ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

31 March 2011

seekor musang dalam Yayasan Selangor....!!!!



Sebuah kumpulan yang menggelar diri mereka Pasukan Risikan Pakatan Rakyat Selangor mendakwa bahawa mantan Timbalan Pengurus Besar (Pengurusan) Yayasan Selangor, Mohd Saifulruddin Sulaiman merupakan musuh dalam selimut kepada pentadbiran Yayasan Selangor.

Pasukan tersebut mendapat maklumat bahawa Saifulruddin mempunyai hubungan rapat dengan mantan pemimpin Barisan Nasional yang tidak dinamakan.

Justeru itu, mereka mendakwa Saifulruddin telah memulakan kontroversi sambutan hari ulangtahun Yayasan Selangor ke-40 pada 15 September 2010.

“Antara tuduhan yang dilemparkan terhadap Mohd Saifulruddin ialah beliau telah mengusulkan sambutan besar-besaran diadakan dengan belanjawan bernilai RM300,000.

Rancangan penerbitan buku peringatan sebelum ini telah ditolak.

“Anggaran mengendalikan acara sambutan rasmi ialah RM 285,000. Sebanyak RM 91,000 dibayar untuk mendirikan tiga set khemah “marquee”.

Bayaran tambahan sebanyak RM 93,982.40 dibayar kepada Drift Z Enterprise untuk penambahan khemah “marque” bernilai RM 30,412.80,” kata wakil kumpulan Pasukan Risikan Pakatan Rakyat dalam satu e-mel yang dihantar kepada FMT hari ini.

“Kontrak menyediakan pakaian rasmi untuk acara tersebut pula telah diberikan secara langsung kepada TL Tinala Enterprise.”

Semakan di Suruhanjaya Syarikat Malaysia, walau bagaimanapun menunjukkan bahawa TL Tinala yang dimiliki Fatimah Omar tiada kepakaran dalam bidang jahitan.

Mohd Saifulruddin juga didakwa merupakan muflis. Notis kemuflisan pernah dikeluarkan terhadap beliau dalam bulan September 2009 yang dilanjutkan selama 12 bulan.

Apa yang lebih menghairankan adalah pada usia 31, beliau telah pun memegang jawatan Timbalan Pengurus (Pengurusan) yang bersamaan dengan pegawai berpangkat Jusa C dalam perkhidmatan awam.

Tambah mengejutkan lagi sebelum jawatan ini Mohd Saifulruddin didakwa hanya menjawat jawatan eksekutif akaun di syarikat pemaju hartanah selama 6 hingga tujuh tahun di Shah Alam.

Perbelanjaan berleluasa Yayasan Selangor menyebabkan Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah mengumumkan tindakan untuk tidak menghadiri majlis ulangtahun yayasan menerusi mantan Setiausaha Kerajaan Selangor Datuk Ramli Mahmud dan setiausaha sulit baginda, Dato’ Munir Bani.

Mohd Saifulruddin telahpun dipecat daripada jawatannya pada 18 Mac tahun ini selepas Yayasan Selangor mengalami kerugian RM7.41 juta ringgit

nak tunggu bukti lubang jubor masuk ke anak tekak menteri hisap puting....baru nak tangkap penayang video lucah...!!!



kenyataan Menteri Dalam Negeri bahawa masih belum ada tangkapan lagi berhubung penayangan video lucah berkenaan. Kenyataan dipetik, "Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishamuddin Hussein hari ini menafikan laporan media bahawa beberapa siri tangkapan telah dibuat berhubung video seks yang didedahkan oleh 'Datuk T' minggu lalu. “Tidak pada pengetahuan saya,” katanya ketika diminta mengesahkan tangkapan berkenaan pada sidang medianya di bilik mesyuarat bangunan parlimen (Malaysiakini).

Mengapa slow sangat? Ada orang telah mengaku menayangkan video lucah, tempat sudah dikenalpasti dan laporan polis telah pun dibuat. Adakah tidak cukup bukti dengan pengakuan dari Rahim Thamby Chik dan Eskay tersebut? Isu siapa yang beraksi, itu mungkin dalam siasatan tetapi yang menayangkan video tersebut sepatutnya tidak perlu lagi siasatan yang begitu lama kerana sudah ada pengakuan dari mereka. Mungkin mereka tidak bersalah kerana mereka `berniat baik'?

Bayangkan jika kita berpakat dengan kawan-kawan kita menayangkan video lucah, kemudian kita panggil beberapa remaja lelaki dan perempuan menontonnya. Apabila kita ditangkap, kita memberitahu bahawa kita `berniat baik' menayangkan video tersebut untuk menunjukkan kepada remaja-remaja berkenaan cara melakukan seks dengan `selamat' atau menunjukkan kepada mereka jangan lakukan perbuatan seperti yang mereka tonton itu. Boleh ke? Adakah kita boleh lepas dari tindakan undang-undang? Atau, si ayah menayangkan video lucah kepada anak gadisnya dengan `niat baik' untuk mengajar anak gadisnya cara-cara atau teknik melakukan hubungan suami isteri. Boleh ke?

Cukup-cukup lah dengan bermacam auta untuk menipu rakyat. Jika mahu lepaskan si Rahim atau Eskay tu berterus terang sahaja lah. Kita pun tahu Rahim Thamby tu orang baik-baik belaka, jika tidak masakan dilantik menjaga Risda.

hantu dan jembalang semenanjung yang terbang ke serawak



Rakyat Sarawak sudah banyak yang mengetahui tentang rahsia KM Sarawak Taib Mahmud yang menghisap darah rakyat Sarawak. Sebab itu Sarawak tidak pernah menjadi negeri terkaya walaupun di perut buminya terdapat harta yang bernilai iaitu minyak.

Siapakah yang menjadi kaya raya di Sarawak sekarang? Siapa yang sedut hasil minyak dan balak di Sarawak?

Mereka ini adalah `hantu' dan `jembalang' yang mungkin dimaksudkan oleh Muhyiddin Yassin sewaktu berucap di dalam Majlis Bersama Rakyat di pinggir Sungai Sarawak di kampung Boyan-Gersik, Kuching semalam.Katanya, " Rakyat Sarawak perlu menolak "hantu" dan "jembalang" yang akan datang dengan mulut yang manis membuat pelbagai janji dan tawaran tetapi sebenarnya hanya pembohongan dan kepalsuan, kata Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin (petikan Malaysiakini).

Rakyat Sarawak juga harus ingat, selain dari `hantu' dan `Jembalang' yang telah berpenunggu selama lebih kurang 30 tahun memerintah, terdapat `hantu dan jembalang' yang lebih `power' akan datang untuk menghisap darah mereka di bumi kenyalang ini. `Hantu' dan `Jembalang' ini datang dengan `sayap terbang' dari Putrajaya melintasi lautan luas dan akan memomokkan rakyat Sarawak. Makhluk ini lebih merbahaya kerana di Semenanjung sudah banyak menjadi mangsanya. Di Semenanjung, makhluk dari Putrajaya ini sanggup melakukan apa saja atau bersekongkol dengan sesiapa sahaja hatta pengedar video lucah asalkan hasrat mereka tercapai.

Adakah rakyat Sarawak akan menerima kata-kata mereka yang bersekongkol dengan kegiatan lucah ini? `Hantu' dan `Jembalang' dari Putrajaya ini amat khuatir jika `sarang' mereka di Putrajaya dimusnah dan dirampas, justeru itu mereka mahu rakyat Sarawak bersama mereka. `Hantu berkepala botak' dan `Jembalang bermuka lebam' ini sudah banyak menipu manusia. Kedua makhluk ini sanggup menyamar menjadi orang susah ketika cuba mempengaruhi rakyat yang susah di Sarawak, hatta diminta mengecat rumah atau masjid pun mereka sanggup. Di suruh menaiki perahu menyeberang Sungai Sarawak pun mereka akan lakukan. Tetapi, setelah mendapat apa yang diingini mereka akan kembali terbang bersayap ke sarang mereka di Putrajaya.

Rakyat Sarawak mesti renung seketika, sampai bila mahu hidup susah di negeri yang kaya dengan balak dan minyak? Jangan dilihat kerja amal mereka pada waktu ini menjelang pilihanraya, tetapi renungkan berpuluh tahun kebelakangan ini apa yang mereka buat untuk rakyat Sarawak. Rakyat Sarawak tidak boleh makan kenyang dan harga barang menjadi murah dengan hanya melihat isteri baru yang muda dari KM mereka sahaja.

Justeru itu, jadilah rakyat yang bijak menilai dan tidak terus diperbodohkan. Inilah peluang untuk rakyat Sarawak mengubah nasib mereka. Jika PR memerintah Sarawak dan rakyat Sarawak masih juga susah, maka rakyat Sarawak perlu juga cerdik untuk mengubah kerajaan yang lain pula. Berani untuk mencuba sesuatu adalah satu tindakan bijak, tetapi tidak berani untuk berubah merupakan satu kejahilan yang akan terus berpanjangan.

UMNO peralatkan agama bila ada kepentingan....!!!



Sikap membelakangkan peranan dan teguran dari mufti dan pemimpin agama jelas menunjukkan wajah sebenar Umno dalam meneruskan kelangsungan politik mereka yang kian dilupakan rakyat.

Walaupun teguran dan peringatan telah diberikan dari kalangan ahli agama kepada parti pemerintah namun sikap tidak ambil pusing yang dipamerkan membuktikan, pimpinan Umno-BN hanya mendokong agama apabila ia selari dengan agenda mereka.

Mereka hanya memperalatkan mufti, mereka tidak menghormati mufti pada hakikatnya, apabila kepentingan mereka memihak kepada politik, mufti tidak digunakan, apabila kepentingan dari segi agama, (barulah) mufti diutamakan.

Mengulas kenyataan Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria yang menegaskan pendedahan rakaman video seks yang didakwa Datuk Seri Anwar Ibrahim mengaibkan Ketua Pembangkang itu kerana ia belum dibuktikan kebenarannya.

Pendedahan mengenainya dibuat oleh tiga individu yang menggelarkan diri mereka sebagai "Datuk T" pada 21 Mac lalu.

Mereka terdiri daripada bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Perkasa Datuk Shuib Lazim.

Shuib dalam perkembangan terbaru mengakui bahawa beliau bertanggungjawab dalam pendedahan video seks fitnah ke atas Anwar.

Selain Harussani, Mufti Perlis, Dr Juanda Jaya juga menggesa umat Islam menyiasat dahulu akan kesahihan klip video 21 minit itu sebelum membuat tuduhan membuta tuli dan menjatuhkan maruah individu lain.

Dalam al-Quran, Allah berfirman dalam surah al-Hujurat, apabila datang berita daripada orang fasik, hendaklah kamu selidik dahulu berita itu.

Dan kalau tidak cukup empat orang saksi, sepatutnya penuduh dikenakan hukuman Qazaf. Hukum orang fasik ini, dia tak layak lagi jadi saksi untuk sebarang kes kerana sudah hilang kredibeliti...

Mengulas kenyataan mufti yang tidak mendapat respon balas dari pimpinan Umno-BN,  ia perbuatan normal bagi mereka yang hanya mengejar kekayaan dunia, pangkat dan darjat sehingga sanggup melakukan apa jua untuk menjatuhkan seteru mereka.

Mereka tahu Anwar tidak melakukan perkara itu, tetapi oleh kerana mereka rakus dengan politik untuk menjatuhkan karier poltik Anwar di bumi Malaysia, memang Umno tidak kisah dosa pahala demi kepentingan kegelojohan, ketamakan dan kerakusan politik, mereka sangup buat apa sahaja...

Manakala media di negara ini yang dilihat semakin terhakis ketelusannya apabila hanya memberi liputan yang memihak kepada parti pemerintah.Media itu tidak lagi menjunjung kebenaran, media bukan lagi alat untuk memperkatakan lagi kebenaran, sebaliknya ahanya menjadi alat kepada warga politik Umno yang rakus, inilah hakikatnya di negara kita sekarang, ianya amat mendukacitakan...

sibuk nak saman anwar...menteri hisap puting lupa polis polis belaannya mati kena kencing tikus...!!!



KHABARNYA Menteri Dalam Negeri (KDN) Hishamuddin Hussein akan menyaman Anwar Ibrahim. Kesalahannya kerana Anwar dakwa beliau dan abang sepupunya Najib Razak terlibat dalam pembikinaan video lucah yang mengaitkan dirinya.

Saman menyaman itu hak Hishamuddin dan sesiapa saja. Kalau kita merasakan dianiaya maka mahkamahlah tempat mengadu. Adulah kepada mahkamah dan mahkamah akan menentukan apakah yang didakwa itu benar atau tidak.

Tindakan Hishamuddin itu satu keberanian untuk menafikan dia terlibat dengan pendedahan video itu. Tindakan Hishamuddin itu boleh dianggap berani kerana untuk berlawan dengan Anwar bukan calang-calang orang. Tenguklah hari ini dalam semua orang menghala muncung senjata, bedil, keris dan segala macam ke arahnysa, dia masih mendapat sokongan. Hanya orang yang memiliki kuasa ajaib sahaja boleh surivive bila diserang begitu rupa.

Pun begitu kita nak ingatkan  sikit kepada cucu Onn Jaafar itu, daripada dia sibuk hendak menyaman Anwar elok kalau dia jenguk ke Pulapol  di Jalan Gurney melihat apa yang berlaku di situ sebaik mungkin. Kejadian di pusat latihan polis itu cukup membimbangkan dan sewajarnya diberikan perhatian serius.

