ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 May 2010

bini puaka dan laki jalang ke singapura...we make a deal....i help u...u help me...u sorok gambar altantuya ...i jadi keldai untuk u...!!!



Najib (kiri) bersama Lee menghadiri sebuah sidang akhbar di Istana di Singapura,

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tiba di sini malam tadi untuk memulakan lawatan dua hari ke Singapura.

Najib akan mengadakan pertemuan dengan rakan sejawatannya Perdana Menteri Singapura Lee Hsien Loong ketika majlis jamuan malam di Pulau Sentosa hari ini dan menghadiri pemukiman pemimpin di Hotel Shangri-La esok.

Perdana Menteri, yang diiringi isteri Datin Seri Rosmah Mansor, tiba di sini dengan menaiki kereta dari Johor Baru selepas menghadiri beberapa majlis di Johor sepanjang semalam.

Ketibaan Najib di Hotel Shangri-La di sini disambut oleh Menteri Pembangunan Negara Singapura Mah Bow Tan.

Ketika pemukiman pemimpin itu, kedua-dua perdana menteri dan beberapa anggota Kabinet mereka dijangka membincangkan langkah untuk meningkatkan kerjasama dua hala dan bertukar pendapat mengenai perkembangan serantau.

Antara menteri Malaysia yang mengiringi Najib pada pemukiman itu ialah Menteri Luar Datuk Seri Anifah Aman, Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed, Menteri Pengangkutan Datuk Seri Ong Tee Keat, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein, Menteri di Jabatan Perdana Menteri Tan Sri Nor Mohamed Yakcop dan Menteri Besar Johor Datuk Abdul Ghani Othman. — Bernama

No comments:

Post a Comment