ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 May 2010

Anak Samy Vellu biadap - Muhyiddin

Tan Sri Muhyiddin Yassin menyifatkan anak presiden MIC Datuk Seri S.Samy Vellu, S Vell Paari sebagai biadap kerana menuduh UMNO menjadi punca kepada keadaan tidak stabil MIC kini. Timbalan perdana menteri menafikan dakwaan tersebut dan mahu Vell Paari menghentikan tindakan tersebut. "Umno ingin menafikan sekeras-kerasnya tuduhan oleh anak Samy Vellu itu. Ia adalah sesuatu yang biadap," katanya.

Selain itu, Muhyiddin juga meminta Samy Vellu menasihati anaknya daripada mengeluarkan kenyataan yang boleh membawa kepada sensitiviti parti - parti komponen BN. Beliau turut menjelaskan bahawa beliau dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak telah mengeluarkan kenyataan dengan berharap masalah MIC akan dapat diselesaikan segera.



penyapu sial


orang kampung dah tahu ni semua korje umNO. Latok Samy sudah tarak releven.
samy=tee keat

Para pemimpin UMNGOK baru tahu rupanya perangai anak Samy Velu, selama ini pun dia memang lebih dari biadap pun. Vella Pari dikatakan terlibat mendalangi pembunuhan seorang model yang juga bekas setiausahanya (dihebohkan kononya kerana mengandung benih Vella Pari) tidak lama dahulu dan juga mengupah samseng memukul orang awam yang menghadiri mesyuarat MAIKA HOLDING. Ketika itu sesiapa sahaja yang mengajukan pertanyaan akan dipukul termasuk lah warga emas.

Bapa jadi penyamun harta warga emas yang melabur berpuluh tahun dalam syarikat pelaburan MIC, lesap begitu sahaja, maka lahirlah anak yang kurang ajar, dia jadi berani kerana Samy Vellu sangat berpengaruh dan tiada siapa yang berani ambil tindakan keatasnya. Buat kes apa pun tak da hal punya, nasib dia baik dan ada iras2 filem Anakku Sazali. Tengok muka dia pun dah macam ketua samseng filem tamil, parti MIC dan UMNO memang ngam sebab masing2 parti perkauman, eloklah begitu supaya dalam PRU 13 nanti kedua2nya terus lenyap dalam arena politik M'sia..

No comments:

Post a Comment