Menurut laporan berita tv  setakat ini sudah tiga orang pelatih meninggal dunia di Pulapol kerana terkena air kencing tikus. Manakala empat orang lagi sedang dirawat di hospital dan sebanyak 59 orang pelatih pula diasingkan.

Ini kes berat ini. Seingat aku  inilah pertama kali pelatih mati 'percuma' di dalam pusat latihan. Memalukan lagi bila mana kematian itu disebabkan air kencing tikus.

Jadi adalah baik Hishamuddin selesaikan dulu masalah virus berkenaan daripada bercakap soal-soal politik yang lebih untuk menyembunyikan fakta. Rasanya tindakan menghalau tikus lebih afdal daripada menyaman Anwar.

Masalah yang berlaku itu melibatkan nyawa manusia dan maruah pasukan polis dan negara ini.

Kalau dunia dengar nanti macam mana nak jawab pelatih yang dalam kewalan begitu eksklusif pun boleh diserang tikus. Macam mana pula dengan rakyat yang berada di luar, lebih-lebih lagi terdedah dengan bahaya itu.

Kita tidak mahu dengar selepas ini kerana kelalaian dan pengabaian keselamatan dan kebersihan akan ada pula anggota polis atau bekas KPN yang mati kerana terpijak ekor tikus. He he he..




sumber ..mso

jepun nak musnahkan reaktor nuklear....pemimpin haramjadah 1 malaysia nak bunuh rakyatnya dengan bina reaktor nuklear...!!!



di jepun reaktor wajar dimusnahkan akibat gempa dan tsunami....




di malaysia reaktor musnah kerana di rompak kroni......!!!

Jepun akan menghentikan operasi empat reaktor yang rosak di penjana elektrik nuklear Fu-kushima.

Langkah ini diumumkan oleh operator reaktor itu, Tokyo Electric Power atau Tepco, tiga minggu setelah gagal mengendalikan reaktor 1-4.

Pengarah utama Tepco Tsuneshisa Katumata (gambar) mengatakan reaktor 1-4 memang sepatutnya ditutup.

Warga sekitar reaktor akan diminta pendapat mengenai nasib reaktor 5 dan 6 yang berhasil ditutup dengan selamat.

Tingkat radioaktif yang membahayakan dikesan di sekitar lokasi penjana elektrik ini.
Lebih dari 11,000 orang dipastikan terkorban akibat gempa bumi dan tsunami yang terjadi pada 11 Mac 2011.

Gempa bumi dan tsunami ini merosakkan penjana elektrik tenaga nuklear ini sehingga sistem pendinginnya rosak.

Setiausaha Kabinet Jepun, Yukio Edano, mengatakan para pakar Jepun kini sedang mempertimbangkan apakah akan menutup bangunan-bangunan reaktor di reaktor Fu-kushima Daiichi dengan bahan khusus agar penyebaran bahan radioaktif dapat dihentikan.

Hari Rabu (30/03) pemerintah memerintahkan operator loji nuklear untuk memulakan menerapkan langkah-langkah keselamatan yang baru.

Langkah-langkah yang perlu selesai diterapkan akhir bulan April - ini meliputi menyiapkan elektrik cadangan jika bekalan elektrik terputus, kenderaan pemadam kebakaran perlu siap siaga setiap saat dan memastikan sistem pendingin bagi kedua reaktor dan kolam untuk sisa bahan bakar selalu dijaga.

Menteri Ekonomi, Perdagangan dan Industri Banri Kaieda menyatakan penerapan langkah-langkah keselamatan baru ini tidak harus membuat operasi reaktor nuklear perlu dihentikan.

Elektrik bergilir

Presiden Tepco Masataka Shimizu kini dirawat di rumah sakit kerana tekanan darah tinggi dan stress.

Beberapa jam sebelumnya, pengarah Tepco Tsunehisa Katsumata untuk pertama kali bercakap di hadapan wartawan.

Dia mengakui bahwa perusahaannya belum dapat mendinginkan reaktor itu, dan berjanji akan melakukan usaha secara maksimum untuk menstabilkannya.

Katsumata menyatakan perusahaannya siap membayar ganti rugi pada warga yang menderita kerugian akibat kebocoran radiasi.

Dia juga meminta maaf kerana rakyat terpaksa menderita akibat pemadaman elektrik secara bertahap setelah terjadi kekurangan bekalan elektrik. -BBC/GB



Bagi umno setiap projek yang di buat kepentingan untuk rakyat itu belakang kira. Yang penting FULUS masuk untuk diri dan kroni mereka dulu. Kroni diutamakan rakyat tanggung hutang....seperti juga projek banggunan dan jambatan runtuh....kalau logi nuklear yang pukimak UMNO nie nak bina jadi runtuh atau meletup....mereka peduli apa....yang mamposnya rakyat bukannya aku....kata mereka....

padan muka rakyat....undi lagi aku (UMNO).....!!!!

Bila 14 mufti di bawah telunjuk babi babi pukimak di persada negara....!!!

Kelucahan melampau dan 14 mufti yang bungkem



dalang pukimak ini perogol gadis bawah umur yang teramat berdendam dengan DSAI...



keling paria siam mari....ini pulak seekor lagi kepala datuk T...geng tamby kecik suka benda kecik kecik....lagi besar pukimak...juga pendendam dengan DSAI

kedua dua balaci UMNO ini memang tidak takut dengan balasan Allah SWT...tu pasal video seks yang mereka lakonkan anugerah dari Allah SWT....dia lupa...hanya yang baik dari Allah SWT tapi yang jahat datang dari bapak syaitan 1 malaysia....Najib altantuya.....!!!


Minggu ini hebohlah pula cerita video lucah versi terbaru itu. Ia sudah diangkat ke taraf tinggi dan mulia. (Carcosa Seri Negara. Enam bintang tu). Cuma mereka terlupa nak minta mana-mana mufti di negara kita ini supaya hadir sama untuk sahkan bahawa perbuatan itu tidak bersalahan dengan ajaran agama disebabkan ia bertujuan untuk menjaga kepentingan dan keselamatan para umarak yang sedang menunaikan fitnah di bumi bertuah ini.

Memang bertuah bumi kita ini. Tempat suburnya segala macam cerita pelik-pelik dan lucah-lucah begitu, walaupun tiap malam para ulamak dan ustaz menyampaikan kuliah dan tazkirah di masjid-masjid dan surau-surau seluruh negara, mengajak jemaah berbuat kebaikan dan mencegah kemungkaran. Para mufti pun seramai 14 orang (bukannya seorang dua) sibuklah ke sana ke mari memberi fatwa agar rakyat tidak dibiarkan dalam keadaan keliru dengan hukum-hakam yang nampaknya bertambah-tambah keliru dan mengelirukan itu.

Akhbar-akhbar pun terutama yang menggunakan saluran online berserta blog-blog penuhlah dengan cerita terbaru dan terhangat di pasaran ini. Ada yang mengatakan ia bertepatan dengan bubarnya Dewan Undangan Negeri Sarawak dan bermulanya kempen politik menjelang Pilihan Raya Negeri Sarawak tak lama lagi.

Ada pula yang mengatakan ia sebagai Plan B untuk bersedia kalau-kalau perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim yang sedang berlangsung di mahkamah sekarang ini gagal menyumbatkan pemimpin utama Pakatan Rakyat itu ke dalam penjara, sebelum diumumkan pembubaran Parlimen untuk Pilihan Raya Umum ke-13 yang Najib sudah berikrar kepada ahli-ahli Umno akan berjuang hingga ke titisan darah terakhir mempertahankan Putrajaya walaupun berkecai badan dan nyawa, (atau begitulah lebih kurang ikrarnya itu).

Apa-pun-lah cerita di sebaliknya itu, moral ceritanya ialah: negara kita sekali lagi sedang dimandikan dengan kelucahan yang melampau, dan para mufti-mufti kita pun buat ke sekian kalinya bungkem tanpa suara, memberi isyarat mereka merestui ikhtiar para pejuang yang berjuang atas nama moral dan akhlak itu, di mana Rahim Tamby Chik yang terkenal dengan cerita akhlaknya itu menjadi ketua atau salah seorang ketuanya.

Cerita lucah terbaru ini sedang menjalar dan menular ke segenap penjuru di bumi bertuah kita ini. Bertuah sungguhlah kita, bernaung di bawah payung raja-raja dan mufti-mufti yang mulia dan dimuliakan itu. Sampai ke tahap kelucahan itu diangkat ke taraf tinggi itu pun para mufti dan raja-raja kita tetap bertenang dan bersabar, istiqamah dengan status quo mereka itu. Amboi bertuah sungguhlah kita.

Nazri Aziz pula tiba-tiba membuat penafian Umno terlibat dengan tiga orang datuk T itu. Tambah menariklah jadinya plot cerita ini. Tidaklah straight forward saja, 'kan? Sekarang sudah ada saspens sikit. Apahal tiga datuk T bertindak di luar restu pimpinan Umno?

Tapi ada saspens atau tidak pun, kelucahan melampau itu tetap juga kelucahan melampau. Fitnah yang sudah jadi sebahagian daripada strategi politik kita itu pun tetap jugalah fitnah. "Maka apabila dua perkara ini menjadi begitu subur di negara kita, di manakah pula kedudukan kita?"

Persoalannya di mana kedudukan kita?  Apa maksudnya?  Kedudukan kita tentulah tetap macam biasa di mana kedudukan kita. Apa pula kena mengenanya dengan isu kelucahan melampau yang terbaru ini? Apakah kita perlu mengubah kedudukan disebabkan olehnya?

Oh,  rupa-rupanya maksudnya  adalah . mempersoalkan peranan kita masing-masing. Ya, setiap orang sememangnya patut berperanan mengikut kesesuaian masing-masing. Mufti dengan cara dan kuasa muftinya. Raja-raja dengan cara dan kuasa raja-rajanya. Kita semua pun mestilah – dengan cara dan kuasa atau kedudukan kita masing-masing.

Tetapi dalam hal ini kita  mempertahankan hujah bahawa para mufti kita 14 orang itu tidak sepatutnya bungkem. Fitnah dan kelucahan itu sudah sampai ke tahap yang sangat serius. Fatwa apakah yang digunapakai oleh para mufti kita maka mereka boleh terus bungkem, sedangkan bungkemnya mereka itu adalah diertikan sebagai mereka tidak berhalangan dengan perbuatan jahat tersebut.

Kita semua maklum ini semua adalah kerja politik. Di negara kita ini politik sudah merampas banyak perkara yang sepatutnya dihalang daripada dirampasnya. Tetapi oleh kerana kuasa dan pengaruh 'bukan-politik' tersangat lemah, maka politik bermaharajalela. Baru-baru ini dalam isu novel Interlok misalnya, sastera pun sudah dilanyak oleh politik. Politik tiba-tiba lebih arif mengenai sastera, sedangkan orang sastera sendiri pandangan mereka mengenai sastera pun tidak dipedulikan.

Dan sekarang soal fitnah-menfitnah menggunakan hal-hal yang lucah dan melanggar akhlak Islam. Hal-hal sulit yang mengaibkan yang sepatutnya ditutup, telah dibuka dan dibentangkan di depan khalayak, menggunakan segala media massa. Semua peringkat umur didedahkan dengan perkara yang tidak sepatutnya. Masyarakat sudah jadi tonggang langgang haru-biru dan hilang segala peraturan. Semuanya tidak lain semata-mata kerana orang politik mengejar kuasa dan pengaruh.

Hendak disalahkan orang politik tak ada gunanya, kerana memang itulah politik. Kuasa dan pengaruh. Teori Machiavelli atau entah teori gila apa pun mereka peduli apa! Yang penting mereka mahu berkuasa. Memang itu politik.

Yang salahnya ialah orang-orang agama dan orang-orang budaya dan orang-orang intelektual. Seperti para mufti kita 14 orang itu. Bungkem semuanya. Tak bersuara untuk mempertahan-kan apa yang sepatutnya dipertahankan. Dulu kita ada seorang Dr Mohd Asri Zainul Abidin yang berani bersuara menjelaskan mana yang benar dan mana yang salah, mengikut pendapatnya, walaupun ada pihak yang tak suka.

Sekarang dia pun tidak menjadi mufti lagi. Sayang sekali, di umur yang semuda itu! Tetapi itulah dia, seorang mufti yang patut dicontohi. Mungkin ada tindakannya yang kita pun tak setuju. Itu biasa, sebagai manusia, tentulah ada juga tersilapnya. Tetapi yang lebih pentingnya dia menunaikan tugas dan tanggungjawab yang diamanahkan kepadanya.

cuma bermain di benak kita....sifat pendendam tu ciri ciri orang islam ke...!!!!

30 March 2011

JANGAN JEMPUT `WAKIL LIDAH SYAITAN' DI DALAM APA JUA SIDANG AKHBAR



UTUSAN Meloya sudah dikenalpasti sebagai `penyambung lidah syaitan' yang menjalankan kerja-kerja fitnah jahat serta kaki putar belit demi kepentingan Apco Yahudi Laknatullah. Telah beberapa kali akhbar pencacai taraf terendah ini terbukti melaporkan perkara yang tidak benar, fitnah dan putar belit.

Sebab itu, tidak menghairankan akhbar ini `dibuang' begitu sahaja oleh sebuah sekolah Cina walaupun diberikan percuma. Cuma, masih ada yang sedia bodoh atau sanggup diperbodohkan membeli dan membaca akhbar syaitan seperti ini.

