ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 August 2010

BN sebenarnya timbulkan kekecohan di DUN ...sanggup rampas mandat yang di berikan oleh rakyat PERAK kepada PR

Nizar timbulkan kekecohan dan dihalau keluar dari Dewan

Adun Pasir Panjang Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin yang tidak berhenti-henti melakukan kekecohan semasa menghadiri sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) diarahkan keluar oleh Speaker Datuk R Ganesan.

Pada mulanya, Mohamad Nizar cuba membahaskan usual Rang undang-undang perbekalan tambahan 2010 tetapi akhirnya menimbulkan kekecohan apabila menjadikan sidang DUN sebagai pentas ceramah politik. Beliau meneruskan ceramahnya itu selama sejam dan hanya berhenti apabila diarahkan keluar oleh Speaker.

Sebelum Mohamad Nizar dihalau keluar, Speaker sudah berkali-kali memberi amaran kepadanya supaya duduk tetapi arahan berkenaan dihiraukan sama sekali. Kedegilannya itu menyebabkan beliau dihalau keluar dan digantung sehari daripada sidang DUN.

Setelah beliau dihalau keluar dari sidang DUN, semua ADUN pakatan pembangkang juga bertindak meninggalkan dewan mengikut Mohamad Nizar. Kali ini merupakan kali ketiga pakatan pembangkang memboikot sidang DUN sejak kehilangan pentadbiran negeri.


penyapu sial

Biar sepuluh kali dihalau keluar tidak mengapa dari jadi barua UMNGOK yang rakus. Kehadiran kamu di DUN untuk membela rakyat yang tertindas, so bersuaralah untuk rakyat. Setakat pencacai-pencacai UMNGOK tu jangan dipedulikan. Yang menilai kamu adalah rakyat. Bukan banjingan-banjingan tu. Sampai masa rakyat akn menjatuhkan mereka semua.

No comments:

Post a Comment