ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 May 2010

Dr.Pornthip KETAKUTAN Diugut Nazri.....kalau bung kawin dua boleh di dakwa....apa kurang si nazri...kaki tibai dan ugut...

"Peguam keluarga Teoh, Gobind Singh Deo mengesahkan bahawa Dr.Pornthip yang ketakutan selepas diugut Nazri Aziz dan UMNO tidak akan hadir ke prosiding inkues esok tetapi permohonan sedang dibuat oleh kerajaan Negeri Selangor kalau-kalau keterangan boleh dibuat secara webcam atau persidangan video. Bayangkan, Dr.Pornthip lebih rela tinggal di Thailand yang sedang huru-hara dengan kematian Red Shirts dan rusuhan dari datang ke Malaysia. Apakah Nazri akan disabit kesalahan?? Artikel lengkap disertakan:

Berita Harian:

Inkues Teoh: Dr Pornthip tidak datang esok


2010/05/19

KUALA LUMPUR: Pakar patologi dari Thailand, Dr Pornthip Rojanasunand tidak akan memberi keterangan dalam prosiding inkues bagi menyiasat kematian Teoh Beng Hock di Mahkamah Koroner di sini esok.

Peguam keluarga Teoh, Gobind Singh Deo, ketika dihubungi hari ini, mengesahkan perkara itu kerana belum menerima jawapan rasmi dari Dr Pornthip mengenai kehadirannya esok.Katanya kerajaan negeri Selangor masih berurusan dengan Kementerian Kehakiman Thailand dalam membuat aturan supaya Dr Pornthip dapat memberi keterangan melalui persidangan video."Kami akan memohon kepada Koroner esok supaya kemungkinan Dr Pornthip memberi keterangan tanpa hadir di mahkamah.

"Kami juga akan menunggu arahan Koroner sebelum membuat aturan susulan jika semua pihak bersetuju dengan cadangan itu," kata Gobind.

Sementara itu, Ketua Unit Pendakwaan Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) Datuk Abdul Razak Musa, memberitahu bahawa beliau menerima surat daripada peguam Malik Imtiaz Sarwar, yang mewakili kerajaan Selangor, pada Isnin lalu dengan memaklumkan bahawa Dr Pornthip tidak dapat menghadiri inkues itu.

Bagaimanapun, Malik, dalam surat itu menyatakan bahawa dia akan memfailkan permohonan untuk Dr Pornthip memberi keterangan menerusi persidangan video, katanya.
Difahamkan selain Dr Pornthip, dua lagi saksi dijangka memberi keterangan pada inkues itu.

Seorang daripada mereka ialah ahli Majlis Perbandaran Kajang, Tan Boon Wah, yang disoal oleh pegawai penyiasat SPRM bersama Teoh dan merupakan orang terakhir dilihat bersama mendiang sebelum dia ditemui mati.

Seorang lagi saksi ialah pegawai penyiasat kes berkenaan.

Koroner Azmil Muntapha Abas menetapkan esok untuk mendengar pandangan Dr Pornthip, yang dibawa oleh kerajaan negeri Selangor, selepas mendengar keterangan pakar forensik Britain, Prof Dr Peter Vanezis, bagi pihak SPRM, pada 26 dan 27 April lalu.

Azmil menetapkan Jumaat ini untuk keputusan sama membenarkan atau tidak kebenarkan kepada abang mendiang Teoh, Meng Kee, agar Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz dikenakan tindakan menghina mahkamah.

Teoh, 30, yang juga setiausaha politik kepada anggota Exco Selangor, Ean Yong Hian Wah, ditemui mati di tingkat lima Plaza Masalam, Shah Alam, pada 16 Julai 2009 selepas memberi kenyataan mengenai dakwaan salah guna peruntukan kerajaan negeri di pejabat SPRM Selangor di bangunan yang sama. - Bernama -TAMAT-


MENGULAS samada Nazri Aziz akan dikenakan hukuman kerana mengugut Dr.Pornthip sehingga ketakutan, penulis yakin Nazri akan terlepas.

TETAPI, malangnya Bung Mukhtar yang kawin dua pula disabitkan penjara sebulan. Ha ha..

Sekiranya Nazri Aziz masuk penjara kerana mengugut Dr.Pornthip, nescaya penulis akan sunat sekali lagi.. Begitulah yakinnya penulis bahawa Nazri Aziz akan terlepas seperti biasa. Bak kata Tun M, Nazri Aziz ni 'tukang pukul' aje..


dewa

No comments:

Post a Comment