Terbaru, kenyataan Ketua Pemuda PAS Us Nasruddin Hassan Tantawi telah diputarbelitkan oleh mereka. Akhbar jijik ini melaporkan bahawa Ketua Pemuda PAS tersebut bersetuju agar ditubuhkan Suruhanjaya Diraja menyiasat pita video lucah yang kununnya melibatkan seorang tokoh Pembangkang. Sebaliknya, Us Nasruddin tidak pernah berkata sedemikian. Memetik penjelasan daripada Ketua Pemuda PAS ini, beliau hanya berkata "Yang menuduh dan memfitnah kena bagi bukti saksi yang jelas dan pengadilan mesti diberikan," Beliau menegaskan, siasatan selepas video itu disebar kepada umum adalah tindakan yang salah.

"Tuduh merata-rata dulu selepas itu baru nak nak buat siasatan, ini tindakan tak betul," katanya. Tambahnya, Pakatan Rakyat tidak takut untuk disiasat namun keadilan mesti diutamakan. "Kita tidak takut pada siasatan tapi keadilan mesti ditegakkan. Suruhanjaya atau apa itu mekanisme. Prinsipnya keadilan dan ini mesti ditegakkan dulu," katanya (Harakahdaily)

Saya tidak tahu samada masih ada pimpinan di dalam PR yang masih berselera untuk memanggil wartawan akhbar jijik seperti ini di dalam sidang akhbar mereka. Mungkin kenyataan mereka dipetik oleh Utusan Meloya melalui akhbar lain tetapi diputar belitkan sesedap rasa. Tetapi jika benar wartawan akhbar ini sememangnya dipanggil di dalam sidang media, itu bermakna memang sengaja kita menjemput `wakil lidah Syaitan' untuk mendengar apa yang ingin kita perkatakan. Adakah `Syaitan' akan jujur kepada kita?


WFAUZDIN NS

kantoi dah...PARPUKIKARI di sangka KERBAU PENDEK DAN GEMUK TAKE BEER....muakakakaka....!!!




Parpukari cuba menafikan bahawa gambar diatas itu bukanlah dirinya dan cuba memperbodohkan orang ramai yang kononnya minuman yang terhidang didepannya itu bukan arak? Mamat ini ingat semua orang bengong macam dirinya.

Dia menulis : 1. Tolong buktikan ini adalah Parpukari dan juga buktikan yang didepan mamat ni adalah arak! Sekian, Terima kasih

Bangang punya orang! gambar menceritakan segalanya.Mungkin Parpukari sangka gambar diatas itu adalah seekor kerbau PENDEK DAN GEMUK EKOR BERPINTAL  ....Ha! ha! ha! Kerbau PENDEK tu dengan engkau tu serupalah!....muakakakaka....TAKE BEER....!!!!

Sambil Menghina Allah SWT...Datuk TONGGENG DAN GENG ugut Anwar dengan 5 soalan fitnah dan bodoh....!!!



 muka muka pukimak melayu UMNO lansung tak boleh di percayai ...seekor  peranakan keling+siam (eskay) =bapak putar alam sedunia....seekor lagi kaki kongkek gadis bawah umur =geng lubang jubor iblis di neraka jahanam

“Datuk T”, Datuk Shazryl Eskay Abdullah mengemukakan lima persoalan untuk dijawab Datuk Seri Anwar Ibrahim sambil menyifatkan video seks didakwanya melibatkan ketua pembangkang itu sebagai “anugerah Allah.”

Dalam tulisan terbaru blog Kickdefella hasil satu pertemuan semalam, ahli perniagaan itu berkata beliau yakin semua yang berlaku sekarang adalah petunjuk Allah s.w.t.

Shazryl Eskay merupakan salah seorang daripada tiga “Datuk T” mengakui terlibat dalam pendedahan rakaman video seks pada 21 Mac lalu.

Pertemuan semalam turut dihadiri seorang lagi “Datuk T” iaitu Bendahari Perkasa Datuk Shuib Lazim dan ia disertai lima orang blogger dan seorang pengarang media alternatif.

Kata blog itu, Shazryl Eskay mengerjakan Haji pada tahun 2010 merasakan ini adalah “jawapan dari Allah s.w.t.”

“Saya mahu semua orang tahu. Saya tidak minat politik dan saya rakan karib Anwar. (Dari satu sudut) Saya lihat kehadiran Anwar dalam politik Malaysia, bagus untuk ‘check and balance’.

“Saya bukan ahli Umno dan mana-mana parti pun. Tetapi, saya suka bila pembangkang kuat supaya kepentingan rakyat terjaga,” katanya.

Bagaimanapun blog itu memetik Shazryl Eskay berkata, “tetapi Anwar bukan manusia yang rakyat kenal. Cukuplah rakyat ditipu. Anwar kena berhenti dan letak jawatan.”

Malah Eskay juga berkata, beliau tidak mahu penyokong-penyokong Anwar menyerangnya kerana jika mereka terus berbuat demikian, Eskay mendakwa dia akan bertindak balas.

“Jangan biar saya dedahkan lebih banyak,” katanya.

Jumaat lalu, Mohamad Mahti Abdul Rahim, bekas pengawal peribadi Allahyarham Tan Sri Megat Junid Megat Ayub berkata, Shazryl Eskay ada memberitahunya bahawa beliau akan menjatuhkan Anwar dari arena politik sebelum mempertontonkan satu rakaman video seks kepada media, 21 Mac lalu.

Rakaman video seks itu mendakwa seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat mengadakan hubungan seks dengan seorang pelacur China.

Menurut Mohamad Mahti, Shazryl Eskay marah kerana Ahli Parlimen Permatang Pauh itu enggan menjadi saksi dalam kes samannya berkaitan projek jambatan bengkok yang diluluskan ketika era Tun Dr Mahathir Mohamad.

Kes itu sedang berlangsung di mahkamah dan Megat Junid pernah menjadi menteri dalam Kabinet Dr Mahathir.

“Selepas beliau bercakap dengan marah mengenai Anwar, beliau mula bercakap buruk mengenai beliau (Anwar), berkata ‘saya akan menjatuhkan Datuk Seri Anwar, dengan apa jua cara pun,” katanya.

“Sekarang awak semua tanya Anwar lima soalan,” Shazryl Eskay dipetik berkata.

Menurut blog Kickdefella hari ini, soalan-soalan tersebut ialah “pertama, sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand? Kedua, siapa yang menyambut Anwar di Thailand? Ketiga, di hotel mana Anwar menginap? Keempat, apa Anwar buat di bilik hotel tersebut? Dan kelima, siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?”

“Jangan paksa saya dedahkan semua itu… suruh Anwar jawab dulu soalan itu sebelum (semua) serang saya” kata Shazryl Eskay.

“Awak semua balik dan tanya soalan ini di dalam blog,” kata Eskay kepada sekumpulan blogger dan penulis media alternatif.

“Saya tidak takut kepada Anwar…” akui Shazryl Eskay, yang mengakui kekuatan penyokong-penyokong Anwar tetapi akur bahawa di dalam dunia ini, ada yang lebih berkuasa. -TMI




penyapusial


brother, dedah je la... banyak cakap lak
engkau pun tau eskay mengaku dia bersama seseorang lelaki dan wanita, dan mereka mengadakan hubungan seks. berani pulak dia menyebut nama Allah.
anugerah Allah konon tak tahu malu... moga2 Allah memberi balasan setimpal.
hang nak caya rahim tamby chik...haha... dunia2, apa mau jadi

Eh jangan jadi macam ummi hafilda lah. Siap simpan 18 video seks selama 13 tahun. Kalau ada maklumat cakap. Nak simpan2 pulak. Siap mengaku kawan karib Anwar pulak tu. Kalau rakan karib kenapa tak nasihatkan Anwar? Mengaibkan org tu Islam sangat ke?

kepala butoh rahim tamby chik...sape yang mencari pasal dulu...sekarang kepala butoh dah tersangkut kat lubang jamban Carcosa Seri Negara...ugut nak guna undang undang pukimak 1 malaysia ye....muka tak tau malu...perogol anak bawah umur caiittt....!!!

Serang peribadi: Rahim akan ambil tindakan




jantan laknat perogol gadis bawah umur....anak tamby chik suka barang kecik kecik....boliau lah lu....tak tau malu....!!!

Bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik, memberi amaran untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, sekiranya menyerang peribadi beliau berhubung pendedahan rakaman video aksi seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang.

Beliau berkata, tindakan sama juga akan diambil terhadap penulis blog yang didapati menyerang peribadinya berhubung isu sama.

"Saya akan menjawab dengan tindakan undang-undang terhadap mereka yang melampaui batas ini," katanya kepada pemberita selepas mengiringi Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal, melawat Kolej Risda di Air Pa'abas di Alor Gajah, hari ini.

Abdul Rahim yang juga Pengerusi RISDA berkata, beliau tidak pernah melakukan apa-apa kesalahan dan serangan peribadi dengan dijadikan sebagai fokus politik adalah keterlaluan.

Rabu lalu, Abdul Rahim; ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah; dan Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Shuib Lazim; mengakui mereka adalah trio Datuk T yang bertanggungjawab menyimpan dan menayangkan video berkenaan kepada wakil media di Carcosa Seri Negara, dua hari sebelum itu.

Anwar yang juga Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) telah tampil membuat penafian beliau individu di dalam video tersebut dan membuat laporan polis berhubung perkara itu.

Berikutan pendedahan itu, ketiga-tiga individu terbabit telah tampil untuk disoal siasat polis di Bukit Aman dan menyerahkan pita video dan seutas jam tangan jenama Omega sebagai bahan bukti.

- Bernama



penyapu sial

memang Rahim setan tu dah merogol gadis bawah umur.. tapi atas jasa mahathir mengarahkan mahkamah supaya mensabitkan tidak bersalah terhadap rahim.. datuk trio ini adalah org kuat mahathir yg berdendam dgn anwar..
setan punya org nie, dia bt org x pe, org bt dia nk saman la pulak hahahahaha manusia jenis umno ler ni.

thailand beli enam RM 770 juta ,malaysia beli RM 6.7 billion dapat kapal selam canggih lagi mereput....muakakakaka...!!!!

Mana satu mahal, Kapal Peronda Generasi Kedua (SGPV), kapal selam Scorpene atau kapal selam Kelas U-206.



Tentera Laut Diraja Thai bakal diperkuatkan dengan kapal selam kelas U-206. | foto FB
Bangkok Post telah menyebut Perdana Menteri Thailand, Abhisit Vejjajiva telah meluluskan rancangan Tentera Laut Diraja Thai untuk membeli enam kapal selam terpakai dari Jerman bernilai RM770 juta (7.7 bilion baht).

Kapal selam Kelas U-206 itu adalah untuk kegunaan misi di Laut Andaman dan Teluk Thailand bakal menjadi armada kapal selam pertama Thailand dan dipimpin Laksamana Muda Suriya Pornsuriya.

Rancangan pembelian kapal selam sebelum itu telah dikritik kerana teluk Thailand terlalu cetek untuk penggunaan kapal selam berkenaan.

Kapal selam Kelas U-206 itu pertama kali dikeluarkan pada 1970-an dan antara kapal selam terkecil di dunia dan dikatakan berkesan di kawasan sedalam 20 meter. Dengan anak kapal seramai 22 orang, kapal selam itu boleh dilengkapi dengan lapan peluru berpandu dan 24 periuk api.

Perkembangan berasingan di Malaysia, kerajaan dikatakan telah meluluskan peruntukan RM6 bilion membina enam buah Kapal Peronda Generasi Kedua (SGPV) yang akan digunakan Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM).

Sebelum itu, di Dewan Rakyat, Menteri Pertahanan, Datuk Seri Zahid Hamidi memaklumkan kepada soalan bertulis hli parlimen Batu, Tian Chua, jumlah yang dibayar kerajaan untuk membeli 2 buah kapal selam Scorpene buatan Perancis adalah 1.34 billion euro (RM6.7 bilion).

Dua buah kapal selam yang dibeli kerajaan Malaysia cecah RM6.7 bilion berbanding 6 buah kapal Thailand yang dibeli hanya dengan RM770 juta sahaja. Canggih sangat ke kapal selam Malaysia yang juga didakwa juga terpakai berbanding yang dibeli Thailand.

kalau ikut harga, peralatan ketenteraan Malaysia boleh dikatakan lebih canggih sebab ianya lebih mahal. Bukan sikit, tetapi berganda-ganda....

memang lebih canggih bai...jauh bezanya bagai langit dengan bumi....sehingga tiba di malaysia sampai dah tak boleh menyelam....almaklumlah kapal rejek kerajaan belanda yang  di senyawakan semula buat poket najib dan kroni kroni umno pukimak...

ingat dah mampos tua kutuk nie...rupanya dah jadi pengelap buntot dan jubor UMNO serta Utusan MELOYA rupanya...!!!



SALAH seorang  `konspirator' fitnah Liwat I melibatkan DS Anwar , Daim Zainudin kini dibawa kembali oleh akhbar pencacai kaki fitnah iaitu Utusan Meloya. Di dalam edisi Mingguan Meloyanya semalam, akhbar bangsat ini mengutip kembali Daim yang sebelum ini ramai yang sangka sudah mampos  kerana hilangnya dari suara politik tanahair.

