ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 May 2010

Dunia tungkup jika percaya DAP - Taib

Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Abdul Taib Mahmud berharap agar rakyat tidak menerima tuduhan DAP yang mendakwa Barisan Nasional (BN) merupakan sebuah parti yang mengamalkan rasuah kerana ianya satu pembohongan. "You percaya cakap DAP, dunia boleh tungkup," katanya. Beliau berharap rakyat di negeri itu dapat terus bersatu bagi menjadi Sarawak sebagai sebuah negeri contoh dalam kehidupan masyarakat pelbagai kaum



penyapu sial


Kalau percaya kat sekor kera berambut putih ini lagi terok
Rasuah sampai perut pecah

Undi bagi umno/bn itu undi halai utk rasuah.

Ini lah satu kenyataan yang maha bodoh dari seorang bahlul yang dinobatkan sebagai ketua menteri... BN tiada rasuah? Lawak sungguh kenyataan ini... Mana nak mungkin BN hidup tanpa rasuah??? Ingat orang sarawak bodoh macam ketua menteri dia ke?

Beliau berharap rakyat di negeri itu dapat terus bersatu bagi menjadi Sarawak sebagai sebuah negeri contoh YANG SENANG DIPERBODOHKAN OLEH BN...

Ayuh rakyat sarawak, anda sahaja harapan kami dan jangan lagi jadikan diri sebagai FIX DEPOSIT BN... Kami sudah berubah dan anda bila lagi???

Sudah sampai masanya Taib meletak jawatan Ketua Menteri. Sarawak tidak memerlukan kepimpinan Taib. Kekalahan BN dalam PRK Parlimen Sibu tanda-tanda awal kejatuhan BN Sarawak. Ini projek Empangan Bakun punya pasal. Rakyat Sarawak, bangkitlah dari tidur yang lena. Tiada mimpi yang indah dalam perintah BN melainkan mimpi ngeri (nightmare!)

No comments:

Post a Comment