ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 May 2010

Cuepacs terkejut dengan anugerah RM1 juta....aku lagi terkejut...bila penyamun 1 malaysia bagi habuan kepada perompak hasil dalam negeri...

Kongres Kesatuan Pekerja Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs) yang terperanjat dengan pemberian hadiah RM1 juta kepada pemenang Anugerah Inovasi Perdana Menteri menyifatkan langkah itu sangat bagus untuk menaikkan semangat penjawat awam.

"Langkah ini sangat dialu-alukan. Ini juga adalah kali pertama dalam sejarah perkhidmatan awam negara jumlah begitu besar diberikan kepada jabatan yang memperkenalkan inovasi dan mempertingkatkan perkhidmatan," kata Setiausaha Agungnya, Ahmad Shah Mohd Zin hari ini.

Beliau mengulas kejayaan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) memenangi anugerah itu yang disertai dengan hadiah wang tunai RM1 juta.

Ketika mengumumkan hadiah itu, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata, terserah kepada ketua jabatan bagaimana wang tersebut dibelanjakan.

Ahmad Shah mencadangkan supaya agensi itu menubuhkan satu jawatankuasa yang terdiri daripada semua ketua unit untuk mencari kaedah terbaik membelanjakan wang tersebut.

Satu daripadanya ialah menubuhkan makmal bagi menghasilkan lebih banyak inovasi, kata beliau.

Ahmad Shah berkata, selain memberikan insentif kewangan, kerajaan juga boleh menambah baik perkhidmatan termasuk meningkatkan prospek kenaikan pangkat sebagai galakan kepada pekerja.

Buat masa sekarang, terdapat terlalu banyak halangan yang mengekang penjawat awam daripada menunjukkan prestasi cemerlang dalam tugas mereka, antaranya ialah tahap kepimpinan ketua jabatan yang lemah.

"Kita menerima banyak aduan daripada anggota bahawa sesetengah ketua jabatan terlalu konservatif dan tidak menghargai inovasi," katanya.

Beliau juga berharap Jabatan Perkhidmatan Awam memastikan kelompok ketua jabatan sedemikian dipantau supaya mereka tidak menjadi halangan kepada pelaksanaan polisi kerajaan yang mahu membawa tranformasi dalam pentadbirannya.

Bernama

No comments:

Post a Comment