Mungkin kerana skandal video seks yang cuba dibawa oleh `three strooges' atau Datuk T ditertawakan orang seluruh dunia, maka akhbar jijik ini memungut Daim untuk berbicara semula soal politik terutamanya komen beliau terhadap Anwar. kita  hanya ingin mengulas tentang kenyataan Daim yang dipetik dari Mingguan Meloya semalam seperti berikut;

"Katanya tanpa Tun Dr Mahathir Mohamad dan jentera Umno di belakangnya, Anwar tak mungkin menjadi timbalan presiden parti. Pada pengamatan ramai, Anwar tidak menunjukkan kebolehan luar biasa sebagai pentadbir. Tidak nampak sebarang 'reformasi' di mana-mana kementerian yang dipegangnya ketika menjadi menteri, katanya." (Mingguan Meloya).

Benarkah Anwar meningkat cepat di dalam Umno kerana Tun Mahathir? kita  akui, Mahathir lah yang membawa Anwar ke dalam Umno tetapi kerana apa? Sudah tentu Mahathir melihat Anwar adalah seorang muda yang berkebolehan serta tokoh yang mempunyai pengaruh yang besar ketika itu. Sebelum menyertai Umno, Anwar adalah Presiden ABIM yang begitu kritikal terhadap kerajaan dan dilihat mempunyai jiwa Islam yang Mahathir mahu gunakan untuk menghadapi PAS. Mustahil Mahathir membawa Anwar ke dalam Umno sekiranya Anwar tidak mempunyai apa-apa kelebihan yang tiada pada pemimpin Umno yang lain ketika itu.

Selepas Anwar berada di dalam Umno, Anwar berupaya memperkuatkan pengaruhnya kerana ketokohan beliau serta komitmen beliau untuk melihat Umno dapat di`Islamisasi'kan. Anwar naik sebagai Ketua Pemuda Umno dengan sokongan golongan muda yang pada waktu itu tertarik dengan pendekatan beliau terhadap perjuangan Islam. Anwar berjaya menarik ramai pengikutnya dari ABIM ke dalam Umno dan sebahagian besar dari mereka adalah penyokong kuat Anwar di dalam Umno. Anwar menjadi Ketua Pemuda bukan dengan cara mengambil alih jawatan begitu sahaja, bahkan beliau menghadapi pertandingan dan beliau menang.

Selepas itu, Anwar terus disokong kuat di dalam Umno sehingga ke jawatan Naib Presiden Umno seterusnya Timbalan Presiden Umno. Kesemuanya melalui pertandingan dan Anwar menang kerana sokongan besar yang diperolehinya. Hujah Daim yang menyebut Anwar naik kerana Mahathir jelas bohong kerana kita masih ingat sewaktu Anwar mula ingin menentang Tun Ghafar Baba sebagai Timbalan Presiden Umno, waktu itu Mahathir awalnya menyokong Tun Ghafar.

Tetapi, ketika Mahathir melihat gelombang sokongan ahli Umno kepada Anwar amat hebat untuk jawatan Timbalan Presiden Umno di bawah Tim Wawasan (Anwar, Najib dan Muhyidin), maka Mahathir dalam keadaan terpaksa menyokong Anwar. Tun Ghafar Baba berundur sebelum masuk gelanggang. Sehebat-hebat Tun Ghafar Baba, tokoh ini terpaksa mengaku kalah dengan Anwar walaupun awalnya Almarhum Tun Ghafar mendapat sokongan Mahathir. Ertinya, Anwar hebat bukan kerana Mahathir.

Di era Anwar di dalam Umno, Daim menyebut tiada reformasi yang dilakukan oleh Anwar. Daim usah berharap kita melupakan sejarah Anwar di dalam Umno dan kerajaan. Daim mungkin nyanyuk atau lupa. `Islamisasi' di dalam kerajaan wujud di era Anwar. Ketika beliau menjadi Menteri Pelajaran, beliau memperkenalkan peraturan pelajar lelaki dan perempuan Islam menutup aurat. Sebelum itu, pelajar lelaki berseluar pendek, manakala perempuan memakai skirt. Semua sekolah diadakan program keugamaan seperti Solat Berjamaah dan program Qiamullail. Ketika Anwar menjadi TPM, setiap jabatan kerajaan diadakan program tazkirah dan juga program keagamaan yang terancang.

Rakyat tidak lupa di era Anwar di dalam kerajaan juga, maka program keislaman tampak wujud seperti Universiti Islam, Bank Islam, Takaful dan beberapa pembangunan Islam yang lain. Malangnya, Anwar tidak mempunyai kuasa mutlak kerana beliau hanya Timbalan Perdana Menteri. Ramai ahli Umno ketika itu bersabar menanti suatu hari nanti Anwar akan menjadi PM untuk beliau terus dengan agenda Islamnya. Mahathir sudah nampak kebangkitan Anwar ini. Mahathir belajar dari apa yang berlaku kepada Tun Ghafar Baba. Justeru itu, Mahathir mempunyai perancangan tersendiri untuk menyekat kemaraan Anwar.

Mahathir lah yang sepatutnya berterima kasih kepada Anwar. Jika beliau mahu Anwar membalas jasanya kerana membawanya ke dalam Umno, Anwar telah membalas jasa beliau dengan menyelamatkannya dari tumbang kepada Tengku Razaliegh sewaktu pemilihan pucuk pimpinan Umno. Pengaruh dan kempen Anwar sewaktu itu menyokong Mahathir menyebabkan Mahathir menang teramat tipis dengan Tengku Razaliegh.

Daim sebenarnya tahu bagaimana kehebatan manusia bernama Anwar ini samada sewaktu berada di dalam Umno sehinggalah kini. Jika tidak, mustahil Anwar berterusan difitnah dengan berbagai cara yang jijik dan tidak masuk akal. Cara terakhir mereka adalah dengan menggunakan pemuda yang tidak mencuci duburnya beberapa hari, menggunakan betina tua yang tidak diakui anak oleh ayah kandungnya sendiri, beberapa katak melompat yang mendapat upah serta yang terakhir setakat ini mereka menggunakan `bohjan tua' bersama kumpulan `three strooges' yang pernah dikaitkan dengan anak gadis bawah umur di Melaka. Video seks dari `three strooges' ini kini menjadi bahan lawak jenaka di merata tempat.

29 March 2011

Datuk TONGGENG di BIDEOSEX sikit demi sikit....!!!




SEMASA saya berada di Kuching Sarawak lagi kawan ini mencari saya. Katanya ada perkara penting. Saya kata bagi tahulah, tak boleh katanya, sebab melalui telefon. Nanti orang tape susah nanti. Dari gambaran percakapan kawan ini saya sudah mengagak apa yang hendak diceritakan ada kena mengena dengan kes video lucah yang panas waktu itu.

Jam 6.00 petang semalam kami berjumpa untuk sama-sama ke stadium Melawati Shah Alam Selangor, untuk solat hajat. Saya lebih kepada untuk cover majlis berkenaan, nak lihat perkembangan terbaru dan reaksi orang ramai ekoran pendedahan video lucah itu.

Apa lagi katanya pada malam Sabtu lalu ketika Anwar Ibrahim mengadakan ceramah di Melawati polis sudah mula tunjuk taring. Orang ramai juga sudah mula tunjuk kuku. Nampak polis dengan orang ramai nak bertempur sekali lagi.

Pertempuran polis dengan orang ramai ini nampaknya akan berlaku di setiap era perdana menteri, Tahun 1998 dulu di era Mahathir, membawa ke era Abdullah Badawi pada tahun 2004 kemudian membawa pula kepada era Najib Razak.

Apapun era Mahathir jadi PM polis nampak lancang dan kejam. Kejam tidak kejam, sampai ketua polis bertukar menjadi serigala memukul muka Anwar hingga lebam teberam. Sampai kena tubuh suruhanjaya di raja la.

Di zaman Abdullah polis tidaklah sekejam itu. Rupanya perangai polis ini ikut perangai siapa jadi PM. Bagaimana di zaman Najib? Itulah yang mengajak saya ke stadium Melawati semalam. Saya ingat episod yang terlepas dipandang mata saya di Melawati yang jaraknya tidak sampai 3 km dari rumah saya tak sempat tonton kerana saya di Kuching, akan bersambung di Shah Alam.

Benar seperti saya kata, kawan ini nak bercerita mengenai video lucah. Mengenai identiti dan latar belakang salah seorang yang menjadi penunjangnya, yang bernama Shazryl Eskay atau Datuk T.

Menurut kawan ini dia kenal benar dengan Shazryl seorang ini. Dia bukan sembarangan orang. Dia bukan Melayu jati dan bukan juga mamak jati. Bukan juga Siam jati. Katanya, ayah Shazryl ini adalah seorang India yang berasal dari Sarawak. Manakala emaknya pula berbangsa Siam berasal dari Kedah. Ertinya di dalam tubuhnya tidak ada setitik pun darah Melayu, macam Mahathirlah.

Wah betullah apa yang dicerita oleh Johari Abdul di stadium Shah Alam malam tadi. Ketika Johari Abdul bercerita saya tersenyum sahaja. Tetapi cerita Johari itu tidak panjang dan sampai kepada 'potet' (mauduk) sebenarnya. Apa diceritakan Johari si anak keling + siam ini hanya ada syarikat di Langkawi Kedah, setakat itu saja.

Adapun menurut kawan ini dia kenal anak keling + siam ini semasa dia berada di Okhlahama, Amerika Syarikat. Ketika itu dia menjadi fisiotrapi atau dalam bahasa orang kampung tukang urut kepada atlit Malaysia. Sama sajalah dengan tukang urut barang di Chow Kit atau pun Puduraya. Itu saja tugasnya.

Tugasnya ialah mengurus atlit Malaysia. Kata kawan itu dia juga pernah mengurut dengan anak keling + siam ini dan memang berbaloi. "dia memang sesuai untuk mengurut orang besar," begitulah cerita kawan ini.

Kehebatan dia ini pandai mengurut barang diketahui oleh menteri sukan yang ketika itu Abdul Ghani Othman, MB Johor kini. Ghani merekmen kepada Mahathir untuk merasai penangan anak keling + siam ini. Entah macam mana Mahathir jadi minat dan menyuruh Ghani mengambil orang ini untuk menjadi tukang urut negara - urut atlit.

Hasrat Mahathir itu dipersoalkan oleh beberapa pegawai di Majlis Sukan Negara. Timbul perbalahan kerana untuk mengambil orang ini menjadi tukang urut negara tidak boleh sebab dia tidak ada kelulusan setaraf dengannya untuk menjalankan tugasnya. Apa lagi tugasnya bukan saja menjadi tukang urut tetapi dia juga akan jadi tukang bancuh ubat kepada atlet. Tetapi kerana ia diatas kehendak Mahathir syarat itu dilanggar maka jadilah orang ini sebagai tukang urut negara. Ertinya Mahathir sedia melanggar syarat kerana mahukan orang yang separuh berketurunan dengannya ini.

Kisah ini juga ada dalam pengetahuan Ismail Said, bekas setiausaha parlimen menteri belia sukan. Dia boleh menceritakan bagaimana pertikaian untuk melantik orang ini sebagai pegawai perubatan alias tukang urut negara.

Mahathir ada tujuan lain di sebalik itu, dia mahu jadikan Eskay ini sebagai tukang urutnya. Cerita kawan itu di sinilah Mahathir berhubung dengan SK. Mahathir juga bermurah hati telah melantik Eskay menjadi setiausaha perdagangan Malaysia di Thailand.

Apakah anologi dan moral di sebalik cerita berkenaan? Dua daripada orang yang terlibat dengan pembikinan video lucah itu adalah kenalan rapat dan kepercayaan Mahathir. Rahim Tamby Chik adalah rapat dengan Mahathir orang yang mendapat blessing daripada didakwa atas tuduhan rasuah. Rujuk kepada pendedahan Lim Kit Siang dan Anwar malam tadi.

Eskay pula sebagai tukang urut orang yang mungkin dapat jamah senjata politik paling sulit Mahathir. Mungkin Eskay tahu saiz dan kepanjangannya sekali.

Cuma kalau tidak rapat dengan Mahathir ialah si Shuib Lazim. Ini pun tidak kisah kerana Shuib adalah proxy dalam kepentingan tertentu Mahathir dan juga Daim. Kalau begitu maka makin jelaslah apa yang sudah mulai menjadi clear. Walahualam. [wm.kl.7:10 pm 29/03/11]

Mohd Sayuti Omar,
http://msomelayu.blogspot.com

kempen rampas selangor...UMNO guna pengundi hantu ...dengan bantuan SPR pembela hantu...!!!



Timbalan Presiden PKR Azmin Ali mendakwa pihaknya telah mengesan usaha Umno-BN mengadakan “pengundi hantu” dengan membawa masuk orang luar Selangor sebagai bakal pemilih menjelang pilihan raya umum ke-13.

Selain itu, usaha tersebut termasuk membawa keluar pengundi-pengundi dari Selangor khususnya mereka yang dianggap sebagai penyokong Pakatan Rakyat.

“Sistem yang dibina oleh Keadilan (PKR) telah mengesan pelbagai bentuk penipuan dan watak pengundi hantu yang menjadi penyokong setia Umno dan SPR.

“Kita akan teliti pengundi yang dibawa keluar dari Selangor dan pengundi yang dibawa masuk ke Selangor,” kata beliau (gambar) ketika menyertai perbahasan Titah Ucapan Duli Yang Maha Mulia Sultan Selangor di Dewan Undangan Negeri Selangor hari ini.

