ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 May 2010

haiyaa.....BARISAN NAJIS...manyak najis arrr...lain olang tak mau... aktor VCD biru juga dia kasi pilih. maaa...!!!!

Soi Lek anggotai jawatankuasa BN Perak

Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek adalah antara tiga muka baru dari MCA yang dipilih menganggotai Jawatankuasa Penyelaras Barisan Nasional (BN) Perak sebagai persediaan menghadapi pilihan raya umum ke-13.

Selain Soi Lek yang juga pengerusi perhubungan MCA Perak, dua lagi yang dipilih ialah Setiausaha MCA Perak, Datuk Tan Chin Meng dan Naib Ketua Pemuda MCA, Datuk Dr Mah Hang Soon.

Pengerusi BN negeri, Datuk Seri Zambry Abdul Kadir berkata, pemilihan tiga muka baru ini akan memantapkan lagi BN bagi menghadapi pilihan raya umum nanti.

"Semua barisan jawatankuasa yang ada pada masa ini berpengalaman di peringkat nasional dan saya yakin pemilihan mereka bertepatan sekali.

BN Perak yakin gerak kerja yang disusun untuk menghadapi pilihan raya umum itu kelak akan menjadi mantap dan kukuh,” katanya kepada pemberita dalam sidang akhbar selepas mempengerusikan mesyuarat BN di Ipoh hari ini.

Zambry berkata, seorang lagi wakil MCA yang menduduki jawatankuasa tersebut ialah Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Seri Kong Cho Ha.

- Bernama



penyapu sial


kalau di negara lain ...nayawa politik mangkuk nie dah lama tamat...apa nak buat...ini negara najis yang punya...penuh najis....orang ada kena najis pun boleh jadi ketua....hidup NAJIS....HIDUP SO SEX....

No comments:

Post a Comment