ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 May 2010

1Malaysia penyamun yahudi lawan 1Selangor pakatan rakyat

PRK Hulu Selangor telah pun berlalu, dengan keputusan 1Malaysia menewaskan 1Selangor. Dimana PM dan TPM yg dipilih oleh rakyat BN telah berhempas pulas melobi disana-sini dengan menggunakan wang semua rakyat Malaysia semata-mata untuk memastikan kemenangan calon BN di PRK Hulu Selangor.

umpama bagaikan peraih yahudi melobi pihak fatah supaya  menumpaskan  pihak hamas  di genting gaza...begitulah  di negara ini....dengan bantuan penasihan yahudi ,APCO...banyak wang,tenaga dan jentera kerajaan yang berpaksikan fahaman yahudi  bertungkus lumus  untuk menumpaskan pakatan rakyat  yang sentiasa  serba kekurangan tapi dengan semangat yang jitu menentang arus yang penuh dengan propaganda, fitnah yang bermaharajalela dan penipuan  daftar pengundi yang tak terkira banyaknya...

Tetapi melihat kepada keputusan akhir pilihanraya, kemenangan bukanlah dgn majoriti yg besar, sekadar 1000+ undi sahaja. Rasa2, berbaloi ke perabis beratus juta, semata-mata satu PRK sahaja. Tu belum masuk PRK Sibu lg, entah berapa banyak pula yg akan dijolikan duit rakyat.

Kemuncak pada PRK Hulu Selangor, yg paling untung, bekas calon PRU-12, G.Palanivel dgn Ezam kotak juga, sebab dilantik menjadi Senator. Entahlah, BN.. BN... apa nk jadi agaknya??? Ahli-ahli UMNO-BN yg lain yg beriya-iya berhempas pulas utk parti tak kecik hati ke? Korang kerja kuat utk parti, sudahnya, kotak jugak yg jadi pilihan!!! Kotak dgn Katak lebih kurang je bunyinya ek....

No comments:

Post a Comment