Malah menurut beliau, Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) juga perlu dipantau kerana banyak sumber yang sahih melaporkan agensi kerajaan pusat itu mengeluarkan kad-kad pengenalan di luar waktu pejabat dan di lokasi yang mencurigakan untuk pendatang-pendatang asing demi menjamin kelangsungan kuasa politik Umno.

Selangor jatuh ke tangan Pakatan Rakyat - perikatan DAP, PAS-PKR pada pilihan raya umum Mac 2008.

Sambil mengandaikan persidangan DUN Selangor semasa yang bermula semalam kemungkinan terakhir sebelum pilihan raya umum ke-13, Azmin yang juga Adun Bukit Antarabangsa berkata, “Umno semakin gila.”

“SPR terus menjadi kuda tunggangan. Amalan rasuah secara terang terangan tatkala menjelang pilihan raya kecil dan pilihan raya negeri tidak mampu dikesan oleh SPRM dan SPR.

“Kenyataan (Perdana Menteri Datuk Seri) Najib (Razak bahawa) “you help me, I help you” sewaktu kempen pilihan raya kecil Parlimen Sibu dan DUN Merlimau dilihat sebagai kenyataan yang bertanggungjawab oleh SPR dan tiada elemen rasuah politik,” katanya.

Tambah beliau pengerusi SPR jelas bertindak menghalalkan penyelewengan ini dengan berkata beliau bukan pakar dan meminta diserahkan bukti kepada SPRM.

“Nyata sekali SPR bertindak bagi mewakili kepentingan Umno dan BN bukannya rakyat. Media yang tidak adil, malahan memutarbelitkan kenyataan Pakatan Rakyat dan membakar sentimen perkauman sempit menjadi hidangan harian media milik Umno,” kata beliau yang juga Ahli Parlimen Gombak.

1 malaysia Transformasi aksi lucah...UMNO hanya nampak pantat dan lubang jubor...tak abis video lucah kini kartun lucah pulak dah....inilah akibat bila kabinet kerajaan yang memerintah terlibat dengan aksi lucah....!!!



Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar hari ini membuat laporan polis berhubung sebuah komik yang memaparkan kartun lucah Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Seri Anwar Ibrahim dalam pelbagai aksi.

Menurut Nurul Izzah, komik 16 halaman bertajuk "Kisah Juara Raja Lawak" yang mempersendakan Anwar - yang juga bapanya - dihantar kepada pengundi baru di kawasan parlimennya di Lembah Pantai.

Dalam laporan polisnya, Nurul Izzah antaranya mendakwa, pengedaran komik itu berniat jahat bagi menjatuhkan reputasi dan kredibiliti Anwar serta beliau sendiri sebagai anak sulungnya.

Nurul Izzah membuat laporan polis itu di Ibu pejabat polis Dang Wangi kira-kira jam 2.40 petang ini.

Turut mengiringi beliau empat orang termasuk Ketua Pemuda PKR cabang itu Abdullah Izhar Yusof dan seorang peguam.



penyapu sial


UMNO -APCO-BN.....kaki lucah....



110 % nazri beraksi lucah....!!!




rais yatim terlebih aksi dengan amahnya sampai mintak restu dengan pak lah....!!!




seekor pukimak dari pahang...seorang MB yang minat menonjol isyarat lucah...!!!





betina betina pelacurnya berkelakuan lucah....tak tau malu bersekodeng dengan jantan gigolonya...!!!





ahli parlimen laki orang dan senator bini orang beraksi lucah di hotel....!!!!




yang ini pulak bekas ketua UMNO gombak...asik memantat dengan kekasih gelap di hotel...akhirnya terkantoi jugak....

kenali dubuk UMNO jelatang dalam PAS......!!!



Siapakah Dubuk Umno yang sedang berada dalam PAS? Dubuk Umno ini bukan sahaja mengancam integriti PAS, malah dikhuatiri sedang mengancam kedudukan kerajaan Selangor pimpinan Pakatan Rakyat.

Dubuk ini merupakan seorang Exco yang juga pemimpin PAS negeri Selangor; dikatakan terbabit mengadakan rundingan langsung dengan seorang kontraktor (pro Umno) di luar mesyuarat kerajaan negeri?

Dubuk tersebut dilaporkan mempunyai hubungan erat dengan Pengerusi SYABAS Tan Sri Rozali Ismail dan Timbalan Mursyidul Am PAS Datuk Dr Harun Din.

Dubuk ini pernah mengadakan ’rundingan dalam gelap’ dengan bekas Menteri Besar Selangor Dato’ Seri Dr Mohamad Khir Toyo (Umno) untuk membawa PAS bergabung dengan Umno menubuhkan kerajaan bercampur selepas 8 Mac 2008 lalu.

Sehingga kini, tiga pemimpin PAS Selangor dilantik sebagai Exco. Mereka adalah Datuk Dr Hasan Mohamad Ali (Adun Gombak Setia), Dr Halimah Ali (Adun Selat Klang) dan Iskandar Abdul Samad (Adun Chempaka)


dubuk yang di syaki 110% di sini.....dubuk bagi kontrak kelas F kepada kontraktor jubor UMNO...!!!!

28 March 2011

menteri porno ini halalkan tayangan video lucah kepada umum...kitab mana yang hang pakai nie ...hang pakai kitab porno zul kulim ke..???

Isu video seks: Trio Datuk T boleh dilindungi undang-undang, kata Nazri



kembar seiras dengan nazri....aku yakin 110%  ini adalah nazri tengah beraksi...confirm di lindungi oleh undang undang pukimak UMNO...tu pasal berani bail out trio stoges tokeh video lucah....



Trio ‘‘Datuk T’’ yang mendedahkan rakaman video aksi seks didakwa melibatkan mirip seorang pemimpin pembangkang akan dilindungi di bawah Akta Perlindungan Saksi dan Akta Pemberi Maklumat sekiranya pihak berkuasa mendapati ada kes.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz (gambar) hari ini berkata akta tersebut boleh digunakan bagi melindungi keselamatan trio itu yang bertanggungjawab mendedahkan video berkenaan.

“Bagaimanapun, kedua-dua akta itu tidak perlu digunakan ketika ini memandangkan belum ada sebarang pendakwaan dibuat ke atas mana-mana pihak sehingga kini dengan perkara itu juga masih dalam siasatan polis,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen di sini, ketika diminta mengulas mengenai perlindungan undang-undang yang boleh diberi kepada trio berkenaan.

Rabu lepas, bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuib Lazim mengakui mereka adalah trio Datuk T yang bertanggungjawab menyimpan dan menayangkan video berkenaan kepada sebahagian wakil media di Carcosa Seri Negara, dua hari sebelum itu.

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim telah tampil membuat penafian beliau individu di dalam video tersebut dan membuat laporan polis berhubung perkara itu.

Berikutan pendedahan itu, ketiga-tiga individu terbabit telah tampil untuk disoal siasat polis di Bukit Aman dan menyerahkan pita video dan seutas jam tangan jenama Omega sebagai bahan bukti.

Nazri berkata perkara itu bukan berkisar kepada persoalan undang-undang semata-mata tetapi ia turut melibatkan persoalan moral. – Bernama



penyapu sial

dah agak dah...lindungi yang salah sabitkan yang benar...tu manesfesto UMNO for past, present and future

kalau orang lain yang dedah, cepat cepat dia orang guna * Sedition act* ke akta yang mengugat ketenteraman awam. Yg dedah video lucah bukan mengugat ketenteraman awam ke? Kalau betul betul untuk menegak kan keadilan .. terus buat laporan polis and biar polis yang selesai kan.. bukan di tonton kan kepada orang awam dan buat ugutan kalau tak keluar politik akan disebarkan!..INI KES HASUTAN!

azmin saman pecacai datin rosmah mansor....muakakakaka.....!!!




Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat Azmin Ali akan mengambil tindakan undang- undang terhadap polis kerana menyerbu dan mencetuskan provokasi di majlis pelancaran kempen “Datuk Najib- Altantuya (DNA) di Gombak Sabtu lalu.

Awal pagi tadi, Azmin, Adun Hulu Kelang, Saari Sungib dan Adun Batu Caves, Amiruddin Saari diberikan notis untuk hadir di Balai Polis Ampang bagi memberi kenyataan bersabit majlis itu.

Azmin berkata pencerobohan polis pada majlis itu menyalahi undang- undang kerana ia diadakan di perkarangan pejabat beliau dan justeru itu tidak memerlukan permit sebagaimana yang dituntut oleh polis.

Pada majlis itu, Anwar dilarang meneruskan ucapan, malah dilaporkan dikasari oleh anggota Polis Simpanan Persekutuan yang cuba memaksa beliau untuk meninggalkan majlis berkenaan.

Anwar berkata beliau tidak menyalahkan polis kerana mereka hanya mengikut arahan tetapi mempersoalkan tindakan Perdana Menteri Najib Razak yang begitu khuatir terhadap pendedahan hubung kait antara beliau dan Altantuya Sharibuu yang mati dibom pada tahun 2006.

Azmin memberitahu pemberita, polis bertindak diluar batas kuasa dalam keghairahan untuk menyuraikan pelancarkan kempen DNA itu.

"Saya telah mengarahkan peguam untuk memulakan tindakan undang- undang kepada polis yang menganggu dan mencetuskan provokasi dalam ceramah di pusat Khidmat Rakyat Parlimen Gombak pada tiga malam lalu,” kata Azmin.

“Kekecohan itu hanya timbul apabila pihak polis menyerbu masuk (ceramah) dengan ganas dan tidak berperikemanusiaan untuk menggangu program kami pada malam itu. Ini adalah satu tempat persendirian. Mereka tidak ada hak untuk memasuki kawasan berkenaan,” tambah beliau.

Azmin berkata tindakan polis memberikan notis kepada beliau dan dua pemimpin PKR yang lain untuk hadir member kenyataan juga menunjukkan niat jahat badan itu.

“Cara penyerahan itu seolah- olah saya dan teman- teman seperti penjenayah. Saari Sungib menerima notis jam 2 pagi. Amiruddin Saari menerima notis jam 2.30 pagi. Mengapa mereka dalam keadaan tergesa- gesa untuk menyerahkan notis ini. Seolah kami ini pengganas dan kami tidak dimaklumkan apa tujuan notis ini dan apakah keterangan yang hendak diambil daripada kami," kata Azmin.

“Saya telah menghubungi OCPD Ampang, ACp Amiruddin sebaik notis diterima dan beliau tidak memaklumkan tujuan keterangan diambil namun mendesak saya untuk hadir hari ini,” kata Azmin.

Azmin berkata penguamnya telah memaklumkan polis bahawa beliau hanya akan hadir pada Rabu ini untuk member kenyataan yang dikehendaki.

giliran wartawan harakah di fitnah blogger pukimak UMNO....agaknya budaya UMNO...kalau tak menfitnah tak boleh hidup lama ke,,???



"Jika benar itu gambar saya, saya cabar mereka membuang penutup muka itu," cabar Wartawan Kanan Harakah, Wan Nordin Wan Yaakob ekoran laporan blog Umno kononnya wartawan Harakah mengaku Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam video seks.

Wartawan Harakah adalah mangsa fitnah blogger Umno selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim difitnah Umno. Bukan itu sahaja, dua pemimpin PAS juga turut menjadi mangsa kononnya mereka telah menonton video lucah tetapi berdiam diri dan tidak memberikan sebarang ulasan mengenainya. Wan Nordin adalah satu-satunya wartawan Harakah yang telah menonton video seks di Carcosa Sri Negara Isnin lepas bersama dengan wartawan dari media lain. Ekoran itu, mulai semalam, blog Umno menyiarkan laporan kononnya seorang wartawan Harakah telah mengaku bahawa lelaki dalam video itu sememangnya Anwar Ibrahim.

Pengakuan itu, lapor blog Umno itu dibuat dalam satu kedai makan di Jalan Yap Kwan Seng dalam pertemuan dengan mereka. Bagi membuktikan pertemuan itu, blog itu turut menyiarkan sekeping gambar (gambar) dua orang yang ditutup mukanya kononnya itulah wartawan Harakah yang menonton video itu dan bertemu dengan mereka serta membuat pengakuan itu.

"Kalau benar itu gambar saya, saya cabar mereka buang penutup muka itu," kata Wan Nordin kepada Harakahdaily yang sangat kesal dengan fitnah itu. Ini kerana, tanpa disebut nama, orang akan mengaitkan beliau dengan gambar itu kerana hanya dia yang menonton video itu. Selain memfitnah wartawan Harakah, blog Umno turut memfitnah dua pemimpin PAS. Selain dalam bloG, ia juga disebarkan dalam twitter. "M** **** dan M******* *** dari PAS dah lihat Video Porno Anwar Ibrahim.

Pasal apa depa diam? Patut depa cakap hal ni kepada juak Pas yg lain," tulis blogger Umno berkenaan dalam Twitternya. Ketika dihubungi, kedua-dua pemimpin PAS berkenaan menafikannya. "Depa bohong..ana blum tengok pun lagi..." kata salah seorang darinya. Seorang lagi pemimpin PAS yang dihantar salinan Twitter berkenaan pula menjawab, "Belum tengok dan tak minat nak tengok."

HD

apek....lu aktor vcd kongkek mau cerita pasal moral ka...???...aiya lu sendili mau cakap atau lu sendili mau ampu itu pukimak punya UMNO....talak cermin sendili punya muka ka...arrr....????

