordin pula dipecat pada 6 Mac lalu kerana mengkritik dan membuat laporan polis terhadap rakan-rakan seperjuangan dalam Pakatan Rakyat.

Awal tajun ini, Anwar membuat permohonan maaf kepada rakyat dan ahli yang menyokong PKR kerana tersilap memilih calon yang tidak berkebolehan bagi bertanding di bawah tiket PKR pada pilihan raya umum 2008 yang lalu.

Katanya, mereka telah menikam parti itu dari belakang.

Pada wawancaranya dengan Malaysiakini, awal minggu ini, Anwar membayangkan beberapa perwakilan parti itu telah 'dibeli' dan menghurai lanjut. SILA BACA DI SINI

Untuk makluman , buat masa ini semua MP2 berkenaan sangat sibuk. Ini kerana mereka sedang berkhalwat dalam bilik kebal di rumah masing – masing , sedang mengira satu persatu jumlah keseluruhan ‘imbuhan’ yang baru diterima hasil ‘melacurkan’ diri dan dilacurkan oleh pemimpin UMNO yang tertentu.

Harap maaf kiraan mesti dilakukan dengan cermat dan berhati – hati bagi memastikan angka 2,000,000.00 seperti yang dijanjikan Najib adalah betul. So , ia mesti dilakukan secara berseorangan , tanpa bantuan isteri dan anak – anak. Jadi urusan ini akan mengambil masa yang agak lama. Ini urusan sulit seperti yang diberitahu oleh Najib. Harap maaf sekali lagi.

Sehubungan dengan itu , semua urusan ditangguhkan buat sementara waktu , dan amaran keras diberikan di sini ‘Harap maaf !!! Jangan ganggu aku “. Terima kasih


ulitmayang

No comments:

Post a Comment