ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 May 2010

SPRM Selamat Pesalah Stadium Runtuh

Mungkin rakyat Terengganu lupa-lupa ingat Stadium Sultan Mizan RUNTUH BUMBUNG, usianya tidak sampai satu tahun selepas pembukaan rasmi oleh. Siasatan dan kumpulan pakar yang dilantik oleh kerajaan negeri dan badan profesional yang dilantik oleh Jabatan Kerja Raya telah siap dan laporan telah dibukukan. Malah menteri besar Dato" Ahmad Said membuat kenyataan umum "SEMUA BERSALAH JKR, KONTRAKTOR, PERUNDING,".

Anihnya pehak SPRM (Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia) tidak berindak untuk membuktikan yang dikatakan "SEMUA BERSALAH". Kenapa SPRM tidak menyiasat perunding kejuruteraan yang terlibat dengan projek tersebut atau menyeret kemuka pengadilan dimahkamah?. Pehak SPRM hanya menemuduga secara lisan oleh pegawai SPRM sahaja. Namun tak mungkin SPRM tidak ada bukti atau kes untuk dibicara.

Runtuh Stadium Sultan Mizan "Semua Orang Bersalah" tidur lena dan kaya raya dan bermegah dengan kereta mewah. Amat malang pehak terlibat dengan pembinaan tersebut tidak amanah rakus menghancurkan duit rakyat dan kerajaan BN. Dengan kata muktamat SPRM telah menyelamat "Semua Bersalah". Jadi SPRM pun dua kali lima.

Untuk rekod pembinaan Stadium Sultan Mizan tidak mengikut kejuruteran dan spesifikasi kejuruteraan yang sebenar terutama terutama asa pemninaan dan asa stuktur utama. Mungkin pehak pembinaan tidak bersalah seratus peratus. SPRM perlu menyiasat dan membawa individu atau pehak perunding kemuka pangadilan yang sebenar. Tak mungkin SPRM tiadak bukti untuk dibicara. Pada hemat kami staduim tidak dapat digunakan.



mohdnoorawang

No comments:

Post a Comment