Soi Lek sendiri terpalit dengan seks haram

Presiden MCA itu tidak layak bercakap soal moral dan integriti - Tian Chua.





PETALING JAYA: Ahli Parlimen Batu Tian Chua menegaskan bahawa Presiden MCA Datuk Seri Chua Soi Lek tidak layak bercakap soal moral dan integriti kerana beliau sendiri mengaku melakukan perhubungan seks haram bersama rakan wanita yang dirakamkan dalam video.

Naib Presiden PKR itu membidas kenyataan Chua dalam akhbar The Star semalam menggesa supaya Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim membuktikan bahawa beliau (Anwar) bukanlah si pelaku dalam video seks yang didalangi oleh Datuk T.

Dalam satu kenyataan media hari ini, Tian Chua berkata, “saya pasti rakyat Malaysia turut sama berkongsi rasa mual apabila seorang ahli politik yang mempunyai rekod kurang moral yang diketahui umum cuba memberi komen mengenai moral dan integriti.

“Seluruh rakyat Malaysia arif tentang skandal seks yang melibatkan Soi Lek dan dia sendiri mengakui bahawa dia menjalinkan hubungan seks di luar perkahwinan dengan seorang wanita dan dirakam dalam video,” katanya.

Menurut beliau, perancangan Umno untuk memfitnah Ketua Umum PKR melalui video seks terbaru semakin ditolak rakyat apabila individu-individu yang telah dibuktikan terbabit dalam skandal seks sebelum ini tampil untuk menjadi juara moral dan integriti.

“Rabu lalu ramai rakyat Malaysia ketawa apabila mantan ketua menteri Melaka, Tan Sri Rahim Tamby Chik yang terpaksa meletakkan jawatan politik kerana terbabit dalam kes rogol kanak-kanak bawah umur muncul kononnya untuk memastikan bakal pemimpin negara mempunyai moral.

Moral dan integriti

“Hakikatnya, individu-individu ini tidak layak untuk bercakap mengenai moral dan integriti. Mereka juga tidak wajar dibenarkan menukar prinsip keadilan bahawa yang menuduh perlu membawa bukti dan seseorang itu tidak bersalah sehinggalah dibuktikan sebaliknya.

Ujar Tian Chua, “kenyataan Soi Lek semalam secara jelas ingin meletakkan beban bukti kepada Anwar sedangkan kumpulan yang menuduh beliau mempunyai rekod yang buruk di dalam politik.

“Kalau benar individu-individu ini mahu bersyarah mengenai moral, maka mereka perlu menunjukkan teladan yang baik kepada pimpinan muda dan rakyat Malaysia,” terangnya.

“Oleh itu, saya mengulangi desakan yang telah dibuat oleh rakan-rakan saya supaya, Soi Lek meletakkan semua jawatan politik dan bersara terus sebagai tanda dia insaf selepas skandal seksnya tersebar luas.

“Saya juga menyeru supaya Rahim meletakkan semua jawatan dalam kerajaan terutamanya sebagai Pengerusi Risda keranapenglibatannya dengan kes rogol kanak-kanak bawah umur masih kekal dalam ingatan rakyat sehingga kini.

“Jika Soi Lek tidak sanggup menunjukkan teladan yang baik, dia tidak wajar campur tangan dalam skandal video seks yang didalangi

Umno ini kerana rekod moralnya sangat memualkan,” ujar Tian Chua. -FMT


Video seks: Siapa Soi Lek mahu desak Anwar

Desakan Presiden MCA, Datuk Chua Soi Lek supaya Datuk Seri Anwar Ibrahim memastikan kebenaran dakwaan terlibat dalam video seks lucah sepertimana yang hangat diperkatakan diselar oleh Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng.

Lim ketika berucap dalam ceramah penerangan isu fitnah III malam tadi di sini berkata, Soi Lek yang tidak mempunyai moral yang tinggi kerana terbukti terlibat dalam video seks sebelum ini tidak layak untuk bercakap mengenai hal ini kecuali beliau adalah orang yang bersih.

"Siapa Soi Lek yang cuba mendesak Anwar supaya mengesahkan watak pelakon dalam video seks lucah tersebut. Apakah jika beliau sendiri berpengalaman dan tercemar imej diri dan parti MCA sebelum ini, maka beliau layak untuk bertanya sedemikian?

"Hanya orang yang ada moral tinggi sahaja yang patut bertanyakan perkara ini kepada Anwar," katanya lagi.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Bagan turut menyelar Datuk Seri Najib kerana mendakwa Umno tidak mempunyai kaitan dengan isu video seks lucah itu.

"Jika Umno tidak terlibat, apakah Tan Sri Rahim Thamby Chik ini bukan orang Umno. Bila pula beliau keluar dari Umno?" tanya beliau lagi.

Lim juga mendesak Najib supaya tidak bermain dengan cara politik yang kotor semata-mata untuk menyekat kemaraan Anwar.

Katanya lagi, berpolitik harus dengan cara yang bermoral serta berakhlak tinggi, bukannya dengan menjadikan konspirasi yang tidak sudah-sudah semata-mata untuk membenamkan kebangkitan Anwar untuk merampas tampuk pemerintahan negara.

Hadir bersama ialah Datuk Seri Anwar Ibrahim, Ahli Parlimen Sungei Petani, Datuk Johari Abdul, Chegu Bard serta kepimpinan PR negeri dan Kedah.

shafie apdal terlibat dengan video seks..???....muakakaka...semuanya tidak tidak mustahil kalau bapak mertua sendiri dah terlibat....tunggu lampu hijau aje lah...!!!



Teori Kemungkinan kebarangkalian yang dijaja dari mulut ke mulut di Kota Kinabalu, ada asasnya untuk mendakwa Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal terlibat dalam Skandal Video Seks yang dikatakan melibatkan pemimpin pembangkang;

memandangkan bapa mertuanya, Datuk Shuib Lazim dan C.E.O kanan sebuah agensinya, RISDA, Datuk Rahim Thambi Chik dikatakan terlibat secara langsung dengan isu berkenaan.

Saya tidak bermaksud untuk menuduh Shafie terlibat secara langsung, namun penglibatan bapa mertuanya dan pegawai kanan agensi di bawah Kementeriannya, tanpa ‘RESTU’ beliau bagaikan lagu tanpa irama atau ibarat keris tanpa ulu.

Isu video seks tersebut bukan sahaja memalukan rakyat Malaysia, malah membuktikan tidak ada kebebasan hak asasi manusia di Malaysia kerana hak peribadi seseorang begitu mudah diceroboh dan dirakam; setelah insiden yang serupa berlaku ke atas Chua Sooi Lek.

Bukankah isu yang digembar gemburkan ini akan menyebabkan pelancong takut untuk datang ke Malaysia kerana bilik hotel begitu mudah dipasang CCTV atau kamera tersembunyi tanpa sebarang sistem keselamatan peribadi?

Isu video lucah yang dikatakan melibatkan pemimpin pembangkang bukanlah isu penting tetapi sengaja digembar-gemburkan; apatah lagi dengan penyerahan jam Omega (kononnya mempunyai DNA pemimpin pembangkang) dan VCD rakaman CCTV kepada pihak polis, namun tidak akan dapat membuktikan apa-apa kerana dua barang tersebut saksi bisu dan kaku.

Pelacur China dalam video berkenaan mungkin salah seorang daripada 50,000 GRO dan warga China yang gagal dikesan oleh Jabatan Imigresen kerana masuk ke Negara ini secara sah; tetapi tidak ada rekod mereka meninggalkan negara ini kerana ‘Ada wang Semua Boleh Jadi’; buktinya Ketua Pengarah dan Timbalan Ketua Pengarah Imigresen ditangkap SPRM kerana mendalangi semua kegiatan ini.

Penglibatan ‘Datuk T’ iaitu singkatan bagi ‘Trio’ Datuk Shazryl Eskay Abdullah, Datuk Rahim Thamby Chik dan Datuk Shuib Lazim dalam skandal video seks berkenaan tidak menarik minat saya, tetapi kemungkinan penglibatan Datuk Seri Mohd Shafie Apdal akan menjadi tumpuan rakyat kerana melibatkan maruah UMNO disebabkan kedudukannya sebagai Naib Presiden.

Saya tidak ingin mengganggu siasatan polis, namun ada baiknya Datuk Shafie turut dipanggil sebagai saksi kerana penglibatan bapa mertua dan C.E.O agensi di bawah kementeriannya mirip kepada perkenan Shafie; sebelum video ini didedahkan kepada media.

Kedudukannya sebagai ‘Blue Eye Boy’ kepada Najib, Shafie telah memalukan Najib apabila Anwar tanpa ragu menuduh Najib dalang di sebalik skandal video seks berkenaan kerana dua Datuk yang mengaku menjadi dalang adalah berkait rapat dengan Shafie.

Tidak mungkin Shuib tidak meminta restu atau tidak menunjukkan video berkenaan kepada Shafie kerana Shuib telah menunjukkan video tersebut kepada anak saudaranya, Datuk Johari Abdul.

Memandangkan hubungan Shafie dengan bapa mertuanya dan Rahim agak rapat, maka adalah tidak mungkin mereka membelakangkan Shafie, melainkan jika Rahim tidak lagi mahu menjadi Pengerusi RISDA dan Shuib sudah bosan menjadi bapa mertua Shafie.

Shafie sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapat kepercayaan Najib setelah gagal beberapa kali dalam percubaannya untuk merampas kuasa politik daripada Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Musa Aman; namun sehingga kini beliau gagal dan akan terus berusaha sehingga berjaya dalam konspirasinya.

Salam Hormat,

ABDULLAHSANI HAJI ABDUL SALLEH

Datuk TONGGENG umpama seekor Anjing sepherd yang tersangkut kepalanya di tembok...muakakakaka...!!!

Sebelum kes video seks yang sedang hangat diperkatakan sekarang, boleh dikatakan lansung tiada orang yang mengenali nama itu, kecuali beberapa tokoh yang memang mempunyai urusan dengannya.

Namanya meletup apabila beliau secara berterus terang mengakui - 'Saya dalam video itu', apabila ditanya sama ada beliau yakin Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan orang dalam video seks yang ditayangkan kelmarin.

Shazryl yang mengakui bekas sahabat Anwar bagaimanapun enggan menjelaskan apakah peranannya ketika adegan itu berlaku.

Beliau juga enggan mendedahkan di bahagian mana gambar beliau dilihat dalam rakaman itu kerana ia sudah menjadi kes polis.

Menurut seorang pemberita yang menonton video itu, selain seorang wanita dan lelaki mirip Anwar, terdapat seorang lagi dilihat di permulaan video itu. Bagaimanapun, bahagian mukanya tidak kelihatan.

Persoalan kini, jika beliau mengaku bahawa beliau ada di dalam video berkenaan, dan kini menuduh Anwar Ibrahim adalah pelaku yang mengadakan adegan seks berkenaan, bererti beliau (Eskay) telah jelas melakukan kesalahan iaitu sengaja membiarkan adegan itu berlaku dan dirakamkan dengan kehadirannya, malah penyertaannya sendiri (sepertimana yang diakuinya sendiri) di dalam video seks tersebut.

Pada 21 Mac 2011, beliau yang dikenali sebagai salah seorang daripada trio Datuk T ketika itu, telah menempah sebuah bilik berharga RM1,350 di hotel mewah Carcosa Seri Negara untuk mendedahkan video kepada pihak media. Ia jelas satu kesalahan di bawah Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah.

Di dalam keadaan jika pihak polis bebas dan berkecuali, kedua-dua hal di atas sudah memadai untuk mensabitkan Eskay dengan kesalahan di bawah undang-undang, tetapirakyat sudah sedia maklum, bahawa, institusi polis di dalam negara ini adalah mengikut telunjuk pemimpin parti politik pemerintah. Justeru Esaky masih bebas.

Di dalam kenyataan-kenyataannya dan di dalam sidang akhbarnya bersama dengan Rahim Tamby Chik pula, terdapat banyak percanggahan fakta yang timbul, menyebabkan keseluruhan episod video seks lebih banyak menimbulkan keraguan dan lebih ramai yang mempercayai bahawa ia adalah konspirasi jijik Eskay daripada apa yang cuba dilakukan - iaitu untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim.

Eskay sendiri saya rasa tidak menduga bahawa kes ini akan meletup sehingga dirinya sendiri boleh terjerat, apatah lagi jika terbukti bahawa lelaki yang dimaksudkan sebagai Anwar itu bukan Anwar yang sebenarnya. Ini akan meletakkan pula Eskay sebagai konspirator paling jahat yang negara pernah jumpa.

Eskay sebenarnya telah menjerat dirinya sendiri.



Kisah Anjing Sepherd Tersangkut Kepala Di Tembok



Dengan muka sayu sedih, lihatlah betapa lawaknya anjing ini tersangkut kepalanya di tembok


Badannya tak muat menembusi lubang tembok... binatang betul la anjing ni

Di California, pihak berkuasa terpaksa membantu seekor anjing jenis German Sepherd melepaskan kepalanya yang tersangkut di tembok, sehingga memeningkan kepala semua pihak mencari punca kenapa ia jadi begitu!

Tapi percayalah, tidak mustahil anjing ini terpengaruh dengan lagak ahli silap mata dunia David Cooperfield yang berjaya menembusi badannya melepasi Tembok Besar China. Barangkali anjing ini juga ingin mencuba, tetapi hasilnya beginilah, seperti dirakamkan gambarnya



gb

video lucah perut boroi anak tamby chick ....blogger pro UMNO teruk di belasah penyokong totok UMNO di alam cyber...!!!




Selepas Datuk Johari Abdul dan Badrul Hisham Shaharin mengesahkan lelaki yang melakonkan pelakuan seks dengan seorang pelacur dalam video yang didalangi Datuk T, kali ini seorang blogger Umno pula membuat pengakuan yang sama – lelaki itu bukan Anwar.

Blogger berkenaan, Anuar Mohd Nor pada paparan blog Umno Reform mengakui lelaki yang melakukan hubungan seks dalam video yang didedahkan Datuk T, bukan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Mereka yang dipanggil pada petang/ malam 21 Mac 2011 – setakat ini membuat pengakuan bahawa orang dalam video itu bukan Anwar,” kata secara tidak langsung dalam blognya bertajuk ‘Pengakuan Anuar Mohd Nor’ bertarikh 25 Mac 2011.

Anuar mengakui blogger Umno yang disebut dalam kenyataan Badrul atau Chegubard sebelum ini dan menyertai Ketua Cabang KEADILAN Rembau itu untuk menonton video lucah di Hotel Carcosa, adalah beliau sendiri.






Paparan yang memuatkan kenyataan Anuar

“Saya perlu menyatakan bahawa orang yang dikatakan bersama Badrul Hisham Shaharin, merujuk kepada kenyataan media beliau – yang beliau rujuk sebagai: Blogger Umno itu adalah saya sendiri!” katanya.

Namun, pada halaman komen di blog Anuar, beliau dikecam hebat penyokong Umno yang mengunjungi laman web pro- Umno itu.

Keadilan Daily juga mendapati ramai blogger pro-Pakatan Rakyat memetik dan memaparkan entri berkenaan di blog masing-masing.


keadilandaily

apakah senatak ezam tak berasa malu bila melihat video lucah yang di lakonkannya....muakakakaka....!!!

Apakah Izam tidak malu pada diri sendiri bila video jelek ini beliau lihat. Apakah beliau sengaja lupa dengan apa yang telah beliau sumpahkan dulu....sila tuan tuan lihat  video ini...beliau  sepatutnya berfikir mana maruahnya  sebagai seorang pejuang keadilan yang sangat2 di sanjungi ketika itu...hanya kerana.....UMNO/BN pukimak....maruah diri sanggup di gadaikan....!!!




dan janji dan sumpah ezam hanyalah.......tinggal sebagai janji dan sumpah  seekor katak yang terperuk di dalam kotak kini......muakakakakaka!!!!

Siasatan Perlu Pastikan Bukan Ketulenan Video Tetapi Adakah Itu Anwar Atau Sebaliknya



Isu kesahihan video klip lucah bukan berpaksi kepada sama ada ia adalah rakaman asal dan tidak diolah tetapi sama ada orang yang dirakamkan itu adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim atau hanya individu yang mirip iras wajahnya.

Itu adalah pokok kepada segala- galanya. Justeru kenyataan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak bahawa pemeriksaan forensik akan menentukan kesahihan video itu sebenarnya tersasar daripada kebenaran yang dicari.

Pemeriksaan forensik hanya akan menentukan sama ada video itu adalah rakaman asal dan tidak diolah atau disunting dalam apa cara pun. Ia sebahagian daripada proses penyiasatan. Ia tidak boleh menjadi hasil muktamad siasatan.

Keyakinan Najib, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan Shazyrl Eskay bahawa video itu adalah “ori” dan tidak disunting tentunya berpaksi kepada pengetahuan tertentu yang dikongsi bersama oleh mereka.

Namun adakah pelakon dalam video itu Anwar sendiri? - itu persoalan pokok untuk mereka yang mahukan kebenaran dan tidak terikat dengan telunjuk mana- mana parti politik.

Soal jam Omega atau kemasukan log Twitter Anwar dan macam- macam lagi akan sentiasa terbuka kepada pelbagai tafsiran pihak bertelagah. Bagaimanapun isu adakah Anwar yang dirakamkan dalam video itu – tetap akan menjadi persoalan utama.

Setakat ini dua orang yang menyaksikan video itu tampil memberi penjelasan kenapa mereka seratus peratus yakin orang itu bukan Anwar. Seorang daripada mereka – Datuk Johari Abdul, Ahli Parlimen Sungai Petani, adalah orang yang cukup rapat dengan Anwar.

Mengikut sifir politik Rahim dan Eskay, jika Johari boleh diyakinkan bahawa “Itu Anwar” tentunya ia akan mencetuskan proses lompat keluar beramai- ramai wakil rakyat PKR dari parti itu.

Namun Johari tidak percaya orang itu adalah “bosnya”, BUKAN kerana beliau percaya video itu diolah atau disunting untuk memasukkan wajah Anwar, tetapi kerana susuk tubuh dan perlakuan pelakon itu jelas berbeza dari Anwar.

Johari bersetuju bahawa sekali imbas, pelakon itu memang seiras Anwar. Namun sebagai orang yang mengenali setiap gerak geri (mannerism) Anwar dan susuk tubuhnya, Johari yakin Ketua Pembangkang itu sekali lagi menjadi sasaran fitnah yang dahsyat.

Selepas menontont video itu, Johari menawarkan kepada Rahim Thamby Chik untuk membawa lima pemimpin kanan PKR yang lain untuk menyaksikan video itu pada masa dan tempat yang ditentukan oleh Rahim. Setelah bersetuju pada mulanya, Rahim membatalkan rancangan itu dan “terlepas”lah peluang keemasan untuk meyakinkan pimpinan kanan PKR bahawa Anwar adalah kaki pelacur.

Tentunya antara lima tokoh yang dinamakan oleh Johari itu, sekurang- kurangnya Rahim tentunya mengenali Azan Ismail, Ahli Parlimen Indera Mahkota. Azan mempunyai kewibawaan, integriti dan intelek tinggi yang diperakui bukan sahaja oleh PKR malah UMNO Barisan Nasional sendiri.

Jika Azan berpeluang menonton video itu dan beliau yakin ataupun jika benih kesangsian dapat ditanam dalam minda beliau bahawa pelakon itu adalah Anwar, ia sudah tentu memberi tamparan hebat kepada Anwar dan PKR sendiri.

Namun jika beliau sangsi orang itu adalah Anwar, maka UMNO pula akan terjejas. Bagi Rahim Thamby Chik, lebih selamat jika batalkan saja niat untuk tujukkan video itu kepada Azan dan rakan- rakannya selepas kegagalan meyakinkan Johari. Maka pada petang Isnin itu, seorang lagi cuba dijadikan umpan untuk mencetuskan penghijrahan keluar ahli- ahli PKR.

Orang yang dipilih adalah Badrul Hisham Shaharin – beliau mempunyai kredibiliti tinggi sungguhpun tidak sehaluan dengan pimpinan PKR atas beberapa isu penting. Beliau adalah Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dan dilihat antara pemimpin muda yang berani dan lantang berhujah.

Malangnya bagi Rahim dan Eskay, Badrulhisham, atau lebih dikenali sebagai Chegubard juga menolak bahawa orang dalam video itu adalah Anwar. “Ya,video itu tidak nampak seperti disunting atau diolah. Sekali pandang, orang dalam video itu memang macam Anwar. Tapi jika anda mengenali Anwar, pernah duduk bersama dia, kenali peri laku (mannerism) dan pergerakan dia, anda pasti orang dalam video itu bukan Anwar,” kata Badrul kepada TvSelangor.

“ Contohnya, pelakon Ben Kinsley mendapat 11 anugerah kerana menghidupkan watak Mahatma Gandhi dalam filem mengenai Bapa Kemerdekaan India, namun mereka yang rapat dengan pemimpin itu tahu, itu bukan Gandhi kerana kita tidak boleh menipu bahasa tubuh,” tambah beliau.

Rancangan nekad Rahim Thamby Chik, Eskay untuk meyakinkan pihak tertentu dalam PKR bahawa orang dalam rakaman itu adalah Anwar tidak menjadi. Rahim dan pihak- pihak disebaliknya telah berharap berita kewujudan video itu dan “testimoni” dari Johari dan Badrul akan melengkapkan agenda untuk menjatuhkan Anwar dan keluarganya.

Hasrat itu gagal. Namun apa yang berjaya dilakukan oleh Rahim Thamby Chik adalah mencetuskan perbahasan sama ada orang dalam rakaman itu adalah Anwar atau tidak.

Siasatan harus memastikan sama ada orang dalam rakaman itu adalah Anwar atau hanya pelakon yang mirip wajah Anwar tetapi berperut buncit!

27 March 2011

PDRM dulu kini dan selamanya babi tunggangan UMNO...!!!



Memang geram dan sakit hati..bila Ketua Polis Negara kata, trio yang mendedahkan dan menayangkan video lucah yang menfitnah DS Anuar Ibrahim tidak di tahan dengan alasan belum cukup bukti. Kalau sampai masa cukup bukti dan sudah disahkan kesalahan mereka, barulah kita bertindak ikut undang-undang, itulah kenyataan KPN yang saya petik dari Malaysiakini.

kita  nak tanya kepada Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar, orang-orang yang ditahan reman dalam lokap tu semuanya dah cukup bukti ke akan kesalahan mereka? Yang sudah-sudah bila barang syarikat hilang, orang yang mula-mula kena tahan adalah pengawal keselamatan. Adakah polis ada bukti mereka itu mencuri? Pegawal keselamatan yang membawa duit ke bank, tiba-tiba kena rompak tengah jalan, pegawal itu dulu yang kena tahan lokap. Mana buktinya polis tahan mereka? Begitu juga jika orang membuat laporan polis tentang kecurian di rumah mereka. Mula-mula polis akan tanya siapa yang kita syakki? Kalau kita beritahu si A, kena lokaplah si A sebagai suspek, sedangkan buktinya belum ada lagi.

Kalau begitulah kenyataan Ketua Polis Negara, jom lepas ni kita nak tengok polis sumbat atau tidak seseorang itu dalam lokap kerana DISYAKI semata-mata melakukan sesuatu kesalahan tanpa bukti.

Sepatutnya Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar berterus terang sajalah iaitu polis tidak boleh tergesa-gesa tangkap mereka walaupun mereka mengaku terlibat dalam kes penayangan video tersebut , sebab mereka itu ada kepentingan dalam UMNO/BN. Tapi kalau mereka itu tidak ada kepentingan dalam UMNO/BN polis akan segera tangkap meskipun belum ada bukti. Jadi orang ramai pun faham."

Hayat UMNO Laknatullah Kini Bergantung Kepada ‘ZAKAR” DSAI



Jijik, mual dan memalukan perbuatan UMNO laknatullah ini sudah sampai ketahap yang keterlaluan dan melampau. Kalau di zaman Umar AlKhattab dulu, yang pasti beliau mengarahkan tenteranya memerangi golongan Munafiqin UMNO laknatullah ini habis-habisan dengan memenggal kepada mereka tanpa tinggal walau seorang pun samada penyokong, ahli, pembela, penaung atau siapa sahaja yang ada hubungan dengan UMNO laknatullah ini.

Zakar DSAI begitu bernilai buat UMNO laknatullah ini. Mereka menggunakan zakar DSAI sebagai penentu tumbang atau akan terus berkuasanya mereka di bumi Allah ini. Dulu mereka gunakan zakar DSAI kononya meliwat Azizan, tetapi fitnah mereka digagalkan oleh Allha, kemudian mereka gunakan punggung Saiful jahannam dan zakar DSAI sebagai senjata untuk memalukan DSAI, kini juga menuju kegagalan. Yang terbaru zakar DSAI digunakan sebagai fitnah baru kononya DSAI melakukan sek dengan pelacur walaupun sudah jelas Nampak banyak percanggahan dan penipuan. Selepas ini akan keluar pula video sek DSAI dengan haiwan.

Bayangkanlah jika DSAI ini tidak punya zakar, bagaimana pula fitnah lain yang akan direkacipta oleh puak UMNO laknatullah ini. Yang pasti dubur DSAI pula yang akan menjadi bahan berguna buat UMNO laknatullah, akan direkacipta pula video bahawa DSAI menonggengkan punggungnya kepada puak gay untuk diliwat. Maka akan dipanggil pula puak wartawan untuk menontonya.

Namun begitu, masih ada lagi orang yang ada ilmu agama sanggup mempertahankan serta menyokong UMNO laknatullah ini. Mereka ini benar-benar menjual agama semata-mata untuk kepentingan diri, poket dan kuasa. Sepatutnya mereka berani bersuara dan mengajak semua umat Islam agar menjauhkan UMNO laknatullah kerana dibimbangi bala dan petaka baka Allah turunkan akibat fitnah dan melampau-melampau yang direka oleh puak sesat, munafiq dan tidak beragama ini.

Kepada semua umat Islam yang beriman khususnya puak PAS, bersegeralah, kerahkan semua penyokong dan ahli Pakatan rakyat yang beragama Islam, dirikan solat hajat, mohon pada Allah dan sebutkan sekali nama UMNO, penyokong, ahli, pembela, penaung mereka supaya dihancurkan dan dilaknat oleh Allah dengan sehancur-hancur dan selaknat-laknatnya. Sebelum ini kita hanya berdoa dengan menyebut nama golongan yang zalim saja, tapi kali ini semua nama "UMNO" dalam doa supaya cepat UMNO ini hancur dan berkubur, jika tidak bersedialah menerima petaka dan bala dari Allah nanti.

Bagi DSAI, jagalah sungguh-sungguh zakar itu kerana ianya sangat bernilai dan bermakna buat UMNO laknatullah, kerana barang itu akan menentukan tumbang atau kekalnya UMNO laknatullah untuk terus berkuasa atau sebaliknya dalam PRU13 kelak. Tanpa zakar DSAI, siapalah UMNO. Hidup UMNO, Hidup Fitnah.


Tok Janggut

zul kulim firaun berkopiah cuba nak coverline bila terkantoi....!!!!



ZUL Kulim nampaknya sudah mula berputar lidah apabila terang lagi bersuluh terkantoi kenyataannya di TV yang percaya 110 % pelaku itu adalah pemimpin pembangkang yang kontroversi yang semua orang faham maksudnya adalah Anwar. Apabila kes video seks ini kantoi juga dengan pengakuan `Three Strooges' Datuk T, maka kelam kabut Zul Kulim minta kita percaya apa yang dia tulis di dalam blog, bukan apa yang dia cakap di dalam TV.

Ertinya, yang bercakap di dalam TV itu bukan Zul Kulim, mungkin hantu syaitan berkopiah agaknya. Zul Kulim yang betul adalah di dalam blog beliau. Bijak tidak boleh diikut loyar ini. Jika benar TV tersebut yang menyiarkan gambar dan kenyataannya itu diputar belitkan, masakan Zul Kulim seorang peguam tidak mahu mengambil tindakan menyaman TV berkenaan? Mudah dibaca langkah pencak silat sumbang MP Kulim yang tidak berparti ini.

Beliau menulis berkaitan video seks yang kantoi itu dipetik begini, "

"Bolehkah mike percaya isu Jantan-X menyudu dalam videoseks tu dikatakan perbuatan kerajaan. Masuk akai ke yop? Berapa lama nak kena bohong dan kelentong yop? Orang yang menamakan diri dia Datuk T tu kata dia kawan Anwar. Dia yang diminta Anwar ambil jam yang tertinggal dalam bilik hotel tempat menyudu" tersebut. Kawan Anwar ni yang jumpa video tu. Kawan Anwar ni yang buat kenyataan akhbar tu. Kawan Anwar ni yang tunjuk videoseks itu kepada wartawan. Kawan Anwar ni yang ugut Anwar supaya letak jawatan. Kawan Anwar ni juga yang kata setelah melihat video itu dia yakin Anwar tidak layak menjadi pemimpin. Kawan Anwar ni yang desak dia dan bini dia supaya berundur. Itu semua dibuat oleh Datuk T iaitu kawan Anwar sendiri. Takde kena mengena dengan sesiapa pun, apatah lagi Kerajaan."

Hujah saya, mana Zul Kulim tahu Datuk T itu kawan rapat Anwar? Siapa dia di antara `three strooges' itu kawan rapat Anwar? Mungkin Anwar ada berurusan dengan salah seorang daripada mereka sewaktu dahulu tetapi adakah itu bermakna kawan rapat? Berapa banyak kawan rapat Anwar? DS Anwar sendiri beritahu tiada seorang pun di antara mereka itu kawan rapatnya. Tiba-tiba Zul Kulim yang lebih tahu sepertimana dia tahu dan percaya 110 % pelaku Seks di dalam video berkenaan. Cukuplah berbohong wahai lebai malang !!

Apabila terkantoi di dalam isu video seks, Zul Kulim beralih kepada isu DNA. Bersungguh benar Zul Kulim mahu DS Anwar serahkan DNAnya untuk membuktikan air mani siapa yang bertakung di dalam dubur `haji' Saiful. Petikan tulisan Zul Kulim seterusnya begini;

"Yang penting sekarang ialah; Anwar wajib berikan sampel darah dia untuk ujian DNA bagi menentukan siapa Jantan-Y yang mengunyitkan Saiful dan meninggalkan airmani bertakung dalam karung Saiful!!! Period!!! Full stop!!! "

Hujah saya, mengapa Zul Kulim bertanya tentang jantan Y sahaja? Mengapa tidak bertanya jantan J, K, L, M, N, O, P, Q yang dikatakan terlalu banyak DNA nya di lubang belakang `haji' Saiful? Hipokrit sungguh lebai malang ini. Jelas, sasaran Zul Kulim hanya Anwar sahaja. Beliau tidak mahu ambil tahu betapa `haji' Saiful mungkin telah `dianiayai' oleh beberapa orang lagi. Sebagai seorang lebai jika tidak ustaz sekali pun, sepatutnya Zul Kulim patut mencadangkan agar kes liwat seperti ini hendaklah kembali kepada kaedah Islam. Itu pun jika Zul Kulim masih yakin dengan perundangan Islam atau mahkamah Syariah. Jika tidak, apa bezanya Zul Kulim dengan beberapa pemimpin DAP yang menentang hukum Islam itu?

Tulisan Zul Kulim tersebut ternyata hanya sebagai `cover line' setelah banyak orang mula mencacinya kerana terlibat dengan tuduhan jahat terhadap Anwar tanpa usul periksa. Apa-apa pun, kita ucapkan tahniah kepada beliau kerana dikhabarkan baru sahaja mendapat anugerah Datuk dari Pahang. Mudah-mudahan anugerah itu akan menyelamatkan lebai ini di depan Rabbul Jalil nanti. FULL STOP.

wfauzdin.blogspot.com

Di manakah Anwar Ibrahim?...soalan bodoh dari pengarang bodoh untuk menipu melayu yang bodoh....!!!!

Di manakah Anwar Ibrahim?



Hendak tahu mana Anwar Ibrahim dari jam 9.20pm hingga jam 11.39pm pada 21 Februari itu? Yang dikatakan tidak berTwitter pada ketika itu.

Jawapannya;

Anwar Ibrahim telah ke Restoran Mc D 24jam untuk membeli 50 biji Big Mac untuk dimakan sekali gus agar perut Anwar yang kempis itu akan menjadi boroi dalam masa 30 saat. Kemudian Anwar telah membeli air Coca cola juga dalam kuantiti 50, tetapi berunitkan liter untuk diminum juga dengan cara sekali gus agar perut Anwar akan kekal boroi untuk dirakam oleh Dato Eskay yang rupa sebiji macam Anwar Ibrahim.

Disebabkan juga Dato Eskay adalah lebih hitam dari Anwar, maka adalah lebih elok filem biru keluaran mamat Melaka itu dibuat dalam hitam putih agar ke'real'an filem itu dapat direalkan lagi untuk memaksimumkan proses pengeliruan orang ramai yang suka tengok filem lucah menontonnya. (Baru hamba tahu, ramai wartawan suka tengok cerita biru)

Sekian makluman jawapan fitnah yang hamba telah buat agar orang yang suka sangat berfitnah-fitnah ini boleh berfikir dengan kepala lutut, bukan dengan kepala kaki.

Padan muka Melayu.....muakakakakaka....!!!!.





ibnmustaffa

UMNO sundalkan fasha sandha...mana buaya buaya besar lebih suka..???....muakakaka...!!!!

‘Pinggul Fasha menggoda’.....buaya besar najib dan anak tamby chicks suka....!!!!




sama...tapi tak serupa....ada iras iras si sundal nie jadi peragawati di sebelah kanan nie...pastinya  najib dan anak tamby chicks berebut rebut membeliakkan mata buaya masing masing....


KUALA LUMPUR: Istilah seksi dan artis seakan tidak dapat dipisahkan dalam industri seni, sama ada di Hollywood, Bollywood atau di negara kita.

Berikutan itu, Metro Ahad terpanggil untuk menjalankan satu kajian bagi mencari ‘5 Artis Paling Seksi’ tanah air melalui laman web rasmi Kumpulan Harian Metro, MyMetro, bermula 7 Mac lalu.

Pilihan lima artis paling seksi dan panas itu membabitkan 29 selebriti wanita dalam negara. Sejak carta undian ini dikeluarkan, maklum balas yang diterima daripada peminat seni dan pembaca akhbar ini cukup memberangsangkan dengan kira-kira 2,000 pembaca melakukan undian.

Setakat ini, pelakon penuh kontroversi, Fasha Sandha masih menduduki tempat pertama carta undian. Pada minggu pertama, undian teratas mulanya memihak Rozita Che Wan. Namun, nama Fasha membuat kejutan pada minggu berikutnya apabila mendahului semua artis lain dengan rating sebanyak 14.76 peratus sehingga kelmarin.



Kedudukan carta berkenaan sentiasa berubah, namun setakat ini populariti pelakon filem Anak Halal dan Evolusi KL Drift itu masih belum dapat ditandingi. Rozita terus mengikut rapat di belakang Fasha, itupun perbezaan rating antara kedua-dua selebriti popular ini tidak jauh. Setakat ini, Rozita mendapat undian 10.31 peratus, dan hanya 4.45 peratus di belakang Fasha. Rozita satu- satunya artis berusia dan berstatus janda dalam senarai lima artis teratas.

Tiga artis lain dalam senarai lima teratas adalah Zila Bakarin, Rabecca Nur dan Jue Aziz. Rating ketiga-tiga artis ini sangat jauh tertinggal di belakang Fasha dan Rozita. Zila Bakarin menduduki tangga ketiga senarai dengan undian sebanyak 6.41 peratus. Tuah banyak menyebelahi pelakon lama ini dan lebih membanggakan Zila tidak pernah terkeluar daripada rating lima terbaik dalam carta. Agak mengejutkan, Rebecca Nur Al Islam menduduki carta keempat gadis paling seksi. Sekalipun sudah bergelar isteri kepada seorang usahawan, ternyata popularitinya masih belum merudum.

Pelakon muda berusia 25 tahun ini mendapat undian sebanyak 4.19 peratus manakala kedudukan kelima milik Jue Aziz dengan undian sebanyak 3.27 peratus.

Dalam senarai berikutnya, jika dikira mengikut rating ke enam hingga 10, pembaca MyMetro memilih Nora Danish (3.11 peratus), Nur Fazura (3.09 peratus), Ayu Raudhah (3.09 peratus), Zarina An Julie (2.91 peratus) dan Marsha (2.43 peratus)


Nama artis lain yang turut tersenarai dalam carta undian terbabit ialah Maya Karin, Faradhiya, Diana Danielle, Scha Al-Yahya, Lisa Surihani, Nita Hamzah, Nasha Aziz, Tiz Zaqyah, Natasha Hudson, Sarimah Ibrahim, Miz Nina, Mimi One Nation Emcee, Juliana Evans, Yasmin Khanif, Maria Farida, Dayang Nurfaizah, Azharina, Watie Elite dan Julia Ziegler. Berhubung penyiaran undian ‘5 Artis Paling Seksi’ ini, pelbagai reaksi dan persepsi daripada peminat dunia seni tempatan, terutama di kalangan pembaca Harian Metro dan Metro Ahad.

Menurut seorang pembaca, Fauzi Latif, 30, sekalipun Fasha tidak pernah kering dengan pelbagai kontroversi, tidak dinafikan pelakon terbabit pandai menjaga penampilan.

“Artis macam Fasha ada pakej menarik. Saya suka melihatnya ketika dia tampil di khalayak, terutama di media.

“Dia ada rupa yang cantik dan pandai pula bergaya. Mata dan pinggul Fasha memang menggoda,” katanya.

Dalam senarai lima artis paling seksi pada mata Fauzi, selain memilih Fasha Sandha sebagai artis paling sesuai dengan jolokan itu, dia turut memilih Tiz Zaqyah, Faradhiya, Rozita Che Wan dan Nasha Aziz.

Bagi Muhammad Ashraf, 36, dia meminati Fasha bukan saja kerana paras rupa pelakon berkenaan, bahkan daripada segi penampilan serta cara percakapan yang cukup menggoda dan manja.

“Apabila Fasha tampil di kaca televisyen, gaya pertuturannya berada dalam kelas tersendiri. Dia memang menggoda dan manja, lelaki yang mengenalinya mesti cair.

“Apapun, bagi pendapat saya, artis seksi tidak semestinya dinilai daripada segi kecantikan dan cara berpakaian. Seperti Nasha Aziz, dia tidak perlu berpakaian seksi tetapi dirinya itu sendiri secara semula jadi sudah seksi,” katanya yang memilih Fasha Sandha, Nasha Aziz, Maya Karin, Faradhiya dan Sarimah Ibrahim sebagai artis paling seksi.

Selain itu, Nur Farahliza Azman, 29, pula berpendapat pemilihan Fasha di kalangan pembaca Harian Metro mungkin disebabkan dengan gosip panas yang menaikkan namanya kebelakangan ini. Bagi Farah, artis paling seksi sepatutnya diberikan kepada Rozita Che Wan.

“Pada pendapat saya, Rozita lebih seksi dan tubuh badannya lebih menggiurkan lelaki. Saya yang juga seorang wanita mengimpikan untuk memiliki tubuh badan sepertinya.

“Namun, secara jujur, istilah seksi tidak terletak kepada tubuh badan dan pakaian semata-mata sebaliknya ia perlu diukur daripada pelbagai segi seperti gaya percakapan, cara berpakaian dan sebagainya.

“Begitupun, tidak semua yang berpakaian terdedah sana sini boleh digelar seksi. Bagi saya, seksi itu adalah sesuatu yang subjektif,” katanya.


hm




penyapusial


masalah moral macam nie....UMNO tak peka ke..???....mana tok tok mufti penjilat jubor mika...tak ada selera nak tegur ke....????....atau nak menambah selera mengisi nafsu muda masing masing....!!!!